با مودم های قابل حمل 5g آشنا شوید

افرادی که ساعتی دانشگاه، ساعتی دیگر در محل کار و ساعتی بعد در مسیر حرکت به سوی پروژه یا شهر و مکان جدیدی هستند؛ مودم‌های قابل حمل  اولاکس می‌توانند بهترین همراه و هم سفر آن‌ها باشند. در فرودگاه، در هتل، در ماشین و هر مکانی می‌تواند با فشردن یک دکمه، به اینترنت پرسرعت متصل شد.

تجهیزات مخابراتی | خدمات اینترنتی | سرعت اینترنت

دومین مزیت مودمهای ۵G قابل حمل، یا مودم سیم کارت خور وای فای پرسرعت آن‌ها است. معمولا مودم‌های فایوجی از وای فای دو بانده نسل AC یا نسل AX سود می‌برند و نسبت به مودم‌های فورجی قابل حمل که غالبا وای فای تک بانده داشتند؛ در این زمینه برتری دارند. شما یک مودم ۵G خریداری کردید ولی در واقع یک روتر دو بانده همراه هم دارید و به راحتی می‌توانید لپ‌تاپ، تبلت و گوشی خود را به وای فای پرسرعتی متصل کنید.

سومین مزیت مودمهای ۵G قابل حمل مانند مودم AX5 PRO، پشتیبانی آن‌ها از طیف گسترده‌ای از فرکانس‌ها و شبکه‌های موبایل است. شما با یک مودم ۵G قابل حمل می‌توانید به شبکه‌های ۲G و ۳G و ۴G و ۵G (فرکانس زیر ۶ گیگاهرتز) و حتی شبکه‌های ۵G با امواج میلی‌متری وصل شوید. برخی از مودم‌های ۵G قبل حمل حتی از باندهای رادیویی TDLTE نیز پشتیبانی می‌کنند. یعنی بالاترین انعطاف‌پذیری در اتصال به شبکه‌های موبایل برای همیشه داشتن اینترنت در شرایط مختلف.

مودم‌های ۵G قابل حمل از طراحی‌های سبک و نازک و کامپکتی برخوردار بوده و حمل و جابه‌جایی آن‌ها سخت نیست. معمولا باتری‌های با ظرفیت بالایی دارند و به شما اجازه می‌دهند چندین ساعت (حداقل ۵ ساعت) بدون نیاز به برق، آن‌ها را روشن نگه داشته و از هات‌اسپات موبایل سود ببرید.

در حالی‌که هنوز در ایران شبکه‌های موبایل ۵G در دسترس مردم و کاربران قرار نگرفتند و عملا خرید مودم ۵G برای اتصال به شبکه‌های ۵G بی‌معنی است؛ ولی چندین مدل مودم ۵G قابل حمل وارد بازار شده و به فروش می‌رسند. این مودم‌ها فعلا آنلاک هستند و از همه اپراتورها و سیم‌کارت‌ها پشتیبانی می‌کنند و شما اگر یکی از این مودم‌ها را داشته باشید؛ می‌توانید به اینترنت ۴G LTE هر اپراتوری وصل شود.

در این مطلب، می‌خواهیم نگاهی به چند مدل مودم ۵G قابل حملی که وارد بازار ایران شدند و مشخصات نسبتا خوبی دارند؛ بیندازیم:

مودم ۵G قابل حمل زایکسل NR2101 5G NR

 

مودم فایوجی NR2101 جزو مودم‌های ۵G رده بالای زایکسل است و با قیمت نسبتا بالایی در حدود ۸۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

این مودم قابل حمل چند مزیت بزرگ دارد: ۱- از وای‌فای ۶ با سرعت ۱.۸ گیگابیت بر ثانیه برخوردار است. ۲- باتری نسبتا بزرگ ۵۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی به همراه شارژر سریع ۱۸ واتی دارد و ۳- از یک درگاه شبکه اترنت Rj45 برای اتصال لپ‌تاپ و کامپیوتر به مودم با کابل شبکه برخوردار است.

روی این مودم پردازنده کوالکام X55 نشسته است که در بسیاری از اسمارت‌فون‌های ۵G سال ۲۰۲۱ شاهد بودیم و بالاترین پشتیبانی را از فرکانس‌های رادیویی دارد:

Supports 5G Non-Standalone & Standalone mode

Support 5G frequency bands:n1/n3/n7/n8/n20/n28/n41/n77/n78/n79

Support 4G frequency bands: B1/B3/B5/B7/B8/B20/B28/B38/B40/B41/B42/B43/B48

Support 3G frequency bands: B1/2/3/5/8

همان‌طور که مشاهده می‌کنید؛ از باندهای ۱ و ۳ و ۷ و ۲۰ و ۴۰ و ۴۲ در شبکه‌های ۴G پشتیبانی می‌کند؛ یعنی هم می‌توانید به شبکه‌های FDD و هم شبکه‌های TDD وصل شوید. در ۵G نیز نسبتا از باندهای فرکانسی زیادی پشتیبانی کرده است.

در تست‌ها، سرعت دانلود ۸۵۰ مگابیت بر ثانیه روی شبکه‌های ۵G و باند N78 به دست آمده است. سرعت آپلود نیز حداکثر ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه در تست‌ها ثبت شده است. روی وای‌فای و سرعت‌های پایین‌تر می‌توانید با ۶۵۰ مگابیت تبادل داده داشته باشید. روی شبکه‌های ۴G LTE نیز سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه را به ثبت رسانده است. ۶ آنتن داخلی ۴G/5G در این مودم نصب شده است.

 

مودم ۵G قابل حمل ای ای QTAD52E

 

اپراتور مخابراتی EE که معمولا مودم‌های قابل حمل بسیار خوبی به مشتریان می‌دهد؛ برای شبکه‌های ۵G خود مودم ۵GEE یا QTAD52E را ارائه کرده است. مودم QTAD52E وارد بازار ایران هم شده و با قیمت حدود ۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این مودم فایوجی هم از وای فای ۶ برخوردار بود و مجهز به یک باتری بزرگ ۶۴۶۰ میلی‌آمپرساعتی و درگاه شبکه اترنت گیگابیتی است.

برای یک مودم قابل حمل، تا حدودی بزرگ است و از وزنی ۲۰۰ گرمی برخوردار است ولی هنوز یک مودم همراه و جیبی محسوب می‌شود. در مودم QTAD52E نیز شاهد پردازنده کوالکام X55 هستیم تا حداکثر سرعت دانلودی برابر با ۲.۳۳ گیگابیت بر ثانیه بدهد. در شبکه‌های ۴G LTE حداکثر سرعت دانلود گفته شده برای این مودم برابر با ۱.۶ گیگابیت بر ثانیه است.

از نظر باندهای فرکانسی در ۵G از باند N78 در ۴G LTE از باندهای B1/3/5/7/8/18/19/20/28/32/34/38/39/40/41/42/43 پشتیبانی می‌کند.

در وای‌فای، حداکثر سرعت دانلود روی فرکانس ۵ گیگاهرتز وای‌فای این مودم به مرز ۱۰۰۰ مگابیت می‌رسد و روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز هم سرعت اسمی ۳۰۰ مگابیت را می‌دهد. از پروتکل رمزنگاری WPA3 پشتیبانی می‌کند و باتری ۶۴۶۰ میلی‌آمپرساعتی آن می‌تواند نزدیک به ۱۰ ساعت شارژ باتری بدهد؛ یعنی نزدیک به نصف روز که برای یک کاربر همیشه در حرکت و سفر بسیار ایده‌آل است.

 

مودم ۵G قابل حمل نتگیر Nighthawk M5

 

شاید بتوان گفت Nighthawk M5 کامل‌ترین و بهترین مودم فایوجی هات‌اسپات موبایل در جهان است. بسیاری از اپراتورهای موبایل در ایالات متحده، این مودم را به مشتریان ۵G خود داده‌اند. روی این مودم نیز پردازنده کوالکام X55 نشسته است و نتگیر می‌گوید حداکثر سرعت دانلود روی شبکه‌های ۵G تا ۴ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

این هاتاسپات موبایل ۵G هم از وای‌فای ۶ در رده AX1800 (سرعت ۱.۲ گیگابیت روی فرکانس ۵ گیگاهرتز و ۶۰۰ مگابیت روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز) و درگاه شبکه اترنت RJ45 گیگابیتی برخوردار است و تقریبا یک پشتیبانی کامل از باندهای رادیویی در شبکه‌های موبایل مختلف دارد:

۵G: n2/n5/n25/n41/n66/n71/n78

LTE: B1/B2/B3/B4/B5/B7/B12/B13/B14/B25/B29/B30/B38/B41/B46/B48/B66/B71

۳G: B1/B2/B5/B8

دقت کنید در این مودم، خبری از باندهای رادیویی TDD نیست و فقط می‌توانید با آن به شبکه‌های ۴G FDD وصل شوید.

وزن این مودم ۲۴۰ گرم و اندازه آن ۱۰۵ در ۱۰۵ در ۲۱.۵ میلی‌متر با یک صفحه‌نمایش ۲.۴ اینچی است. روی این مودم درگاه USB-C برای شارژ سریع و دو کانکتور TS-9 برای نصب آنتن خارجی نیز یافت می‌شود. باتری مودم MR5200 یا Nighthawk M5 ظرفیتی ۵۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که در میان مودم‌های فایوجی یک ظرفیت متوسط محسوب می‌شود ولی می‌تواند تا ۹ ساعت به شما شارژ باتری بدهد.

مودم ۵G قابل حمل زد تی ای MU5001U

اگر بخواهیم یک مودم روتر ۵G قابل حمل خوب از شرکت ZTE معرفی کنیم؛ باید به مودم تازه معرفی شده MU5001U اشاره داشته باشیم.

مودم MU5001U نیز مشخصات و مزایای سطح بالایی دارد و جزو بهترین هات‌اسپات‌های موبایل ۵G محسوب می‌شود. وای‌فای ۶ در رده AX1800 با ۳۲ کاربر همزمان، پردازنده مرکزی SDX55 کوالکام با حداکثر سرعت دانلود ۳.۸ گیگابیت بر ثانیه روی ۵G زیر ۶ گیگاهرتز از جمله این مزایا هستند.

صفحه‌نمایش لمسی و درگاه شبکه اترنت گیگابیتی را نیز به این مزایا اضافه کنید. یک درگاه USB-C 3.1 برای شارژ سریع باتری دارد ولی ظرفیت باتری آن چندان بالا نیست و فقط ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت با حداکثر ۸ ساعت دوام باتری است. از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی کرده و در ۱۵۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

این مودم روتر فایوجی به دو سوکت آنتن TS-9 نیز مجهز است تا کاربران در صورت نیاز بتوانند از آنتن خارجی برای تقویت آنتن‌دهی استفاده کنند.

این مودم هم چندی است وارد بازار ایران شده است و با قیمت حدود ۱۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شرکت تامین کننده ی Three انگلستان اولین اکسس پوینت خانگی نسل پنجم را به واسطه ی شرکت چینی عرضه کننده ی تجهیزات شبکه ی هوآوی وارد بازار کرد. این شرکت انگلیسی ۱۰۰ مگاهرتز از طیف رادیویی در رنج حدود ۳٫۷ گیگا هرتز را در اختیار دارد و شبکه ی نسل پنجم خود را با این طیف توسعه می دهد. درحال حاضر در انگلستان شرکت های اپراتوری دیگری مثل EE ، Vodafone , three و O2 از اینترنت 5G بهره می برند. که سرعت دانلود تست شده ی آن ها بین 200 تا 700 مگابیت در ثانیه اندازه گیری شده است. شرکت هواوی می تواند هم فناوری شبکه و هم ترمینال های مناسب را برای نسل پنجم فراهم کند. نسل پنجم می تواند برای اهداف مختلفی استفاده شود ، ولی اینترنت پرسرعت برای خانه احتمالا اولین برنامه ای است که در یک منطقه ی وسیع معرفی می شود.

سرعت اینترنت 5G (نسل پنج) چطور است؟

به طور نظری سرعت نسل پنجم ممکن است بین سرعت 10 تا 50 گیگابیت در ثانیه به دست بیاید – که چندین برابر سرعت کنونی قدرتمندترین کانکشن های نسل چهارم (LTE) (300مگابیت) است. این سرعت در کانکشن های 3G برابر با 42mbps بود. ( به نقل از وبسایت ). آن چه که جالب تر از بالاترین سرعت می باشد ، سرعت میانگین است که می تواند در رنج گیگابیت در ثانیه باشد.

سرعت بهترین مودم های 5G در مقایسه با LTE یک جهش بزرگ رو به جلو است.

یک اتصال دهنده ی نسل پنجم نمی تواند به آسانی یک کانکشن نظارتی VDSL را جایگزین کند ، اما رسیدن به این سرعت فقط از طریق کانکتورهای فیبر نوری امکان پذیر می باشد.

تکنسین ها در حال نصب تجهیزات دکل 5G هستند.

مناطق تحت پوشش 5G کجاست ؟؟ روی ، کلیک کنید تا به نقشه بروز مناطق مورد استفاده ی دنیا که از حداکثر امکانات بهترین مودم های 5G استفاده می کنند دست می یابید.

اولین ارائه دهنده روتر اینترنت 5G کیست؟

هواوی اولین روتر نسل پنجم را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد و در حال حاضر(2021) بهترین مودم 5G شرکت هواوی می توان به مدل HUAWEI 5G Mobile  WiFi Pro اشاره کرد. این مودم نسل پنجم برای به اصطلاح باند C می باشد، به این معنی که رنج فرکانس ها بین ۳٫۴ و ۳٫۸ هستند. روتر خانگی باند C نسل پنجم شرکت هواوی همچنین می تواند به جای 5G از LTE استفاده کند و وای فای در رنج ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می شود. البته مصرف برق تا ۱۲۰ وات می باشد ، ۱۰ برابر بیشتر از یک روتر LTE معمولی !

کلیپ تست سرعت بهترین مودم های 5G در کشور چین :

بهترین مودم 5G پیشرفنه هوآوی را در کنار لپ تاپ شیک پیشرفته می بینید.

اگر شما هم جزو اون دسته از افراد هستید که :

سفر زیاد میرید و دلتون میخواد از لحاظ اینترنت خیالتون راحت باشه و مشکلی بابت سرعت و امنیت اطلاعاتتون نداشته باشید، بهترین مودم 4G و 5G که بهشون مودم مای فای هم میگن بهترین انتخاب و برازنده ی شماست. از یک لحاظ دیگه با استفاده از مودم جیبی شخصیتون شما میتونید هر لحظه آمار استفاده از مقدار داده ی استفاده شده خودتون رو به راحتی به دست بیارید.

معرفی بهترین مودم جیبی 5G :

در زیر به معرفی بهترین مودم های سال می پردازیم :

مودم های فوق پرقدرت 5G !

در ابتدا با بهترین مودم های 5G آشنا خواهید شد. پیشنهاد می شود پیش از آشنایی با مودم های نسل پنجم، کلیپ زیر را مشاهده نمایید.

 

۰- مودم HTC 5G Hub :

به آینده خوش آمدید!!!

یکی از بهترین مودم های ۵G حال حاضر هست که می توانید برای خود داشته باشید. هرچند که در زمینه مودم های ۵G هنوز رقبای قابل توجهی برای رقابت وجود ندارند. اپراتور EE که بزرگترین اپراتور بریتانیاست به استفاده از هات اسپات های دیتا توصیه کرده است. این مودم ۵G از اتصال ۲۰ دستگاه وایرلس به صورت همزمان پشتیبانی می کند. و همچنین یک پورت اترنت برای شبکه های سیمی در این محصول تعبیه شده است. یک پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 855 در قلب این مودم وجود دارد که سرعت بسیار خوبی را ایجاد کرده است. نمایشگر ۵ اینچی لمسی که همه ی اطلاعات ۵G موردنیاز را به راحتی برای شما به نمایش می گذارد. در کنار این ها، مودم HTC از باتری قدرتمند ۷۶۶۰ میلی آمپری نیز پشتیبانی می کند.

