آیا گانودرما در همراهی با داروهای دیگر مصرف می‌شود؟

 آشنایی با قارچ گانودرما

قیمت محصولات گانودرما: بیش از چند هزار سال است که طب سنتی همراه بشر در درمان و تسکین دردهای جسمی و روحی بوده است. کتابهای طب سنتی مملو از گیاهان و مواد دارویی و خواص آنها برای انواع دردها و بیماری ها هستند. اما برخی مواد در صدر جدول درمانی قرار دارند. یکی از این داروهای طبیعی که به اشتباه گیاه دارویی نامیده می شود، قارچی با نام گانودرما است. پیشنهاد میشود برای آشنایی کامل مقاله را مطالعه نمایید.

بیش از ۱۰۰ نوع از این قارچ تا کنون شناسایی شده است که چند نمونه خاص از آن دارای خواص درمانی فراوان هستند. یکی از انواع این قارچ، گانودرما لوسیدوم است که در رنگ های مختلف در طبیعت وجود دارد و نوع قرمز، زرد و سیاه آن از نظر فوائد دارویی از بقیه پیشی گرفته اند. قارچ گانودرما به پادشاه گیاهان دارویی معروف است و این لقب را به دلیل داشتن ۴۰۰ ترکیب بیولوژیک و مواد مغذی و ویتامین که در آن وجود دارد، گرفته است.

خواص قارچ گانودرما لوسیدوم

قهوه فوری سوپریم: مدتی است که قارچ ها جای خود را در زندگی و برنامه غذایی افراد باز کرده اند. شناخته شده ترین قارچ های خوراکی قارچ دکمه ای و قارچ سفید هستند که در انواع غذاها استفاده می شوند. اما قارچ گانودرما به دلیل داشتن طعم تلخ، امکان استفاده در رسپی ها را ندارد. هر چند در مشرق زمین به دلیل خواص فراوان این قارچ، غذاهای مختلفی با آن درست می کنند و طعم آن را تحمل می کنند.

تقویت و تنظیم سیستم ایمنی

قیمت قهوه گانودرما: یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین خواص قارچ گانودرما، تقویت سیستم ایمنی بدن است که با شیوع بیماری های مختلف واگیردار مانند کرونا، نقش این عامل در بهبود زندگی بشر پررنگ تر شده است. مصرف قارچ گانودرما به صورت منظم موجب ایجاد تعادل در عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود. به این ترتیب که گانودرما سیستم ایمنی را تحریک می کند تا به درستی پاسخگوی عوامل بیماری زا در بدن و یا محیط باشد. در مقاله کامل تر در این مورد توضیح داده ایم.

خواص عرق گانودرما | خواص قهوه گانودرما | طریقه مصرف قارچ گانودرما برای دیابت

بهبود عملکرد گلبول های سفید

از طرفی با تنظیم واکنش های گلبول های سفید، مانع حمله آنها به سلول های خودی و سالم می شود و از ابتلا به بیماری های خود ایمنی مانند پسوریازیس، ام اس جلوگیری می کند. همچنین گانودرما بر روند تولید گلبول های سفید و سلول های مسئول ایمنی در بدن تاثیر مثبت دارد و مانع از کمبود آنها و پایین آمدن حالت دفاعی بدن در مقابل بیماری های مختلف می شود.

جلوگیری از سرطان و انواع تومور

یکی دیگر از تاثیرات مثبت گانودرما بر سیستم ایمنی بدن، تنظیم عملکرد ماکروفاژهاست. این سلول ها وظیفه تنظیم طول عمر و مرگ سلول ها را در بدن دارند. به این ترتیب که از مرگ زودهنگام یا دیرهنگام سلول ها جلوگیری می کنند و این عمل مانع از سرطانی شدن سلول ها و یا تحلیل رفتن قوای جسمی و ماهیچه ها می شود. به این ترتیب می توان گفت مصرف قارچ گانودرما لوسیدوم می تواند برای افرادی که مستعد سرطان و یا انواع تومور هستند کاملا مفید و حتی لازم است. مقاله را مطالعه نمایید.

تنظیم سیستم گردش خون

از تاثیرات مهم دیگر مصرف قارچ گانودرما تنظیم عملکرد سیستم گردش خون در بدن است. این قارچ خون را رقیق می کند به همین دلیل از گرفتگی عروق جلوگیری می کند و می تواند کمک بزرگی برای قلب باشد. از طرفی چون عملیات خون رسانی به سلول ها را سرعت می بخشد، تغذیه سلول ها به درستی و به موقع انجام می شود. خصوصا در سلول های جلدی که اغلب با فقر مواد مغذی مواجه هستند و این امر موجب ایجاد عارضه های پوستی می شود.

بهبود دیابت و کسترول بالا

از طرفی گانودرما تاثیرات مثبتی بر عملکرد بهتر کلیه ها دارد و این موضوع به بهبود دیابت و کاهش چربی و قند خون کمک می کند. کبد چرب یکی از بیماری هایی که است که با ورود خوراکی هایی مانند فست فودها، رو به افزایش است. گانودرما با از بین بردن چربی ها و کمک به دفع راحت آنها از بدن، به بهبود عملکرد کبد و درمان کبد چرب کمک می کند.

محصولات تولید شده بر پایه قارچ گانودرما لوسیدوم

به دلیل خواص مختلف این قارچ برای عارضه های متفاوت، امروزه شرکت های غذایی،بهداشتی و دارویی اقدام به تولید محصولات مختلفی از عصاره ی این قارچ معجزه آسا کرده اند. انواع کرم، شامپو، لوسیون و سایر محصولات بهداشتی و آرایشی از گانودرما تهیه شده است که فروش بالایی در میان محصولات گیاهی دارند.

