بررسی سال: بهترین فیلم های کمدی سال 2021

کمدی ژانری است که به نظر می رسد در حال محو شدن از صفحه نمایش بزرگ است. بسیاری از فیلم‌های کمدی به جای آن در سرویس‌های استریم منتشر می‌شوند. این مایه شرمساری است زیرا حضور در تئاتری با انبوهی از مردم که آن را می خندند، خوب است. چه در خانه آنها را تماشا کرده باشید و چه در سینما، بهترین فیلم های کمدی جدید 2021 وجود دارد. دانلود آهنگ خارجی برای ماشین

“کریسمس 8 بیتی”(8-Bit Christmas)

با توجه به اینکه این لیست به ترتیب حروف الفبا است، از پایان سال شروع می کنیم و یک فیلم کریسمس در حال راه اندازی است. ممکن است فکر کنید این یک فیلم انیمیشنی بر اساس نام است، اما 8 بیت مورد بحث یک سیستم سرگرمی نینتندو است. این یک قطعه دورهمی است که در سال 1988 در مورد پسری است که می خواهد قبل از دیگران یک NES بگیرد. این مطمئناً باعث ایجاد نوستالژی می شود.

“سفر بد”(Bad Trip)

اریک آندره برای همه نیست و این فیلم برای همه نخواهد بود. این حول محور آندره و همراهانش ساخته شده است که برای توده‌های ناآگاه، شوخی‌های مفصل و شیرین کاری‌های عمومی انجام می‌دهند. این همچنین مبتذل و بی ادبانه است زیرا همه از آن خارج می شوند. با این حال، می‌توانیم صادقانه بگوییم که هیچ فیلمی مانند «سفر بد» وجود ندارد و اگر آندره را دوست دارید، احتمالاً این فیلم را دوست خواهید داشت.

«بارب اند استار به ویستا دل مار بروید»(Barb and Star Go to Vista Del Mar)

برای پول ما، این خنده دارترین فیلم سال 2021 بود. از نظر شوخی های خالص، این کمدی پوچ از کریستن ویگ و آنی مومولو کیک را می گیرد. آن دو نفر «ساقدوش‌ها» را نوشتند، اما این بار با هم بازی می‌کنند و هر دو به آرامی وارد شخصیت عجیب و غریب خود می‌شوند. جیمی دورنان هم عالیه.

“به آمریکا بیا”(Coming 2 America)

بعد از این همه سال، هنوز گوشت روی استخوان «آمریکا آمدن» باقی مانده بود. دنباله کمدی کلاسیک دهه 80 ادی مورفی، شاهزاده آکیم و بقیه اعضای گروه را بازگرداند. به هیچ وجه ارزش نسخه اصلی را ندارد، اما به هیچ وجه بازدهی کم‌رنگ و غیرقابل کسب نیست. بهترین آهنگ شمالی

“به بالا نگاه نکن”(Don’t Look Up)

آدام مک‌کی کمدی‌های پوچ مانند «انکرمن» می‌ساخت. حالا، او دوست دارد یک مشت سیاسی داشته باشد تا با جوک ها جفت شود. در مورد آخرین فیلم او، درباره دو ستاره شناس با بازی لئونارد دی کاپریو و جنیفر لارنس که به طور تصادفی به یک فاجعه بالقوه پایان جهان برخورد می کنند، توضیحات و اشاره ای وجود دارد. این مانند نسخه طنز فیلم کلاسیک فاجعه فضایی شما است، به این معنی که شکوه و موقعیت با ترس و حس وجودی جایگزین شده است.

