این ماست، سپری برای سپر دفاعی بدن است

ماست های غنی شده با پروبیوتیک از دو جهت عالی بودند و محبوبیت این محصول در بین مردم شهر نشان داد که جای چنین محصولاتی در یخچال خانواده ها واقعاً خالی است.

این محصول از نظر مسئولیت اجتماعی مارک های اصلی مانند کاله و همگام شدن با تحولات جهانی در صنعت غذایی ایران و حرکت به سمت استانداردهای مراقبت های بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

معروف ترین محصول ، که به همین منظور راه اندازی شد ، غنی از پروبیوتیک های الکازی است و پیشتاز همه محصولات بازار شده است ، ماست کم چرب است که در بسته های زیبا و تزئین شده با رنگ سبز مطابق با نیاز دارد. مصرف کننده و با قیمت مناسب و آزاد شد.

تولید و عرضه ماست های پروبیوتیک در اندازه های مختلف و غنی شده با پروبیوتیک ها ، علی رغم اینکه از ابتدا مورد استقبال شهروندان قرار گرفت ، برخلاف رقبا و سایر تولیدکنندگان ، هیچ افزایش قیمتی برای این محصول خلاقانه جدید مشاهده نشد.

حقیقت این است که افزایش آگاهی عمومی در مورد محصولات ، ویژگی ها و قیمت آنها آنقدر زیاد شده است که مارک ها و شرکت های بزرگ زیر ذره بین مصرف کنندگان قرار گرفته اند و دیگر تبلیغات برای حرکت به بازار به محصولاتی که نباید داشته باشند اغراق آمیز نیست. واقعی ؛ اما تکیه بر بازاریابی و برندسازی پشتیبانی نمی شود.

شبکه های اجتماعی ، رسانه های آنلاین و آموزش های تصویری و به طور کلی تلفن های هوشمند برخی از کانال های اطلاعاتی هستند که ماهیت مارک ها و تولید کنندگان مواد غذایی را در کوتاه ترین زمان ممکن به شهروندان منتقل می کنند.

بنابراین ، می توان گفت عصر دیجیتال دنیای امن تری را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است و عملکرد مارک ها ، به ویژه در زمینه محصولات فست فود ، جدی تر شده است. غذاهای معمولی و پرمصرف که مستقیماً با ضربان قلب مصرف کننده ارتباط دارند.

بنابراین باید گفت که در حال حاضر مهمترین منتقدان و مروج برندهای مختلف به ویژه مواد غذایی ، افراد و خریداران یکسانی هستند که جهت گیری آنها نشان می دهد که آیا از عملکرد برند مورد علاقه شما راضی هستند یا خیر.

رضایت همه جانبه مصرف کنندگان از محصولات کاله محصولات Sun با همان مکانیزم مستقیم به دست آمد و مدیران این برند متوجه شدند که مردم از عملکرد کاله ، به ویژه در محصولات بهداشتی متمرکز بر خورشید ، و البته مساله عدم رشد قیمت ، قدردانی می کنند.

این دماسنج کارآمد در هفته های اول ، هنگامی که تولید و توزیع ماست پروبیوتیک کم چرب از کلم آغاز شد ، مورد استقبال گسترده طرفداران مارک محبوب Kale قرار گرفت. پذیرایی که گواه موفقیت این پروژه اجتماعی ، بهداشتی و خیریه بود.

در مورد پروبیوتیک ها چه می دانیم و چه نمی دانیم؟

طی یکی دو سال گذشته ، رسانه ها اطلاعات زیادی در مورد خواص پروبیوتیک ها و ماست های غنی شده منتشر کرده اند. نتیجه این اطلاعات خودجوش این بود که پروبیوتیک ها بسیار محبوب شدند. زیرا در حال حاضر خانوارها کاملاً از خواص و مزایای این محصولات آگاهی دارند. اما آنچه بسیاری از مردم احتمالاً نمی دانند این است که پروبیوتیک های موجود در ماست دارای ماندگاری کوتاه هفت تا ده روز هستند.

بنابراین ، خریداران ماست پروبیوتیک کم چرب باید زمان تولید و تاریخ انقضا روی بسته بندی این محصول را به دقت زیر نظر داشته باشند.

با این حال ، مصرف ماست در گذشته ممکن است عوارض جانبی نداشته باشد و حتی خوشمزه باشد. اما تاریخ انقضای ماست کلم کم چرب به این معنی است که مصرف کننده به جای ماست پروبیوتیک سالم ، ماست معمولی مصرف می کند.

خلاقیت مورد استفاده در تولید ماست کلم کم چرب و گروهی از محصولات که در آنها چربی بسیار کمی وجود دارد و حدود 5 درصد است ، باعث شد افرادی که محدود به ماست پرچرب هستند ، طعم یکسان ماست سالم و سالم را احساس کنند. به با رنگ سبز سازمانی مشخص شده است (این به معنی طبقه بندی محصولات در گروه محصولات کاملاً سالم است ، طبق اعلام اداره غذا و دارو).

این محصول ، که هرگز بر اساس استانداردهای کاله نادر نبوده است ، دائماً در همه فروشگاه های کشور و برخی کشورهای دیگر به وفور یافت می شود.

از سوی دیگر ، ماست کم چرب دارای مزیت مضاعفی برای کسانی است که نمی توانند اسید لاکتیک موجود در شیر را هضم کنند.

باکتری های پروبیوتیک مورد استفاده در این محصولات و روند ویژه تولید آنها به مصرف کنندگان حساس به لاکتوز اجازه می دهد تا ماست را به راحتی در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانند و از مزایا و خواص آن بهره مند شوند.

با خوردن ماست ، روده ها بهتر کار می کنند ، هضم غذا راحت تر می شود و علاوه بر سلامت دستگاه گوارش ، سایر اندام های حیاتی بدن در برابر بیماری های مختلف مقاوم می شوند.

بنابراین ، آموزش استفاده از ماست کم چرب باید در دوران کودکی آغاز شود تا برخی از عوارضی که در طول زمان و پس از دوران کودکی ظاهر می شوند را از بین ببرد.

از آنجا که خواص ماست غنی شده با پروبیوتیک کلم کلم بسیار زیاد است و حتی می توان چندین کتاب برای توصیف آن نوشت ، در زیر لیستی کوتاه از عوارض جانبی که باعث استفاده از ماست کلم کم چرب برای آنها می شود آورده شده است:

  • بهبود بیماریهای مختلف مربوط به معده و روده مانند سندرم روده تحریک پذیر ، اسهال ، یبوست و …
  • تنظیم کلسترول بد در بدن انسان و تنظیم آنزیم های مفید در بدن.
  • پیشگیری از عوارض مختلف قلبی عروقی.
  • استحکام استخوان های بدن و جلوگیری از پوسیدگی و عفونت های دندان به دلیل غنی بودن کلسیم بالا.
  • اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید از ماست در رژیم غذایی خود استفاده کنید زیرا به بدن کمک می کند چربی ها را بهتر بسوزاند.
  • مطالعات غیرمستقیم اثر درمانی ماست کم چرب و باکتری های مورد استفاده در تولید آن را بر بیماری هایی مانند سرطان ، عفونت ها و آسم نشان داده است.
  • باکتری های مفید موجود در ماست باعث هضم مطلوب غذا می شوند و کسانی که از سوء هاضمه رنج می برند باید ماست را به طور منظم مصرف کنند.
  • ماست علاوه بر این که یک غذای خوشمزه و به راحتی قابل هضم است ، از اگزما و کهیر جلوگیری می کند.
  • ماست کم چرب کاله به دلیل داشتن فسفر بالا ، حافظه را تقویت کرده و سرشار از پروتئین و ویتامین است.
  • دانشمندان دانشکده پزشکی دانشگاه دریافتند که با تنظیم میکرو فلور روده ، درمان علائم اضطراب مثبت است.
  • دکتر بنیامین مولیش از کالج امپریال لندن معتقد است که استفاده روزانه از پروبیوتیک ها به ویژه برای افراد دارای اضافه وزن ، چاق و سالخورده مفید است.
  • یک مطالعه شش ماهه نشان داد که این افراد با استفاده منظم از پروبیوتیک ها مشکلات تنفسی کمتری را تجربه کردند.

همه این مزایا و خواص ، که توسط دانشمندان مختلف اعلام شد ، باعث شد برند Calais دقیقاً یک سال پیش اعلام کند که “برای گزارش بیشتر و کنترل بیماریهای ویروسی و تنفسی و تقویت سیستم ایمنی بدن انسان ، باکتری های پروبیوتیک L.Casei” می افزاید. -ماست چرب “

همانطور که اشاره شد ، این حرکت به موقع تحت حقوق متعالی مصرف کننده ، که بر اساس این باور آغاز شد که “حق همیشه با مشتری است” ، به سرعت از طریق رسانه های شفاهی رواج یافت. کلم پیچ ماست کم چرب را به حداکثر رساند و مدیران کیل را تشویق و تثبیت کرد.

این جنبش به یک جنبش ملی و گسترده بدون تبلیغات زیاد از سوی کاله تبدیل شد.

این بدان معناست که صداقت در عمل و کیفیت محصول ، و همچنین جامعه شناسی امیدوار کننده برندگان معتبر ، عامل مهمی در جلب اعتماد مصرف کنندگان بود.

اکنون ، همانطور که قبلاً در این گزارش اشاره شد ، مصرف کنندگان ایرانی دارای یک محصول استراتژیک هستند که طبق رسانه های تخصصی صنایع غذایی ، L-Casei (یکی از مهمترین پروبیوتیک ها که در ساختار سیستم ایمنی بدن یافت شده و مورد مطالعه قرار گرفته است) ، فراوان.

رفتار نام تجاری Calais در زمان مناسب ، شاخص زندگی هموطنان را بهبود می بخشد و شرایطی را برای “زندگی مطلوب” ایجاد می کند.

جالب است بدانید که به گفته رضا الوانی ، کارشناس نظارت بر غذا از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، “اصطلاح پروبیوتیک از کلمه لاتین و کلمه یونانی آمده و به معنی” مطلوب برای زندگی “است.

دکمه بازگشت به بالا