معجزه سؤالات آیین نامه اصلی جامع در آزمون آنلاین آیین نامه

مجموعه سؤالات آیین نامه اصلی از تعداد قابل توجهی سؤال تشکیل شده است که مسلماً همه ما فرصت پاسخ گویی به تمامی آنها را نداریم. پس در ابتدای کار آرامش خود را حفظ کرده و آزمون اول را بدون در نظر گرفتن زمان پاسخ دهید.

سعی کنید استرس را در زمان امتحان از خود دور کنید و با حفظ تمرکز بدون این که به پاسخ نامه تا پایان نامه نگاه کنید گزینه‌ای را که به نظرتان صحیح می آید انتخاب کنید و هر چقدر دوست دارید زمان برای خود صرف کنید.

تجربه ای که ما در این چند سال به دست آوردیم نشان می دهد سرعت تسلط شما زمانی افزایش می یابد حتی بدون مطالعه آیین نامه و تنها با خواندن سؤالات و شرکت در آزمون آنلاین شانس بالایی برای قبولی داشته باشید. در اختیار داشتن نمونه سؤالات آیین نامه اصلی نقش اساسی در قبولی ساده و بی دردسر هنرجویان خواهد داشت.

اگر به طور متناوب در هر کدام از این بخشها به سوالاتی پاسخ دهید، هنگام جمعبندی سوالات آیین نامه اصلی در مییابید که در کدام قسمت دچار مشکل هستید و در نتیجه روی آن قسمت تمرکز میکنید. این سوالات همانگونه که از نامش پیداست بر روی مسائل فنی و کاربردی اتومبیل تمرکز میکند.

تجربه نشان میدهد که بیشترین زمانی را که شما صرف آموزش میکنید مربوط به سوالات بخش فنی است. مثلا سوالات راهنمایی و رانندگی و یا مباحثی که به مقررات ترافیک و ایمنی مربوط است و یا سوالاتی که به بخش فنی مربوط میشود. در آزمون آیین نامه اصلی آنلاین افسر، که توسط یک افسر بازنشسته راهنمایی و رانندگی از هنرجویان اخذ می گردد، گستره سوالات کمی بیشتر شده و سوالات بخش فنی نیز به منبع سوالات اضافه می گردد.

مسلما این ترس و استرس برای افرادی که اولین بار در آزمون شرکت میکنند بیشتر است. گذشته از این سوالات آیین نامه اصلی در بخش فنی نیز در راه است که در آزمون مقدماتی از آن خبری نبوده؛ بنابراین درمییابید که برنامه ریزی و زمان بندی برای موفقیت صد در صدی شما کاملا ضروری است. اولین مرحله پیش پای هر داوطلب طی کردن آزمون آیین نامه مقدماتی است. به طور مثال یک داوطلب باید تفاوت بین مسیرهای فرعی و اصلی را بداند.

سوال شماره 4: در یک تقاطع در حال رانندگی هستید ، با چراغ های قرمز چشمک زن مواجه می شوید چکار باید کرد ؟ سوال شماره 9: به هنگام رانندگی از چه فاصله ای باید پلاک اتومبیل جلویی را بخوانید ؟ نسبت به اتومبیل شتاب بیشتری میگیرند. بنابراین اگر شما برای هر دوره به دنبال سوالات دوره های قبل بروید و آنها را مرور کنید به تدریج اشکالات خود را به صفر میرسانید و امکان موفقیت خود را تضمین میکنید. 4. از کلاچ و ترمز به طور همزمان استفاده کنید. به این دلیل که هر سال این آزمون در سطح وسیعی انجام میپذیرد احتمالا بسیاری از سوالات تکراری نخواهد بود.

۴۰ ثانیه زمانی است که شما بر روی هر سوال زمان میگذارید. البته در این موارد رعایت حق تقدم الزامی است. این بخشها شامل آگاهی از قوانین راهنمایی و رانندگی، چگونگی رانندگی امن با اتومبیل، آشنایی با قوانین ترافیکی، آگاهی از سیستمهای فنی اتومبیل، چگونگی نگهداری از خودرو، بالا بردن آگاهیهای راننده در خصوص حقوق شهروندی میباشد.

– نمونه سوالات آیین نامه اصلی شامل بخش های فنی، فرهنگ رانندگی، تابلوها وعلائم راهنمایی و رانندگی و می شود. 2- آنچه که باید در نظر داشته باشید این است که علاوه بر دانلود نمونه سوالات آیین نامه اصلی 1400 مطالعه کتاب آیین نامه مخصوص آزمون را هم فراموش نکنید. تنها راه غلبه بر این استرس و نگرانی آن است که چند روز زودتر به سراغ منابع آزمون بروید. اینها و بسیاری از مسائل دیگر که در خصوص رانندگی امن و سالم مطرح است، تنها بخشی از مواردی است که یک داوطلب باید در مردود آزمون به آنها تسلط داشته باشد. از بهترین کارهایی که هر داوطلب دریافت گواهینامه اصلی برای آماده شدن میتواند انجام دهد این است که سعی کند نمونه سوالات آیین نامه را دریافت و به آن پاسخ دهد. فاصله شما با خودرو جلویی در رانندگی 50 متر است از کدام مورد باید استفاده کنید؟

با تصحیح دوباره آنها میتوانید نقاط ضعف خود را مشخص و در تمرینات بعدی آنرا به نقاط قوت تبدیل کنید. از اولین مواردی که یک راننده برای شرکت در آزمون آیین نامه اصلی باید به آن مسلط باشد آشنایی با تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اصطلاحات خاص جاده و راهها است. در حالی که اگر پیش از برگزاری آزمون عملی و پس از موفقیت در آزمون آیین نامه مقدماتی به سراغ آیین نامه اصلی بروید و به آن مسلط شوید، قطعا دردسر کمتری خواهید داشت و با اعتماد به نفس بیشتری مراحل را پشت سر میگذارید. زیرا این سوالات هر ساله به صورت متناوب با سایر داوطلبان در میان گذاشته میشود و آگاهی از آنها میتواند کمک زیادی برای آشنایی متقاضی جدید باشد. ما سالها تجربه در زمینه ارائه خدمات مربوط آموزش رانندگی را در کنار تکنولوژی و شیوههای جدید آموزشی قرار دادید و مجموعه جامعی را با عنوان بسته طلایی سوالات آیین نامه تهیه کردیم. سوالات جدید بخش فنی آیین نامه راهنمایی و رانندگی اضافه شد.

منبع : درایوینگ

https://www.driveing.ir/ /

دکمه بازگشت به بالا