آیا از سایت های رزرو هتل خرید کنیم یا از آژانس های مسافرتی سطح شهر

سفر به کیش با قیمتی باورنکردنی، با تورهای لحظه آخری کیش

اگر با دیدن قیمت‌های بالای تور کیش شوکه شده و می‌خواهید با هزینه کم به جزیره سفر کنید نگران نباشید چون با وجود تورهای لحظه آخری کیش فرصت یک سفر با کمترین هزینه به جزیره رویایی کیش برایتان به وجود آمده پس چمدان‌هایتان را ببندید و در سایت‌های  آژانس‌های گردشگری معتبر هر لحظه منتظر باشید تا این تورها را با بهترین امکانات رزرو کنید. البته حواستان باشد ممکن است این تورها چند روز یا چند ساعت قبل از پرواز قابل رزرو باشد پس شما باید هر لحظه آماده سفر به جزیره کیش باشید.

بهترین سایت رزرو هتل نی نی سایت | بهترین سایت های رزرو هتل در ایران | بهترین سایت های رزرو ویلا

حتماً برایتان سوال پیش آمده که منظور از تورهای لحظه آخری چیه؟ پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا هر آنچه که نیاز دارید درباره این تورها به شما بگوییم.

تور کیش لحظه آخری چیست؟

در زمان‌هایی که تعداد مسافران به جزیره کم است، چند روز یا چند ساعت قبل از پرواز اگر سایت‌های گردشگری نتوانند ظرفیت  تمام تور کیش را تکمیل کنند برای جلوگیری از ضرر خود تورهای سفر به جزیره را با قیمت کمتر به مسافران ارائه می‌دهند که گاهی این تخفیف‌ها به 10 یا 50 درصد نیز می‌رسد، این تورها به تورهای لحظه آخری معروف هستند. امکاناتی مانند بلیط هواپیما، هتل، ترانسفر و صبحانه رایگان در این تورها ارائه می‌شود.

چه زمان‌های تور لحظه آخری کیش بیشتر یافت می‌شود؟

همانطور که در بالا گفتیم در زمان‌هایی که تعداد افرادی که به جزیره کیش سفر می‎‌کنند نسبت به فصل‌های دیگر کمتر است مانند فصل‌هایی که تعطیلات نیست، ایام عزاداری و سوگواری، ماه مبارک رمضان و در فصل‌هایی که گرمای هوا بیش از تحمل شما است این تورها را می‌توانید از آژانس‌های هواپیمایی دریافت کنید.

مزایا و معایب تورهای لحظه آخری

شاید فکر کنید که امکانات این تورها متفاوت با تورهای دیگر است اما جالب است بدانید که هیچ تفاوتی با تورهای دیگر ندارد و همان امکانات به شما ارائه می‌شود.

تورهای لحظه آخری تنوع بالایی داشته و شما می‌توانید بهترین گزینه مناسب با شرایط خودتان را انتخاب کنید.

قیمت ارزان این تورها که مهم‌ترین و جذاب‌ترین مزیت آن نسبت به تورهای دیگر است.

علاوه بر مزایا تورهای لحظه آخری کیش یک سری معایب نیز دارد از جمله:

شما با رزرو این تورها فرصت زیادی برای آماده شدن ندارید و اگر پرواز در همان روز بود باید سریع خود را به فرودگاه برسانید.

تورهای لحظه آخری غیرقابل استرداد هستند یعنی در صورت کنسل کردن مبلغی به شما برگردانده نمی‌شود.

در انتخاب این تورها شما در انتخاب هتل، کلاس پروازی، نوع صندلی و.. هیچ اختیاری ندارید.

تور لحظه آخری کیش را از کجا بخریم؟

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید در خرید تور لحظه آخری کیش به آن توجه کنید آژانس مسافرتی است که تور را از آن دریافت می‌کنید.

ممکن است برخی از آژانس‌ها تورهای خود را که از کیفیت و خدمات بالایی ندارند را به عنوان تور لحظه آخری معرفی کنند پس حواستان را جمع کنید و در انتخاب این تورها با دقت عمل کنید.

دکمه بازگشت به بالا