استقلال به جای بدنسازی در ترکیه گل کوچک بازی کرده بود!

استقلال به جای بدنسازی در ترکیه گل کوچک بازی کرده بود!

به گزارش خبرگزاری خبر روزانه؛ علی جباری درباره شکست 3 بر یک استقلال مقابل خیبر خرم‌آباد در هفته نهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بلایی که سر استقلال آمده، به گذشته برمی‌گردد. با بازیکنانی قرارداد بسته‌اند که برخی از آنها در حد استقلال نیستند. این عده با پول‌هایی که گرفته‌اند خودخواه و پرتوقع شده‌اند. بازیکنی که 4 سال پیش از استقلال کنار گذاشته شده بود، را دوباره برگردانند.

بازیکنان استقلال در ترکیه گل کوچک بازی کرده بودند!
به نقل از خبر روزانه، وی با انتقاد از نمایش آبی‌پوشان برابر خیبر تصریح کرد: معلوم نیست چه بلایی سر استقلال آمده که بازیکنان در نیمه دوم به لحاظ بدنی کم می‌آورند. پیش از شروع فصل گفتیم که استقلال نیاز به بدنساز دارد. این تیم 12 روز در اردوی پیش فصل خود در ترکیه چه کار کرد؟ معلوم است کار بدنی و بدنسازی نکرده بودند و فقط مشغول بازی گل کوچک بودند! مهره‌هایی که به استقلال آمده‌اند، بد نیستند ولی بدن‌های‌شان باید آماده شود.

غلامپور چیزی برای ارائه به حسینی ندارد

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: سیدحسین حسینی نمایش بالا و پایینی دارد. بهزاد غلامپور انسان خوب و با تعصبی است ولی دیگر چیزی برای ارائه به سیدحسین حسینی ندارد. هر مربی به استقلال آمده، غلامپور را حفظ کرده‌ است. او دیگر چیزی ندارد به حسینی یاد بدهد!

استقلال تیم معمولی نیست
جباری ادامه داد: مدیران قبلی استقلال بارها می‌گفتند باشگاه حمایت نمی‌شود و بازیکنان 6 ماه مطالبات معوقه دارند. امسال که حداقل شرایط این گونه نیست، چرا وضعیت باید بد پیش برود؟ با برخی بازیکنان قراردادهای بالایی بسته‌اند در حالی که در حد استقلال نیستند. اینجا استقلال است و تیم معمولی نیست.

چه بلایی سر استقلال آورده‌اند؟
وی با اشاره به حضور موسیمانه در کادرفنی استقلال گفت: کارنامه موسیمانه را که دیدم، بد نبود. او را نمی‌توان با یک بازی قضاوت کرد. اگر موسیمانه بخواهد بدنی به بازیکنان فشار بیاورد، ممکن است آنها افت کنند، بنابراین باید منتظر تعطیلی لیگ باشد. متأسفانه از قبل روی استقلال کار نکرده بودند و شرایطی به شکلی پیش رفته که بازیکنان برابر تیم خیبر خرم‌آباد سوتی می‌دهند. در کدام بازی، این همه اشتباه از تیمی دیده بودیم؟

برای این تیم روانشناس بیاورید
پیشکسوت استقلال گفت: اگر تیم مشکل دارد، روانشناس بیاورند و به بازیکنان یادآوری کنند چه پیراهنی تن‌شان هست و بدانند کجا بازی می‌کنند. اعصاب همه ما بهم ریخته است. چطور ممکن است برابر تیم انتهای جدولی خیبر خرم‌آباد سه گل بخوریم. واقعا جای تأسف دارد.

257 251

دکمه بازگشت به بالا