“مرد آزاد”(Free Guy)

رایان رینولدز شخصیت خود را به نقطه خوبی ارتقا داده است. شما داخل هستید یا نیستید. “مرد آزاد” یک مفهوم نسبتا هوشمندانه است که در احساسات کمدی رینولدز آغشته شده است. او نقش یکی از آن شخصیت‌هایی را در یک بازی ویدیویی خشونت‌آمیز بازی می‌کند که به نوعی آنجا هستند. سپس، او توانایی رهایی از آن محدودیت ها را به دست می آورد. حالا چی؟

” اعزام فرانسوی “(The French Dispatch)

در بخش منتقدانه کمدی عزیز، ما آخرین پیام وس اندرسون را داریم. این شاید «وس اندرسون» ترین فیلم تاریخ باشد. ما می دانیم که این بدان معنی است که شما یا فوق العاده هیجان زده هستید (و صادقانه بگویم احتمالاً قبلاً آن را دیده اید) یا در حال کنترل کردن هستید. این یک فیلم زرق و برق دار برای تماشای با یک بازیگر قاتل و خنده های واقعا خوب در طول راه است.

“چگونه به پایان می رسد”(How it Ends)

این یک فیلم کوچک‌تر است، فیلمی که در سال 2021 بیشتر نقش اصلی جشنواره فیلم را داشت. با این حال، بازیگران کاملاً خوبی دارد. Zoe Lister-Jones بازیگر و کارگردانی می‌کند، اما در این مسیر نام‌های کمدی بزرگی (فرد آرمیسن، نیک کرول) و به طور کلی نام‌های بزرگی مانند هلن هانت حضور دارند.

«کروز جنگلی»(Jungle Cruise)

کمدی های اکشن هنوز هم کمدی محسوب می شوند. جنبه اکشن «جنگل کروز» احتمالا کمی سخت‌تر می‌شود، اما کمدی‌های زیادی نیز در آن وجود دارد. کمی بیش از حد و گاهی احمقانه است، اما «جنگل کروز» یک فیلم سرگرم کننده است. عاقلانه، آن‌ها دو نفر را که ستاره‌های اکشن قانونی هستند به عنوان بازیگر انتخاب کردند: دواین جانسون و امیلی بلانت.

” پیتزا شیرین بیان ”( Licorice Pizza)

در کمدی بلوغ پل توماس اندرسون، اندوه فراوانی وجود دارد. این تنها به این دلیل نیست که کوپر هافمن، پسر فیلیپ سیمور هافمن فقید، رهبر این فیلم است. PSH و PTA همکاران بسیار خوبی بودند، و اکنون اندرسون مهارت‌های خود را برای هموار کردن مسیر کوپر برای پیروی از پدرش معطوف کرده است.

“میچل ها در برابر ماشین ها”(The Mitchells vs. the Machines)

میچل ها ممکن است همیشه با هم کنار بیایند، اما حداقل می توانند با هم کار کنند. مثلاً، اگر سیستم عامل گوشی هوشمند شد، سرکش شد و سعی کرد بشریت را از بین ببرد. به طرز عجیبی، این یک کمدی علمی تخیلی خانوادگی است. این کمدی کاملاً دیوانه‌کننده است، اما یک فیلم انیمیشنی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز با صداپیشگی عالی است.

“کوئین پین”(Queenpins)

ما این واقعیت را دوست داریم که “Queenpins” یک کمدی جنایی در مقیاس کوچک است. به نوعی ما را به یاد “مخبر!” به این معنا دو دوست، یکی از آنها با بازی کریستن بل، طرحی را راه‌اندازی می‌کنند که از کوپن‌ها برای پرداخت میلیون‌ها دلار شرکت‌ها استفاده می‌کند. این به آن کمی تازگی می بخشد.

“اعلام قرمز”(Red Notice)

رایان رینولدز و دواین جانسون در یک اکشن کمدی دیگر بازگشته اند. این بار، گال گدوت برای سواری همراه است. این به نوعی شبیه نمودار ون یک کمدی است. رینولدز و جانسون می توانند کمدی کار کنند. گدوت و جانسون می توانند عمل کنند. رینولدز و گدوت… احتمالاً در جایی همپوشانی دارند.

“ران اشتباه کرده است”(Ron’s Gone Wrong)

طرح داستان «ران اشتباه رفته» با «میچل ها در برابر ماشین ها» تفاوت چندانی ندارد. چقدر عجیب است که در سال 2021 مردم کمدی هایی درباره خطرات ناکارآمدی فناوری می سازند. آنها از کجا می توانند این ایده را دریافت کنند؟ اگر فقط می توانید یکی از این دو فیلم را تماشا کنید، «میچل ها» را تماشا کنید. با این حال، اگر وقت دارید، می توانید هر دو را بررسی کنید.

“فیلم باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار”( The SpongeBob Movie: Sponge on the Run)

این فیلم دقیقاً همان چیزی را که از یک فیلم باب اسفنجی می خواهید به شما می دهد. ما مجبور نیستیم به شما بگوییم که “باب اسفنجی” چگونه کار می کند، درست است؟ شما این فیلم را تماشا می‌کنید که می‌دانید قرار است چه چیزی به دست آورید، و اگر در گذشته از آن راضی بوده‌اید، احتمالاً اکنون از آن راضی خواهید بود.

“جوخه انتحار”( The Suicıde Squad)

«ددپول» راه را برای فیلم‌های ابرقهرمانی پرحاشیه، خشونت‌آمیز و سخت‌آر باز کرد که با بودجه‌ای کلان استودیویی ساخته شدند. فیلم جیمز گان آن در را از لولا جدا کرد. “جوخه انتحار” عیاشی موز از خون، ابتذال، و جنون عمومی است. هیچ ضربه ای به هیچ وجه، شکل و فرم نمی کشد. و با این حال، کار می کند. حداقل، از فیلم قبلی «جوخه انتحار» خیلی بهتر است.

“به همه پسران: همیشه و برای همیشه”( To All the Boys: Always and Forever)

اولین فیلم «To All the Boys» برای نتفلیکس شگفت‌انگیز بود. لانا کندور و نوآ سنتینیو را به ستاره تبدیل کرد. در سال 2021، سومین و آخرین فیلم این مجموعه را دریافت کردیم. کمدی‌های رمانتیک نسلی در حال مرگ هستند، اما نتفلیکس حداقل «به همه پسران: همیشه و برای همیشه» را به ما می‌دهد، که برای سریال ارسالی مناسب است.

“دوستان تعطیلات”( Vacation Friends)

هیچ چیز متعالی در مورد “دوستان تعطیلات” وجود ندارد. این فقط یکی از آن کمدی های محکمی است که هر سال چندین بار می ساختند. طرح آن ساده است، می توانید آن را از عنوان آن استخراج کنید، و بیشتر در مورد جوک ها و حال و هوای پاتوق است. «دوستان تعطیلات» جان سینا و لیل رل هاوری را نیز به دنبال آن هستند.

“گرگینه درون”( Werewolves Within)

امسال سال بزرگی برای کمدی های ترسناک نبود. تنها مورد موجود در لیست ما «Werewolves In» است. از طرفی در «گرگ‌های درون!» یک کمدی ترسناک خوب داشتیم. آن را نزنیم. این بر اساس یک سری بازی ویدیویی است که مسلماً با آن آشنا نبودیم، اما همچنان از آن لذت می بردیم.

“زولا”(Zola)

فیلمی بر اساس یک موضوع ویروسی توییتر؟ به نظر بد می رسد، به خصوص پس از دیگر پروژه های شکست خورده توییتر (ما به شما نگاه می کنیم، “Sh*t My Dad Says”). خوشبختانه، “زولا” در آن لحظه بدنام توییتر از پتانسیل هایش استفاده کرد. این یک کمدی یک دقیقه خنده نیست، اما در هرج و مرج رشد می کند و به اندازه کافی کمدی در خود دارد تا از همه این توییت ها حداکثر استفاده را ببرد.

دکمه بازگشت به بالا