طعم ناخوشایند گانودرما موجب شده است که برای مصرف خوراکی، آن را با مواد طعم دهنده مخلوط کنند. شرکت های غذایی مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند که انواع قهوه، چای و دمنوش های مختلف با طعم های متفاوت را تولید و روانه بازار کرده اند.

یکی از شاخص ترین انواع محصولات خوراکی بر پایه گانودرما، قهوه گانودرماست که به دلیل محبوبیت طعم قهوه جای خود را در بین مصرف کنندگان قهوه و کسانی که نیاز به مصرف گانودرما دارند اما نمی توانند طعم آن را تحمل کنند باز کرده است. موکا، لاته، هات چاکلت و سوپریم، انواع مختلف قهوه گانودرما هستند که در بازار ایران موجود است.

هشدار مصرف محصولات قارچ گانودرما

اگر از جمله کسانی هستید که برای بهبود وضعیت سلامتی خود لازم است گانودرما مصرف کنید باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

این قارچ را برای چه عارضه ای مصرف می کنید. اگر بیماری خاصی دارید باید ابتدا بدانید که آیا قارچ گانودرما می تواند به شما کمک کند یا خیر. برخی از بیماران لازم است با توجه به نظر پزشک اقدام به مصرف گانودرما کنند. مثلا در بیماری های خود ایمنی و کسانی که عمل جراحی دارند و در بیماری هایی که باید سیستم ایمنی بدن پایین نگه داشته شود، مصرف این قارچ به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

چه داردهایی مصرف می کنید. اینکه داروهای شیمیایی که استفاده می کنید با گانودرما تداخل دارویی ایجاد نکند بسیار مهم است. گانودرما را نباید با داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین مصرف کنید.

چه سن و سالی دارید. این قارچ برای افراد زیر ۱۲ سال توصیه نمی شود. به این دلیل که داده های آماری دقیقی در این زمینه وجود دارد و احتمال بروز حساسیت در بدن در این سن بالاست.

آیا باردار هستید. در دوران بارداری و شیردهی نباید از گانودرما استفاده کنید زیرا ممکن است در جنین ایجاد حساسیت کند. اگر قصد دارید باردار شوید حتما از چند ماه قبل مصرف گانودرما را قطع کنید.

افزودنی ها بر بیماری شما چه تاثیری دارند. محصولات ترکیبی گانودرما دارای افزودنی هایی هستند که برای برخی بیماری ها به هیچ عنوان مصرف آن مجاز نیست. مثلا برای کسانی که بیماری دیابت، چربی، فشار خون و بیماری های قلبی دارند، مصرف قهوه گانودرما توصیه نمی شود. زیرا در این بسته ها مقادیر قابل توجهی شکر و چربی وجود دارد و مصرف قهوه به صورت مداوم تپش قلب ایجاد می کند. ()

قیمت قارچ گانودرما لوسیدوم در بازار ایران

متخصصان مصرف قارچ گانودرما را به صورت خالص توصیه می کنند. زیرا به این ترتیب میزان مصرف روزانه فرد مشخص است و دیگر نیازی به مصرف افزودنی های غیر مجاز ندارد. از طرفی تاثیر داروهای خالص تاثیرگذاری بیشتری دارد تا ترکیبات تولید شده از آن.

نکته ی دیگری که وجود دارد این است که ساختار گانودرما به گونه ایست که بافت سخت و استخوانی دارد و امکان مصرف آن به صورت سالم و تازه وجود ندارد. به همین دلیل تولید کنندگان این قارچ اقدام به تهیه محصولاتی به صورت پودر و یا عصاره از آن نموده اند که برای راحتی کار مشتریان انجام شده است. این قارچ را نمی توان با آسیاب های خانگی پودر کرد و باید از آسیاب صنعتی استفاده شود.

اما توجه داشته باشید که اگر قصد دارید گانودرما را به صورت پودر شده تهیه کنید از فروشندگان معتبر خرید کنید. توصیه ما به شما لوسیدوم، به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده است. به این ترتیب علاوه بر اطمینان از کیفیت محصول نهایی و سالم بودن آن، هزینه ی اضافی برای افزودنی ها و یا واسطه ها پرداخت نمی کنید و کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

خرید قارچ گانودرما از ایران گانودرما

ایران گانودرما یکی از بزرگترین تولید کنندگان قارچ گانودرما لوسیدوم قرمز و زرد است که اقدام به فروش و پخش مستقیم محصولات خود به صورت خالص و بدون واسطه کرده است. محصولات لین مجموعه به دو صورت سالم و پودر شده، در بسته های ۱۰۰ گرمی در دسترس مصرف کنندگان است. با توجه به شرایط قرنطینه و شیوع کرونا، شما می توانید از طریق سایت و به صورت آنلاین، سفارشات خود را ثبت کنید و آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

یکی دیگر از امتیازات این مجموعه تولیدی و پخش، مشاوره های رایگان است که توسط متخصصان و مشاورین خبره ی ایران گانودرما انجام می شود. همچنین پس از خرید از این مجموعه می توانید در طول دوره مصرف و درمان، از مشاوره ها و پیگیری های دوره ای رایگان برخوردار شوید. ایران گانودرما شما را پله پله تا سلامتی و زندگی بدون استرس، همراهی می کند

دکمه بازگشت به بالا