اجرای ۱.۲ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری تا پایان امسال

وزیر جهاد کشاورزی از 1.2 میلیون هکتار عملیات آبخیزداری تا پایان سال جاری خبر داده است. وی همچنین از همکاری این وزارتخانه با استارتاپ های بزرگ در بازار مواد غذایی استقبال کرد.

به گزارش خبر روزانه ، کاظم هوازی امروز در مراسم افتتاح منابع طبیعی و امضای تفاهم نامه مشترک با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ایجاد مرکز نوآوری در زمینه منابع طبیعی اظهار داشت: اقدامات خوبی در زمینه آبخیزداری انجام شده است. 1.2 میلیون هکتار عملیات آبخیزداری انجام می شود و در حال حاضر این عملیات از 800000 هکتار فراتر رفته است.

وی ادامه داد: ایجاد مرکز نوآوری در زمینه منابع طبیعی اقدامی خلاقانه است اما ماهیت کار با سایر مراکز متفاوت است. سازمان جنگل ها باید به نوعی شرکت هایی را که به دانش در این زمینه متکی هستند به درآمد پایدار متصل کند.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: امروز استارتاپ هایی که در بازار فعال هستند به دلایلی تعداد مشخصی رشد نکرده اند ؛ اگرچه ما از همکاری با استارتاپ های بزرگ در بازار مواد غذایی استقبال می کنیم.

به گزارش خبر روزانه ، چندین پروژه مشترک وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی ریاست جمهوری در منابع افتتاح شد و تفاهم نامه مشترک بین سازمان جنگل ها و معاون علمی رئیس جمهور برای ایجاد مرکز نوآوری و حمایت از استارتاپ ها به امضا رسید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا