از سرگیری صادرات مستقیم محصولات فولاد اکسین خوزستان

خبر روزانه / خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این شرکت پس از آخرین مرحله صادرات مستقیم به نام خود در سال 1397 توانست صادرات محصولات خود را از خرداد 1400 از سر بگیرد.

امین اسیابان گفت که طی دو سال گذشته ، این شرکت با موانعی در جهت صادرات به نام خود روبرو بوده است که با حذف آنها و برنامه ریزی مناسب ، توانسته با انعقاد قرارداد با خریداران کشورهای اروپایی صادرات محصولات خود را از سر بگیرد. خلیج فارس.

به گزارش خبر روزانه ، وی خاطرنشان کرد: این شرکت با تولید ورق های فولادی درجه یک و رقابت با تولیدکنندگان مطرح دنیا توانسته توجه مصرف کنندگان خارجی به ویژه اروپایی ها را به خود جلب کند.

آسیابان افزود: به گفته خریداران اروپایی ، ورق های تولید شده توسط این شرکت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است ، بنابراین مصرف کنندگان ورق آن را بالاتر از نمونه های آسیایی و در رده نمونه های اروپای غربی قرار می دهند.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: نکته مهم این است که تمام مراحل فرآیند صادرات نامه ، از بازاریابی و مذاکره با مشتریان خارجی گرفته تا تشریفات گمرکی و محموله های بندری ، برای اولین بار و مستقل از شرکت فولاد اکسین خوزستان انجام شد. وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: صادرات پایدار محصولات فلزی یکی از اهداف راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان است و برنامه ریزی لازم برای اجرای طرح صادرات 65000 تن ورق با ارزش افزوده بالاتر در طول سال 1400 جهت تامین منابع ارزی برای خرید انجام شد. قطعات یدکی و تجهیزات کارخانه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا