دانشجویان دانشگاه پیام نور چقدر می‌توانند وام بگیرند؟

دانشجویان دانشگاه پیام نور چقدر می‌توانند وام بگیرند؟
آفتاب‌‌نیوز :

مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکتری ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال است که این وام‌ها بدون کارمزد بوده و تسویه آن‌ها بعد از فارغ التحصیلی دانشجو است.

دانشجویان طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکتری نیز ۸ نیمسال تحصیلی می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بخشنامه مربوط به تعرفه غذای دانشجویی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را اعلام کرد.

با توجه به تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با یکی از بانک‌ها برای ارائه تسهیلات دانشجویی، همه دانشجویان به خصوص دانشجویان کم بضاعت و کم برخوردار می‌توانند با معرفی دانشگاه به بانک مذکور از وام و تسهیلات قرض الحسنه شهریه‌ای استفاده کنند.

براساس اعلام دانشگاه پیام نور، دانشجویان دانشگاه می‌توانند با پرداخت شهریه ثابت نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند و مابقی شهریه را تا قبل از پایان امتحانات نیمسال پرداخت کنند.

دانشگاه پیام نور همچنین تسهیلات شهریه‌ای برای مناطق محروم دارد که براساس آن، مناطق ۳ و ۴ می‌توانند با شهریه ثابت کمتر از ۷۰۰ هزار تومان و مناطق ۱ و ۲ می‌توانند با شهریه ثابت کمتر از ۹۰۰ هزار تومان نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام کنند.

دکمه بازگشت به بالا