با کاهش قدرت خرید مردم، فروش محصولات چرم کاهش یافته است

خبر روزانه / قم “به دلیل کاهش قدرت خرید مردم ، فروش کالاهای چرمی نیز کاهش یافته است ، زیرا قیمت کالاهای چرمی کمی بالا است و برخی از مشتریان تمایل بیشتری به این سمت دارند ، اما ما سعی کردیم آنها را متفاوت از قبل ارزیابی کنیم ،” “این فعال چرمی گفت. رقبا با این کار توانایی جذب مشتری را افزایش می دهند.

کارآفرین و فعال چرمی استان کوم باقری در دیدار با مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی در استان کوم گفت: فعالیت های چرمی می تواند ساده و متنوع باشد ، اما گاهی اوقات آنقدر هزینه دارد که حجم زیادی از آثار معمولاً محصولات گران قیمت دارند. به

یکی از فعالان کارخانه دباغی استان کوم گفت محصولات چرمی را می توان با سایر محصولات ترکیب کرد تا دامنه خوبی داشته باشد و برای ایجاد بازار مناسب به خلاقیت نیاز است.

بیل مکانیکی ها ادامه داد: تنوع محصولات و دوخت با کیفیت و کیفیت چرم از نظر مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است و بازارهای محصولات چرمی بر اساس این مشخصات طبقه بندی می شوند.

وی گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید مردم ، فروش کالاهای چرمی نیز کاهش یافته است زیرا قیمت کالاهای چرمی کمی بالا است و برخی از مشتریان تمایل بیشتری به این سمت دارند. با این حال ، ما سعی کردیم قیمت ها را متفاوت از رقبا تعیین کنیم. . “از این کار.

طرفداران طرح مشاغل خانگی در استان کوم گفتند: من آماده همکاری با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کوم هستم و می توانم در امر سفارش و آموزش و مشاوره لازم به متقاضیان در این طرح زمینه همکاری کنم.

یاسر شریفی ، مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی در استان کوم ، همچنین برنامه ، فرصت ها و مزایای همکاری به عنوان محرک را توضیح داد.

شایان ذکر است طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسط وزارت تعاون کار و تامین اجتماعی در حال اجرا و توسط جهاد دانشگاهی در 31 استان کشور اجرا می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا