بررسی پیشنهادات نمایندگان درباره اصلاح ساختار بودجه در کمیسیون بودجه

در جلسه کمیسیون ، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بررسی پیشنهادهای نمایندگان در مورد طرح اصلاح ساختار بودجه خبر داد.

محمدمهدی مفتک در گفت وگو با خبر روزانه ، با اشاره به جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: آنها ارائه دادند به طوری که در چهار جلسه گذشته در صحن علنی توانستیم فقط 4 مورد از این طرح را پیش ببریم.

وی افزود: بر این اساس امروز کمیته برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس این موضوع را در دستور کار خود قرار می دهد تا پیشنهادهای نمایندگان را بررسی کرده و نظرات اعضای کمیسیون را بدست آورد تا بتواند این طرح را به صورت علنی تکمیل کند.

مفتح ادامه داد: البته ما در کمیسیون در حال بررسی پیشنهادهایی در مورد بندهای 4 به بعد هستیم که هنوز منتشر نشده اند و در تلاش هستیم تا دریابیم که چگونه بر اساس آیین نامه ، باید این موارد را در تهیه نهایی و تصویب برخی از مقررات برای اصلاح ساختار بودجه اعمال کنیم. در مکان های عمومی

سخنگوی کمیته برنامه و بودجه گفت: فردا (چهارشنبه) بررسی برخی از مفاد اصلاح بودجه به صورت علنی ادامه خواهد داشت و نمایندگان مجلس در تلاشند تا هرچه سریعتر به مصوبه ای بالغ و جامع برای گنجاندن در لایحه بودجه 1400 برسند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا