اقتصادی

بررسی گزارش تاثیرات منفی کرونا بر بخش‌های مختلف در مجلس

اعضای مجلس شورای اسلامی در مورد تأثیر تاج ویروس بر روی انواع مختلف صنعتی ، صنعتی ، معدنی ، پتروشیمی ، بهداشت و درمان و تجارت صحبت کردند.

به گزارش خبر روزانه ، در جلسه علنی امروز اعضای مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل 44 قانون اساسی را در مورد تأثیر ویروس تاج در بخش های مختلف بررسی کردند.

برخی از بخش های گزارش تأکید می کند که بیشترین صدمه به واحدهای صنعتی ، عدم قطعیت واحدهای تولیدی از نظر عدم قطعیت تصمیمات دولت ، مشکلات پیمانکاری برای شرکت های پروژه محور و عقب ماندگی در برخی مناطق از تأثیر منفی ویروس در صنعت است. وجود دارد.

در صنایع معدنی ، خاطرنشان شد که کاهش سرعت صادرات ، محصولات معدنی به کشورهای همسایه ، از دست رفتن بازارهای صادراتی و کاهش صادرات غذاهای دریایی – این از دیگر پیامدهای منفی شیوع این ویروس است.

در بخش پتروشیمی تأکید شد که کاهش فروش محصولات باعث کاهش درآمدهای ارزی در کشور شده و مشکلات شرکتهای پتروشیمی را تشدید می کند.

در بخشی از شرکت نوپا ضررهایی متناسب با نوع تجارت وجود دارد. بخش هایی که مردم را تحت تأثیر قرار داد مستقیماً بیشترین آسیب را متحمل شدند.

در این گزارش تأثیرات منفی ویروس بر نفت ، گاز ، کشاورزی ، مسکن ، گردشگری و بهداشت بررسی شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا