اسم موجودات بن تن نیروی بی پایان

وایلدواین – Wildvine

wildvine

قیمت لباس مرد عنکبوتی با تار: همونطور که می بینید به این علت که از گیاه ساخته شده در صورت آسیب دیدن می تونه خیلی سریع خودشو ترمیم کنه. همچنین مانند چند موجود دیگر بن تن قادر به پرتاب کپسول های بمب مانندی است. سر این موجود توی این گیاه گوشت خواره و به همین علت نمیشه زیاد به سرش آسیب رسوند.

این موجود قابلیت خوب دیگری نیز دارد و ان این استکه می تواند خود را گسترش دهد یا جمع کند. و البته قابلیت کنترل گیاهان نیز لازم به دکر است.

اسباب بازی موجودات بن تن نیروی بی پایان | بن تن موجود بی پایان | تمام موجودات بن تن نیروی بیگانگان

آپچاک – Upchuck

upchuck

قیمت لباس بتمن بچه گانه: واقعا موقع دیدن اپچاک کاری جز خنده نداریم ولی این موجود قدرت زیادی دارد و با خوردن اشیاء می تواند از دهان خود لیزر شلیک کند. همچنین او می تواند با زبانش هم به مبارزه بپردازد.

آی گای – Eye Guy

eye-guy

لباس کارتونی: موجودی که روی صورتش چشم ندارد ولی تعداد زیاد چشم های روی بدنش این کمبود را به خوبی جبران می کند. Eye Guy از نوسان حرکتی زیادی برخوردار است و به همین دلیل برای دشمن سخت است که به او حمله کند. این موجود می تونه از چشم ها و دست خودش نوعی اشعه پرتاب کنه که مرگبار است. ولی اصل قضیه از اون وقت شروع میشه که این قدرت ها ترکیب میشن.

وی بیگ – Way Big

way-big

بزرگترین و درواقع قوی ترین موجود بن تن با قوی ترین دشمنان خود مبارزه کرده و آنهار ا به خاک سیاه نشانده. به علاوه جثه خیلی بزرگش اون میتواند با در آوردن دست هاش به حالت ضربدری اشعه تولید کند. اسم واقعی ویبیگ “تاکوستار” است. در یکی از قسمتهای بن تن دشمن بن تن ویبیگ را از بین برد و حتی ویبیگ دیگه در آمنی تریکس هم وجود نداشت. ولی خوشبختانه بن 10000 او را برگرداند.

سام فایر – Swampfire

swampfire

یکی از پرطرفدار ترین موجودات بن تن که از اون خیلی استفاده میشه.

Swampfire به فارسی آتش مرداب مانند Wildvine از گیاه تشکیل شده و به همین دلیل می تونه گیاهان رو کنترل و خودش رو ترمیم کنه. آتش مرداب از سوراخ های روی کف دستش قادر به پرتاب آتش است. در حالت نهایی شکل آتش مرداب تغییر کرده و آتش او آبی و بسیار قویتر می شود تا حدی که قادر به ذوب کردن است. آتش مرداب در حالت نهایی می تونه مانند Wildvine کپسول های بمب مانندی پرتاب کنه.

الاین ایکس – Alien X

alien-x

می توان گفت که موجود ایکس قوی ترین موجود بن تن است. داشتن موجود ایکس یعنی قدرت مطلق و این موجود حتی می تواند افکار خود را به واقعیت تبدیل کند.

البته موجود ایکس برای انجام دادن هر کاری از دو موجود Serena و Bellicus اجازه بگیرد که کار بسیار سختی است چون این دو موجود در واقع نقطه مخالف یکدیگر هستند.

نانومک – Nanomech

nanomech

کوچکترین موجود بن تن که بسیار مناسب برای ورود به دستگاه ها است و بسیار بسیار مناسب برای فرار چون قابل دیدن نیست!

نانومک قادر به پرواز است و با وجود جثه ریزش قادر به پرتاب نوعی لیزر. وقتی که برای اولین بار فصل اول انیمیشن سریالی بن تن منتشر شد مانند یک بمب صدا کرد و به چیزی بیش از شهرت جهانی دست یافت و توانست خود را در دل مردم جای بدهد. تا به حال شده از خودتون بپرسید: بن تن چندتا موجود داره که میتونه به اون ها تبدیل بشه؟! خوب حالا من می خوام به این سوال شما جواب بدم : بن تن می تونه به 63 تا موجود مختلف تبدیل بشه حالا من می خوام این موجودات رو برای شما معرفی کنم.

اسپایدر مانکی – Spidermonkey

spidermonkey

نژاد : آراچیمپ

سیاره : Aranhaschimmia

اسپایدرمانکی از آن موجوداتی است که با دیدن مبارزه اش خنده بر لبانمان می نشیند. می دانید که همیشه به طور خنده داری مبارزه می کند. قدرت ها مشخصات: اسپایدر مانکی قابلیت عنکبوت ها میمون هارا دوره و بعلاوه این ها میتونه از دمش تار بزنه.اسپایدر مانکی نسبت جثه خودش قدرت زیادی دارد. در حالت نهایی شکل این موجود به کلی عوض میشه و تار از دهن اون بیرون میاد.

راث – Rath

rath

نژاد : Appoplexian

سیاره : Appoplexia

یکی از ویژگی ها رعس این است که وقتی بن تن به ان تبدیل می شود مقداری کنترل خودش را از دست می دهد واین موضوع رعس را مقداری خنده دار می کند. قدرت ها مشخصات : در واقع رعس بجز قدرت بدنی و تیغه هایی که از دستش بیرونزده قدرت دیگری نداره.رعس در مقابل صوت و امواج ضعیف است:

بازشاک – Buzzshock

buzzshock

نژاد : Nosedeenian

سیاره : Nosedeen Quasar

این هم یک موجود خنددار دیگر که بسیار سریع است قادر به پرواز و می تواند مقادیر زیادی انرژی را جذب کند در واقع خود یک منبع انرژی است و می توان گفت که شبیه یک باتری است.

لوداستار – Lodestar

lodestar

نژاد : Biosovortian (بیوسوورتیان)

سیاره : نا معلوم

ویژگی جالب توجه این موجود: اینکه سرش از تنش جداست نمیشه به سر و گردنش حمله کرد! این موجود مخصوصا وقتی به درد میخوره که دشمن زره داشته باشه یا حتی سر آستین فلزی هم کافیه ! لوداستار میتونه با استفاده از امواج مغناطیسی یک سپهر درست کنه و در صورت صدمه دیدن خودش رو ترمیم کنه.

بلیتزولفر -Blitzwolfer

blitzwolfer

نژاد : Loboan (لو بوآن )

سیاره : Luna Lobo

به جز تراسپین یک موجود دیگری است که ما آن را در دنیای واقعی نیز داریم: Blitzwolfer

این موجود توانایی های یک گرگ بالغ رو به طور کامل در خودش جمع کرده است. او می تواند اشعه نادری به نام “کرودیوم” (که در زمین یافت نمی شود) از خودش پخش کنه همچنین قابلیتی شبیه اکو اکو دارد. او می تواند به طور بسیار بلند با همین نوع اشعه بپرد. موقع پرتاب اشعه دهن اون به چهار بخش تقسیم میشه ! جالبه نه؟! البته موجوددیگری از بن تن به نام  Snare-oh هم قادر به ساطع کردن همین نوع اشعه است.

اسنارو – Snare-oh

snare-oh

نژاد : Thep Khufan (تیپ کوفان)

سیاره : Anur Khufos

ما این موجود را به اسم مومیایی میشناسیم که البته لقب خیلی خوبیه. جز داشتن کرودیوم این موجود می تونه با استفاده از باند هاش همکار های زیادی بکنه و همین باعث میشه که انعطاف پذیر بشه. البته این که می تونه باند هاش رو گسترش بده هم لازم به ذکر است.

فرانک استرایک -Frankenstrike

frankenstrike

نژاد : Transylian (ترانسیلیان)

سیاره : Anur Transyl

لازم به ذکر نیست و از عکس معلومه که شکلو شمایلی کاملا شبیه به فرانکنشتاین داره. به همین دلیل هم قدرت برق آسا داره و همچنین قدرت فیزیکی زیاد. اون قدرتهای خودشو از گیرنده های انرژی پشتش میگیره و با ترکیب قدرت اون هامیتونه بدون دخالت دست به سمت دشمن حمله ور بشه:

دیتو – Ditto

ditto

می شود گفت که دیتو نسخه اولیه اکو اکو چون مثل اون میتونه تکثیر بشه ولی قابلیت دیگه ای نداره برای همین اکو اکو به اون برتری داره. بر خلاف اکو اکو خیلی وقت ها پیش اومده که بین دیتو ها اختلاف نظر پیش بیاد. به جز این دیتو قابلیت دیگه ای نداره.

تراسپین – Terraspin

terraspin

تراسپین از آن موجوداتی است که ما ان را در دنیای واقعی نیز می بینیم بله همه ما لاک پشت ها را دیده ایم اما لاک پشت این شکلی؟! فکر نکنم!

قدرت ها مشخصات:به دلیل داشتن لاکی بزرگ در برابر بیشتر ضربات سهمگین مقاوم است اما قدرت اصلی آن این است که با چسباندن دستها و پاهایش به یکدیگر می تواند طوفان درست کند:تراسپین با انجام دادن همچین عملی در حالت افقی می تواند پرواز کند.

اکو اکو – Echo Echo

echo-echo

اکو اکو دو ویژگی خیلی خوب دارد:

1- تکثیر

2- ساختن دیوار صوتی

این دو ویژگی اکو اکو را به یک موجود خیلی خوب تبدیل کرده است همچنین حتی اگه یکی از کپی های آن باقی مانده باشد می تواند به شکل اصلی خودش باز گردد. اکو اکو حالت نهایی نیز دارد در این مورد به جای تکثیر شدن اکو اکو دستگاه هایی که با آنها دیوار صوتی درست می کرد تکثیر می شوند.

هومونگسار – Humungousaur

humungousaur

بله موجودی که همه کشته مردشیم! هیومانگاسور برای اینکه قدرت خیلی زیادی داره کاربرد های زیادی هم داره برای همین بن تن زیاد از اون استفاده می کنه.در حالت نهایی این موجود قادر به اینه که دست هاش رو به تفنگ تبدیل کنه همچنین دمش هم گرز مانند میشه البته این که یه پوست کلفت سخت تر از فولاد پشتشو می پوشونه بماند !

کرومستون –   Chromastone

chromastone

کروم استون میتونه مقادیر زیادی انرژی از نوع های مختلف مثل “مانا” رو جذب کنه اون با اینکار می تونه پرواز کنه و اون انرژی رو که جذب کرده به سمت حریف پرتاب کنه همچنین در برابر ضربات دشمن هم تا حدی مقاومه

جت ری – Jetray

jetray

ماجتری رو بار ها در سریال بن تن دیدیم چون موجود پر کاربردی است.جتری می تواند از چشم ها و دمش لیزر بزند. همچنین پشت او در مقابل ضربات لیزری مقاوم است اما باید بگویم که جتری فقط به درد هوا می خوره نه زمین!

غوپ -Goop

goop

تلفظ اسم این موجود در هر کجا فرق می کنه بعضی ها میگن “غوپ”

وبعضی ها میگن “گوپ” ولی در واقع گوپ درست تره. قدرت ها و مشخصات: به علت این که از ماده جامد تشکیل نشده میتونه در مقابل ضربات دشمن خیلی خوب جاخالی بده ولی بدون دستگاه جاذبه مصنوعی خودش نمیتونه وایسته و روی زمین میریزه. در واقع گوپاز اسید تشکیل شده برای همین میتونه به سمت دشمن اسید پرتاب کنه.

کنوبولت -Cannonbolt

cannonbolt

گنمبولت شکل و شمایلی خنده دار دارد اما گول زاهرش را نخورید او بسیار قدرتمند است و با تبدیل شدن به یک توپ بزرگ به سمت دشمن حمله ور میشه و میتونه ضربات سنگینی به دشمن وارد کنه.

در حالت نهایی رنگ گنمبولت تغییر می کند و کاملا قوی تر می شود.

برین استورم – Brainstorm

brainstorm

دکمه بازگشت به بالا