یکی از مودم های 5G پیشرفته با ال سی دی بزرگ لمسی

Speed: 5G LTE | Max number of devices: 20 | Features: 7660mAh battery, 802.11 a/b/g/b/ac/ad, microSD slot

قیمت : به زودی

۰- NETGEAR Nighthawk Pro Gaming XR500 :

بهترین روتر برای تجارت و بازی آنلاین!

روتر XR500 انقدر خوب بود که دلمان نیامد از آن بگذریم. این روتر با سرعت 1 گیگابیت در ثانیه ای خود بدون هیچ لگ و افت سرعتی نیاز های شما را به بهترین وجه ممکن برآورده می کند. وای فای روتر دوال باند این دستگاه تا سرعت 2.6 گیگابیت در ثانیه است. این مودم کمترین پینگ ممکن را در بین مودم های موجود در بازار ارائه می دهد. به عنوان مثال بازی هائی همچون Fortnite, Call of Duty: Black Ops 4, Overwatch, PubG, CS:GO و غیره به صورت کاملا بهینه سازی شده انجام می شوند. اگر می خواهید اینترنت خود را برای سال ها بیمه کنید، مطمئنا این مودم پرقدرت 5G ثابت که از تمامی سیم کارت ها نیز پشتیبانی میکند انتخاب اول شماست.

بهترین روتر ثابت برای مودم های پرسرعت 5G مخصوص تجارت و Gaming با پینگ کم

قیمت : $299.99

تحویل : یک ماهه

برای سفارش کلیک کنید.

0- مودم E5788 5G huawei LTE Advanced Cat16 :

این مودم با بهره گیری از تکنولوژی نسل پنجم (۵G) یک اینترنت با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد. این مودم اولین مدل cat16 در دنیا می باشد. هواوی واقعا مودم قدرتمندی را ساخته است. سرعت دانلود تا ۱ گیگابیت در ثانیه و آپلود ۱۵۰ مگابیت در ثانیه نمایانگر قدرت این محصول می باشد. همه ی این ها در کنار مانیتور رنگی لمسی و طراحی چشم نواز به یک انتخاب ایده آل تبدیل کرده است.

بهترین مودم Huawei E5788 5G فوق پرسرعت با قابلیت ال سی دی لمسی

قیمت : $349.54

هزینه تحویل تا ایران (درب منزل) : 12میلیون تومان

تحویل : یک ماهه

برای سفارش کلیک کنید.

1-HUAWEI 5G Mobile  WiFi Pro :

بهترین مودم 5G دنیا و احتمالا شیک ترین

یک مودم فوق العاده و شاهکار شرکت هوآوی ، به راحتی نیازمندی های پخش یک ویدیوی 4K 64bit را به صورت آنلاین فراهم می آورد. این دستگاه در دو حالت 2.4GHz و 5GHz به راحتی کار می کند و به راحتی با پیشرفت های آینده ی بازار 5G سازگار است. درکنار طراحی خیره کننده و منحصربفرد این مودم، باتری 8000میلی آمپری آن ، از این مودم یک محصول کامل ساخته است.

بهترین مودم جیبی 5G شرکت هوآوی ، شیک ، تکنولوژی بسیار بالا، ماندگار

قیمت : $1,104.29

تحویل : یک ماهه

برای سفارش کلیک کنید.

