برای استقبال مردم از نهضت ملی مسکن باید شرایط جذاب ایجاد کرد

خبر روزانه/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن اگر از زمین های مرغوب و یا زمین های بافت فرسوده شهرها و در مناطقی که جاذبه برای مردم داشته باشد استفاده نشود مثل مسکن آنلاین مورد استقبال مردم قرار نخواهد گرفت.

علی اکبر حسینی محراب در نشست مشترک قرارگاه ملی مسکن و شورای مسکن خوزستان که امروز ۲۳ اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همه مردم از دانش آموزان تا افراد به دلیل مسائل مختلف شامل آبگرفتگی تا نبود فاضلاب، بحث های بهداشت و درمان، نبود پاسگاه و مسجد و… از واحدهای مسکن ساخته شده گلایه مند هستند.

به گزارش خبر روزانه، وی افزود: درصد رضایتمندی مردم پایین است و همه طلبکار و ناراضی هستند و باید اقداماتی انجام شود تا این بحث های زیرساختی در پروژه های ملی مسکن مورد توجه قرار گیرد. 

استاندار خوزستان با اشاره به پروژه های مسکن آنلاین گفت: واحدهایی که تحویل داده شده اند مردم از شرایط زیرساختی این واحدها ناراضی هستند و واحدهایی که تحویل داده نشده اند نیز عمدتا مخروبه هستند و سرمایه ملی از بین رفته است.

حسینی محراب با اشاره به جانمایی شهرهای جدید اظهار کرد: به هر دلیلی از این شهرها در خوزستان استقبال نشده است و علی رغم سرمایه عظیمی که انجام شده از این شهرها استقبال نشده است. برای افزایش استقبال باید جاذبه های بیشتری برای این شهرهای جدید ایجاد شود.

وی افزود: بانک ها به دلایل مختلفی استقبالی برای پرداخت وام نداشته اند و سرمایه گذاری در بخش های دیگر برای آن ها دارای جاذبه بیشتری است؛ در این زمینه باید مسایل حل شود.

استاندار خوزستان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن اگر از زمین های مرغوب و یا زمین های بافت فرسوده شهرها و مناطقی که جاذبه برای مردم داشته باشد استفاده نشود مثل مسکن آنلاین مورد استقبال مردم قرار نخواهد گرفت.

حسینی محراب عنوان کرد: باید روندی که وجود دارد مردم در خوزستان صاحبخانه نمی شوند و مشکلات مسکن وجود دارد. باید به صورت جدی در این حوزه ورود و برنامه ریزی کرد تا شاهد حل مشکلات مسکن در استان باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا