آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید از ۱۰ اسفندماه/ اولویت بررسی پرونده مرغداری های متخلف

معاون اقتصادی استاندار تهران با استناد به پایان سال و نوسانات قیمت از آغاز طرح تقویت نظارت و کارگروه نظارت بر بسته بندی کالاها در فروشگاه های زنجیره ای خبر داد.

به گزارش خبر روزانه ، هاشمتول عسگری در پنجاه و یکمین جلسه تنظیم بازار در تهران ، با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال ، اظهار داشت: هرگونه وقفه و سهل انگاری در نظارت بر بازار ، به ویژه مرغداری ها ، باعث تنش های قیمتی می شود ؛ بنابراین ، لازم است نظارت در تمام مراحل تولید تا تحویل تقویت شود. این نظارت نیاز به همکاری گروهی از اصناف و م institutionsسسات مربوطه در قالب طرحی با محتوا دارد. بر اساس این طرح ، نظارت در 31 مارس تشدید می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تشکیل کارگروه کنترل کالاهای بسته بندی شده در فروشگاه های زنجیره ای گفت: اختلاف قیمت کالاهای بسته بندی شده در فروشگاه های عمده و زنجیره ای بسیار زیاد است ، بنابراین باید هدف آن باشد نظارت بر کالاهای بسته بندی شده ، تشکیل یک گروه نظارت و بازرسی و کنترل این کالاها از صفر تا صد.

عسکری تأکید کرد: رسیدگی به پرونده های متخلف در مزارع مرغداری در اولویت است و شدیدترین مجازات برای متخلفان در نظر گرفته شده است و بنابراین تعیین تکلیف پرونده ها تسریع می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا