بندرانزلی قرمز شد/ برخورد با برگزارکنندگان شب یلدا

فهرست:

اسماعیل میرگازانفری در جلسه ستاد تاجگذاری در دفتر بندرانزلی گفت: “ما دستورالعمل تعطیلی مراکز تجاری و اصناف را دنبال می کنیم و با توجه به اینکه شب گذشته بندرانزلی رسماً اعلام شد ، دستورالعمل بسته شدن هر دو فعالیتها و مراکز صنفی براساس شهر سرخ اعمال خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد محدودیت ها در درجه اول هشدارها را برطرف می کند ، افزود: سلامت مردم برای ما بسیار مهم است اما به غیر از این ، معیشت ما بسیار مهم است و نمی خواهیم شرایطی ایجاد کنیم که صنف نگران کننده باشد. ممکن است افراد در تهیه کالاهای مورد نیاز خود مشکلی داشته باشند ، اما اگر هشدار م workثر واقع نشود ، محدودیت ها را جدی می گیریم.

میر کازنفری با اشاره به اینکه محدودیت اول در حمل و نقل اعمال می شود ، تصریح کرد: مشاغل زیادی وجود دارد که اگر یک هفته به تأخیر بیفتند مشکلی پیش نمی آید ؛ کسانی که می توانند به تنهایی تجارت را تعطیل کنند و منتظر دستورالعمل نباشند.

فرماندار بندرانزلی با تأکید بر اینکه شخصاً نمی خواهد زور وارد شود ، گفت: بسیاری از افراد به دلیل امتداد تاج دچار مشکل می شوند. من نمی خواهم مسئول دو برابر شدن مشکلات مردم باشم ، اما ما انتظار داریم دوستان بازار و شهروندان عزیز ما با پیروی از پروتکل ها سعی کنند زنجیره انتقال را بشکنند.

میرگازانفاری با تأکید بر اینکه در بندر انزلی هیچ مراسمی در شب یلدا برگزار نخواهد شد ، تأکید کرد: “میراث فرهنگی و اصناف باید توجه داشته باشند که ما شب یلدا را در هیچ کجای شهر ، از جمله در باغ ها ، رستوران ها و مکان های دیگر ، نمی گذرانیم و قطعاً در پلیس “. تحت نظارت آنها شکایت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه از امروز کافه های این شهر باید تعطیل باشند ، افزود: محدودیت های ترافیکی از ساعت 21:00 تا 04:00 در شهر اعمال می شود که می تواند مشکلاتی را ایجاد کند ، بنابراین از خود شهروندان می خواهم موارد احتیاط. ” بودن.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به اینکه بازارهای روز یکی از مضرترین مناطق است ، تأکید کرد: با توجه به اینکه فصل آنفلوانزا داریم این مراکز خصوصاً برای توزیع و فروش طیور زنده تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

میرگزانفاری با تأکید بر اینکه پیروی از دستورالعمل ها موجب نجات مردم ما خواهد شد ، اما اگر مردم تصمیمات ما را جدی نگیرند ، قطعاً موفق نخواهیم شد ، گفت: اگر ارتباط دو جانبه ای بین مسئولان و مردم وجود نداشته باشد ، راه به جایی نخواهد برد ، ما چنین نخواهیم کرد ، بنابراین مردم پشتیبانی لازم را خواهند داشت.

حجج الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین ، ​​امام جمعه بندرانزلی ، با تأکید بر اینکه بیماری عروق کرونا ویروس قلب مانند بیماری های دیگر است ، گفت: اگر کسی به بیماری عروق کرونا ویروس قلب مبتلا باشد ، نباید از خانواده و جامعه خارج شود. “

وی با اشاره به اینکه کشور ما مانند بسیاری از کشورها به بیماری کرونا ویروس قلب مبتلا شده است ، گفت: “آموزه های دینی ما از جمله قرآن کریم نشان می دهد که این مشکلات و ناملایمات نه تنها در شما و در گذشته بلکه در بستگان نیز ذاتی است. ” این به تازگی کشورهای دیگر را تحت تأثیر قرار داده است.

هوجالاسلام شمس الدین گفت: “انجام اقدامات لازم برای مقابله با این بیماری و كاهش مشكلات ناشی از آن مهم است كه متناسب با چالش هایی كه پیش رو داریم ، ما باید همانطور كه ​​اقدامات انجام شده طی سال گذشته انجام شده و فراز و نشیب هایی را نیز در نظر گرفته ایم ، انجام دهیم. ” ما شاهد این بوده ایم.

وی افزود: امیدوارم این روزها و ماه ها آخرین روزهای این بیماری باشد و تا پایان امسال با اعمال محدودیت ها و نظارت بر این اقدامات بر این بیماری غلبه خواهیم کرد.

امام جمعه بندرانزلی با اشاره به اینکه باید فضای روحی و روانی جامعه را در مواجهه با تاجگذاری نرم کنیم ، تأکید کرد: در مورد تاج مشکلاتی وجود دارد ، باید بدانیم که تاج بیماری ناخوشایند و بدنامی نیست ، فضای جامعه نباید به گونه ای باشد که اگر کسی آلوده است از خانواده و جامعه محروم شوید و جرات اعلام بیماری عروق کرونا ویروس قلب را نداشته زیرا به جامعه آسیب می رساند.

حجالاسلام شمس الدین تأكید كرد: در روزهای تاجگذاری ، مراقبت از زندگی و سلامتی افراد بسیار مهم است و ما باید این امر را بیش از هر چیز دیگری در نظر بگیریم و مسئله دعا و شفاعت را فراموش نكنیم.

دکمه بازگشت به بالا