 

بهترین مودم های جیبی(همراه) اپراتورهای ایران :

در این جا به معرفی بهترین مودم های جیبی ارائه شده توسط اپراتورهای موبایل کشور ( – – ) می پردازیم. کلیه این مدل ها در بازار ایران قابل یافت است هر چند که اخیرا برخی از این مدل ها کم یاب تر شده اما کماکان در موجود می باشند. در این بین مودم های ایرانسل از تنوع و گستردگی بیشتری برخورار هستند و باتوجه به قابلیت های بالا و محدوده پوشش دهی این اپراتور، نظر مثبت انبوهی از کاربران را به خود جلب کرده اند.

۱-  بهترین مودم جیبی FD-M60 شرکت ایرانسل :

بهترین مودم ایرانسل fd-m60 (همراه)

این مودم ۴٫۵G انصافا دارای کیفیت ویژه ای چه از نظر سرعت و چه از نظر باطری می باشد. همچنین می توانیم این مودم را با استفاده از دو آنتن خارجی تقویت کنیم تا آنتن دهی آن بهتر شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری راجب این مدل خوش ساخت برند ایرانسل بدست آورید و این مودم را خریداری کنید، حتما به صفحه اصلی مراجعه کنید.

۲- مودم FD-M40 شرکت ایرانسل :

بهترین مودم جیبی 4G شرکت ایرانسل fdm40

جدیدترین مدلی که شرکت ایرانسل روانه بازار کرده است، با قیمت مناسب و کارائی قابل قبول از جمله باطری ۳۰۰۰ میلی آمپری، اینترنت ۴G و گارانتی یک ساله شرکت ایرانسل یک انتخاب بسیار مناسب به شمار می آید. برای رفتن به صفحه تخصصی و خرید این محصول کلیک کنید.

۳-  LH96 شرکت ایرانسل :

از قدیمی ترین و بهترین مودم های ایرانسل LH96 (همراه)

مودم همراه LH96 که پرفروش ترین مدل این شرکت می باشد و با قابلیت های خوب خود جایگاه ویژه ای در بین کاربران و مشترکان به خود اختصاص داده است. این مودم ۴G نیز دارای گارانتی شرکت ایرانسل و لاک این شرکت می باشد که حتما برای اطلاعات بیشتر و خرید این مودم به لینک مراجعه نمائید.

۴-  بهترین مودم جیبی Tenda4G 180 شرکت همراه اول :

بهترین مودم همراه اول tenda4G 180 (همراه)

این مودم جیبی که از شرکت همراه اول می باشد به شهرت مودم های ایرانسل نیست اما از نظر قابلیت ها از شبکه ۴G به راحتی پشتیبانی می کند و بسیار سبک وزن است. البته قیمت این مودم همراه اول که لاک این شرکت نیز می باشد  کمی از مدل های ایرانسل ارزان تر است. برای اطلاعات بیشتر و خرید، روی لینک مودم کلیک فرمائید.

۵مودم-پاوربانک همراه ۵۷۳۰

قدیمی ترین و در زمان خود بهترین مودم ایرانسل ۵۷۳۰ (مودم روتر پاوربانک)

یکی از مودم هائی که کار شما را راحت تر کرده و کار چند دستگاه را در یک دستگاه انجام می دهد، مودم همراه ۵۷۳۰ می باشد. شاید شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید یک مودم همراه با امکان داشتن پورت شبکه برای اتصال به کامپیوتر و غیره و همچنین باتری قدرتمند با قابلیت پاوربانک و قیمت مناسب داشته باشید

این مودم همراه باتوجه به امکانات و قیمت مناسب خود، با وزن ۱۷۰گرم و اندازه  ۲۲٫۵ × ۶۶٫۳ × ۹۹٫۵ میلیمتر حمل و نقل راحتی دارد. همانطور که ذکر شد این مودم هم از امکان ارتباط باسیم و هم بی سیم پشتیبانی می کند که این امکان را به شما می دهد که دستگاه مودم همراه خود را به انواع دستگاه ها اعم از کارت خوان pos ، ماینر ، دوربین مداربسته و سایر تجهیزات به راحتی متصل نمائید.

برای تهیه این مودم می توانید کلیک کنید.

6-مودم همراه MCI-110 همراه اول

کیفیت و سادگی در مودم mci-110 4G همراه اول

این مودم جیبی در کنار مودم تندا 180 از محصولاتی است که اپراتور اول ایران، یعنی همراه اول در بازار عرضه کرده است. داشتن باتری قدرتمند 3000 میلی آمپر هرتزی ، اینترنت پرسرعت 4G (نسل چهارم ) ، ال سی دی اختصاصی و آنتن دهی خوب در مناطق شهری و روستائی این مودم را جزو برترین مودم های بازار محسوب کرده است. ضمن این که قیمت این محصول نیز نسبت به رقبا به صرفه تر است و شما می توانید در کنار تجربه ی یک اینترنت لذت بخش ، در هزینه خود نیز صرفه جوئی نمائید.

بهترین مودم های ثابت اپراتورهای ایران :

همان طور که می دانید مودم های ثابت به دلیل قابلیت های خاص خود و همچنین برخورداری از پورت LAN (شبکه) برای اتصال به دستگاه های مختلف از قبیل دستگاه های کارتخوان، انتقال تصاویر دوربین های مداربسته ، بازی های کامپیوتری و موارد دیگر بسیار پرکاربرد هستند. مسلما اپراتورهای مطرح کشور نیز در این زمینه سرمایه گذاری های خوبی انجام داده اند که می توانید انواع این مودم ها را در زیر ببینید:

۱- مودم TF-I60 H1 4.5G/TD-LTE ایرانسل :

بهترین مودم ایرانسل tfi60 (ثابت-TDLTE)

خرید مودم ثابت tfi60 (بهترین مودم یکی از خریدهائی است که حتما باید انجام دهید. برای این که بدانید این دستگاه چه قابلیت هائی دارد لینک رو مطالعه فرمائید. این محصول بدون نیاز به خط تلفن یکی از قوی ترین مودم های موجود در بازار با سرعت باورنکردنی ۳۰۰Mb.s است، این درحالی است که اکثر مودم های موجود در بازار با سرعت ۱۲۰Mb.s و ۱۵۰Mb.s می باشند.

۲- مودم TD-I40 A1 ایرانسل :

بهترین مودم ایرانسل td i40 (ثابت-TDLTE)

مودم ثابت td i40 یکی از مودم های ثابت tdlte و پرسرعت شرکت ایرانسل هست که با توجه به داشتن دو پورت شبکه و همچنین پشتیبانی از فرکانس شبکه ۲٫۴GHz و ۵GHz و همچنین قیمت مناسب آن نسبت به بازار یکی از بهترین انتخاب ها در محیط های شهری  می باشد. با کلیک بر روی لینک تمام نکاتی که با خرید مودم td i40 متوجه می شوید را بازگو می کنیم.

۳- مودم GP-2101 plus ایرانسل :

بهترین مودم ایرانسل GP2101plus

مودم GP-2101 plus از سری مدل های TD-LTE است. مزایای آن تهیه بسته به قیمت ارزان تر و سرعت بسیار خوب آن می باشد. این مودم مخصوص مناطق شهری است. سرعت ۱۲۰ مگابیت در ثانیه این مودم که اگر سرعت دانلود آن را محاسبه کنیم چیزی در حدود ۱۵مگابایت در ثانیه سرعت دانلود واقعی به دست می آید. برای اطلاعات بیشتر درمورد این مودم به لینک مراجعه کنید.

۴- مودم TK2510 ایرانسل :

بهترین مودم ایرانسل tk2510

این مودم یکی از مودم های باکیفیت و نایاب ایرانسل ۴G ثابت می باشد. با خرید مودم tk2510 لذت استفاده از اینترنت در تمام مناطق شهری برای شما چندبرابر می شود. تعداد ۳۲ کاربر از طریق وای فای و ۲کاربر از جمله انواع کامپیوتر و دستگاه کارتخوان از طریق پورت شبکه قادر به استفاده از این دستگاه می باشند. برای اطلاعات بیشتر راجب این مودم بر روی لینک کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا