اقتصادی

برخورد جدی با گرانفروشی بلیت هواپیما/ تخلفات را گزارش دهید

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری پس از اظهارات مبنی بر افزایش قیمت بلیت هواپیما گفت: اگر شرکت های هواپیمایی یا شرکت های تامین کننده ایرلاین ها قیمت پروازهای داخلی را بالاتر از سقف مصوب نرخ بلیت کنند، با متخلفان برخورد می کنیم.

به گزارش خبر روزانه، امروز اسماعیل حسین زهی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره افزایش قیمت بلیت گفت: پس از رفع محدودیت مسافربری در پروازها، قیمت بلیت ها نه تنها ناکام ماند بلکه شرکت های هواپیمایی مجبور شدند به روال قبلی خود بازگردند. قیمت ها را افزایش داد

وی افزود: در هفته های اخیر قیمت بلیت هواپیما بین 200 تا 300 هزار تومان افزایش یافته است که به هیچ وجه پذیرفته نمی شود. وزیر راه و شهرسازی به عنوان متولی این مسیر باید به طور جدی به قیمت بلیت هواپیما رسیدگی کند و اجازه افزایش غیرقانونی قیمت بلیت هواپیما را ندهد.

محمد محمدی بخش در این باره به خبر روزانه گفت: افزایش قیمت بلیت تا سقف اعلام شده مجاز است و شرکت های هواپیمایی می توانند بلیت های خود را در این قالب مصوب با شرایط مختلف به فروش برسانند.

وی افزود: افزایش قیمت در صورتی که از سقف تعیین شده در فهرست بهای مصوب اخیر فراتر رود غیرقانونی می شود و در آن صورت با متخلف یا متخلفان برخورد جدی خواهیم کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: اگر شرکت هواپیمایی یا آژانس مسافرتی به صورت غیرقانونی هزینه بلیت پروازهای داخلی را افزایش دهد، مردم می توانند گزارش کامل و مستند را از طریق سامانه تعریف شده در سایت سازمان هواپیمایی کشوری برای جلوگیری از تصادف در اختیار ما قرار دهند. . آنچه لازم است را انجام دهید. و مشکل گران فروشی بلیط هواپیما با بیانیه و مصاحبه حل نمی شود و نیاز به گزارش دارد.

محمدی بخش تاکید کرد: اگر تخلفی در زمینه قیمت بلیت هواپیما صورت گیرد، با ایرلاین، بلیت فروش یا چارترکننده برخورد می کنیم و مانند سال های گذشته مجوز آنها را باطل می کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا