امروز ۸۰ هزار واحد مسکن محرومین در ۱۵ شهرستان گیلان واگذار شد

خبر روزانه / گیلان رئیس برنامه ها و بودجه سازمان از بهره برداری همزمان 80 هزار واحد مسکونی معلولین در 15 شهر بصورت تصویری با خلبان گیلان خبر داد و گفت: 80 هزار واحد از 140 هزار واحد مسکونی را برای محرومان افتتاح کرده ایم.

محمد بیکر نوباخت در حاشیه افتتاح مرکز فناوری و تجارت “گیلان” در گفتگو با خبرنگاران گفت که امروزه با مکانیسم های سنتی نمی توان تجارت را توسعه داد و شغل ایجاد کرد. از شرکت های دانش بنیان استفاده کنید.

وی در مورد تمرکز شهرهای صنعتی بر استفاده از مشاغل دانش بنیان افزود: شهرک های صنعتی گیلان این مهم را دنبال کرده و مرکز فناوری و کسب و کار را راه اندازی کرده است تا بتواند فناوری تجاری لازم را ارائه دهد. افزایش بهره وری و جهش در تولید.

معاون رئیس جمهور با اشاره به دیگر دستاوردهای سفر یک روزه خود به گیلان گفت: خوشبختانه موفق به افتتاح ساختمان کتابخانه مرکزی در رشت شده ایم و نصب کتاب و تجهیزات در ماه های آینده انجام می شود.

نوبخت افزود: قبل از انقلاب ، بخشی از پارک ملی رشت به فرمانداری اختصاص داده شد که توسط بزرگان و کارشناسان شهر مورد آزمایش قرار گرفت ، بنابراین ما از این فضا که دیگر برای پارک و رفاه استفاده نمی شد ، استفاده کردیم. این یک موضوع فرهنگی است.

وی همچنین در ویدئویی امروز با خلبان گیلان از بهره برداری همزمان 80 هزار واحد مسکونی برای مستضعفان در 15 استان خبر داد و گفت: 80 هزار واحد از 140 هزار واحد مسکونی را برای اقشار محروم افتتاح کرده ایم. این واحدها با حمایت سازمان برنامه و بودجه ، اجرای صندوق مسکن و فعالیتهای کمیته کمک به مشتریان تحت اقدامات آن و تامین اجتماعی در دستور کار قرار دارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت 4 تریلیون تن پول نقد و 6 هزار و 400 میلیارد تن تسهیلات کم بهره برای مسکن نیازمندان خبر داد و گفت که دولت هزینه ساخت این واحدها را به جای کسانی که فاقد آن هستند ، پرداخت می کند. ظرفیت مالی برای تأمین مسکن.

وی بر لزوم توجه به محرومان ، رهبری و نظام تأکید کرد و گفت: دولت در کنار احداث راه آهن و بزرگراه از وضعیت محرومان اطلاع ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا