اقتصادی

آزادراه شیراز-اصفهان بدون قطعه ۷ کامل نیست

خبر روزانه/فارس نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آزادراه شیراز اصفهان بدون قطعه هفتم کامل نیست بر ضرورت تکمیل آخرین قطعه همچنین نصب گاردریل، علایم راهنمایی و روشنایی در اسرع وقت تاکید کرد.

ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید سردار طلایی‌نیک معاون وزیر دفاع از آزادراه شیراز اصفهان، ضمن تقدیر از مدیران استان که در روند احداث آن تلاش‌های بسیاری کرده‌اند، تعجیل در افتتاح این پروژه بدون تکمیل قطعه ۷ را خطا دانست و گفت: ضمن تشکر از مسئولان وزارت دفاع که برای تکمیل آزادراه، عزمی جدی دارند، باید این واقعیت را بپذیریم که عجله در افتتاح این پروژه بدون رعایت استانداردهای لازم، خطراتی را متوجه مردم می‌کند.

به نقل از دفتر نماینده شیراز در مجلس، او افزود: قطعه هفت آزادراه شیراز اصفهان باید با رعایت استانداردهای آن همچون علائم راهنمایی و رانندگی، گاردریل‌ها، روشنایی و هر آنچه برای ایمنی یک جاده نیاز است، تکمیل شود تا بتوانیم آن را به بهره برداری برسانیم.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم یک آزادراه ایمن و استاندارد با ورودی مناسب به شهر شیراز، انتظار دارند و این خواسته برحقی است.

لازم به ذکر است آزادراه شیراز اصفهان یکی از پروژه های بزرگ آزادراهی کشور در هفت قطعه است که حدود یک دهه احداث آن به طول انجامیده . هم اکنون شش قطعه از این آزادراه تکمیل شده و قطعه هفت آن همچنان کاستی هایی دارد و افتتاح آن در سفر آتی رئیس جمهور به استان فارس با توجه به کاستی‌های موجود، خطرات جانی و مالی را متوجه مردم خواهد کرد.

به گزارش خبر روزانه، روز گذشته استاندار فارس با تاکید براینکه سلامت و ایمنی مردم اولویت است، ابراز امیدواری کرده بود که این پروژه در سفر هیئت دولت به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا