آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

آیا جراحی بینی گوشتی باز می گردد؟

بینی گوشتی چیست؟

همچنین ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید ، طبق تحقیقات پروفسور تامیر ، حدود 24 درصد از مردم کره زمین بینی گوشتی دارند. این مدل بینی رایج ترین شکل و شکل بینی در انسان است. به گزارش CBS NEWS ، بینی گوشتی به بینی اینشتین نسبت داده می شود. زیرا در عکسهای اینشتین واضح است که بینی گوشتی است.

شاهزاده فیلیپ و مارک روفالو نیز چهره های معروف با بینی گوشتی بودند. ویژگی های اصلی بینی گوشتی – ظاهر پوست چرب ، ضخامت پوست بینی ، عرض بینی و اندازه آن است.

از کجا بفهمیم بینی ما گوشتی است؟

بینی های گوشتی معمولاً دارند زوج های باز زیاد. پوست چرب روی بینی گوشتی به وضوح قابل مشاهده است. ترشح غدد چربی در بینی های گوشتی معمولاً بسیار زیاد است. باله های بینی بزرگ و در اکثر بینی های گوشتی بیرون زده است. نوک بینی در بینی های گوشتی پهن تر از بینی های دیگر است. غضروف بینی در بینی گوشتی معمولاً پهن استبه

در اینجا شایع ترین ویژگی های بینی گوشتی وجود دارد به گفته دکتر میشل لی ما به این موارد اشاره می کنیم:

  • پوست چرب
  • غضروف کوچک و ضعیف
  • پوشش بافتی سنگین
  • تیغه های بزرگ و گرد

عملکرد بینی گوشتی چگونه است؟

جراحی بینی متراکم شاید یکی از پیچیده ترین و خاص ترین جراحی های بینی باشدبه روی بینی گوشتی مقدار زیادی پوست چرب وجود دارد. این پوست باید در حین جراحی زیبایی بینی نازک تر شود. کاهش ضخامت پوست بینی باید بسیار حرفه ای و ملایم انجام شود. هرگونه برداشت غیرحرفه ای از بافت پوست منجر به زبری بینی می شود.

بخش مهم دیگر جراحی بینی گوشتی تقویت غضروف بینی است. وزن بینی گوشتی بسیار بیشتر از سایر انواع بینی است. بنابراین بدیهی است که به دلیل این وزن یک فرد در مشکل است حذف نوک بینی بعد از عمل بودن؛ زیرا ساختار بینی قدرت چندانی برای مقاومت در برابر نیروی جاذبه و پایین آمدن بینی ندارد.

پس راه حل چیست؟

برای داشتن بینی از فرم و فرم لازم ، لازم است ناحیه غضروفی بینی تقویت شود. برای انجام این کار ، معمولاً از غضروف گوش یا دنده ها تلقیح می شود. گاهی برای این اقدام با غضروف مصنوعی برای بینی گوشتی استفاده می شود تا زیر پوست بینی محکم و محکم شود. پس از این مرحله ، می توانید باله های بینی را جمع کرده و استخوان بینی را آماده کنید تا شکل و فرم دلخواه را ایجاد کند.

آیا جراحی بینی گوشتی باز می گردد؟

آیا عمل با بینی گوشتی باز یا بسته انجام می شود؟

به گفته دکتر میشل لی ، پزشک و متخصص در کلینیک بورلی هیلز ، شاید شما هم سوالی داشته باشید: آیا جراحی بینی باز برای بینی گوشتی یا بسته مناسب است؟ در حقیقت ، قبل از توضیح جراحی بینی باید تفاوت بین باز و بسته بینی را بدانید.

جراحی بینی بسته: با جراحی بینی بسته ، کوچکترین تعداد برش ها در ناحیه زیر باله بینی این اتفاق می افتد و پزشک کمترین سطح دسترسی به استخوان بینی و ناحیه فوقانی را دارد.

در این جراحی ، آسیب بسیار کمتر از جراحی بینی باز است و پزشک می تواند با حداقل تورم تغییرات لازم را در بینی فرد ایجاد کند. محدودیت های شدید این تکنیک جراحی اجازه جراحی بینی پیچیده را نمی دهد. چون دسترسی بسیار محدود وجود دارد.

جراحی بینی باز: با جراحی باز روی بینی ، پزشک متخصص عمل را آغاز می کند و برش های لازم را در گوشه تیغه ها و قسمت پایین بینی ایجاد می کند. دسترسی بهینه به تمام بخشهای لازم در جراحی زیبایی بینیدر این روش موجود است و جراح می تواند هر تغییری در استخوان ، پوست و غضروف بینی ایجاد کند.

با توجه به توضیحات ارائه شده ، می توان گفت که عمل بینی گوشتی که نیاز به تغییرات زیادی دارد ، عموماً با جراحی بسته غیرممکن است. اما با جراحی بینی باز می توانید به راحتی تمام تغییرات لازم را در پوست بینی ، تیغه بینی و باله ها ایجاد کنید.به

دوره نقاهت بعد از جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

اطلاع از دوره نقاهت جراحی بینی به افراد کمک می کند تا خود را برای انجام عمل جراحی آماده کنند. به گفته دکتر فانک گاها ، در باره 8 یک روز برای کاهش تورم شدید ناشی از جراحی بینی گوشتی لازم استبه

پس از گذشت 8 روز ، فرد معمولاً برای برداشتن بخیه ها و برداشتن آتل یا گچ روی بینی با یک متخصص مشورت می کند. در این مرحله ، مراقبت های بعد از عمل بسیار جدی تر از قبل شروع می شود. با استفاده از چسب بینی و از سرگیری تمرینات سبک می توانید در مدت 8 روز به محل کار خود بازگردید.

حدود هفته سوم 20 آره 30٪ تورم بینی و اطراف کاهش می یابد و در هفته ششم از 50 تا 60 درصد ظاهر بینی بدون هیپوستاز و کبودی خواهد بود. به خاطر داشته باشید که هرگونه آسیب ، فشار و عدم مراقبت بعد از جراحی بینی می تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند. بنابراین سعی کنید در این زمینه بسیار محتاط باشید.

آیا شما کاندید جراحی بینی هستید؟

به گفته دکتر میلر ، جراح زیبایی از منهتن ، نیویورک ، قبل از تصمیم گیری در مورد هرگونه جراحی ، باید در نظر بگیرید که آیا نامزد مناسبی برای آن جراحی هستید یا خیر. تبلیغات در جراحی زیبایی معمولا با تشویق افراد به استفاده از خدمات جراحی زیبایی همراه است.

در این تبلیغات ، همه چیز به بهترین شکل نمایش داده می شود و هیچ پارامتر منفی در دنیای واقعی در این تبلیغات قرار نمی گیرد. به همین دلیل ، بسیاری از افراد بعد از مشاهده آگهی ، جراحی زیبایی را انتخاب می کنند. اما بهتر است قبل از عمل حقایق عملیات را بدانید و سپس اقدام کنید. در زیر ما نامزدهای جراحی زیبایی بینی گوشتی را در نظر خواهیم گرفت:

  • افرادی که از ظاهر بینی گوشتی خود چندان راضی نیستند
  • افرادی که با واقعیت بینی گوشتی آشنا هستند و محدودیت های جراحی را می دانند
  • افرادی که در شرایط سخت و خطرناک مانند سالن های بوکس و ورزش هایی از این دست حضور ندارند
  • افرادی که قادر به مراقبت های بعد از عمل هستند

دکتر امیرحسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com) بهترین جراح بینی در تهران است ، به لطف تجربه و سابقه این پزشک جراحی بینی ، وی مشهورترین جراح بینی در تهران شد. در لینک زیر می توانید به منبع این مقاله مراجعه کنید.

منبع: وب سایت دکتر امیرحسین محمدی مفرد

* گزارشات تبلیغاتی

دکمه بازگشت به بالا