برترینهای کسب و کارعمومی

بهترین برند لودسل

لودسل یا وزنه‌سل نوعی حسگر الکترونیکی برای اندازه‌گیری نیرو و وزن است و قلب سیستم توزین است. لودسل تغییرات وزن را حس می کند و با تغییر ولتاژ آنها را به صفحه نمایش دیجیتال می فرستد. لودسل ها برای اندازه گیری نیروهای مختلف در انواع فشار، کشش، خمش و پیچش ساخته می شوند.

امروزه استفاده از سیستم های توزین در اکثر صنایع رایج شده و دقت توزین اهمیت زیادی پیدا کرده است. بنابراین لودسل های تولیدی باید تست های حیاتی را پشت سر بگذارند تا استانداردهای لازم را رعایت کنند و سازنده باید درصد خطا را در مستندات محصول ذکر کند. ترازوها و نردبان ها نمونه بارز سیستم توزین مبتنی بر حسگرهای وزن هستند. البته لودسل ها در سیستم های توزین مخازن و تجهیزات تست کشش و فشار نیز کاربرد فراوانی دارند.

با توجه به اهمیت لودسل در صنعت توزین، بر آن شدیم تا در این مقاله از الکتنو تجربه کاربری برندهای مختلف در بازار ایران را بررسی و شما را با تجربه کاربری آشنا کنیم.

معرفی برند HBM

HBM که از سال 1950 در آلمان کار می کند، تولید کننده پیشرو در تجهیزات اندازه گیری دقیق است. تجهیزات توزین این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و کم و بیش در صنعت کشورمان مورد استفاده قرار گرفته است. در حال حاضر یافتن این برند بسیار سخت است.

معرفی برند LAUMAS

شرکت LAUMAS در سال 1984 در ایتالیا تاسیس شد. این شرکت سازنده تجهیزات توزین در اروپا می باشد. این شرکت نیز مانند سایر برندهای اروپایی به دلیل گرانی و عدم دسترسی در صنعت ما اقبال چندانی نداشت.

معرفی برند FLINTEC

شرکت FLINTEC در سال 1968 تاسیس شد و شروع به تولید لودسل و ترازو در آمریکا کرد و سپس تولید لودسل و تجهیزات اندازه گیری را آغاز کرد. تنوع، دوام و طول عمر از ویژگی های محصولات Flintek است.

لودسل یا لودسل نوعی حسگر الکترونیکی نیرو و وزن است که قلب یک سیستم توزین است. یک لودسل تغییرات وزن را تشخیص می دهد و با تغییر ولتاژ آنها را به صفحه نمایش دیجیتال می فرستد. لودسل ها برای اندازه گیری نیروهای مختلف فشاری، کششی، خمشی و پیچشی ساخته می شوند.

امروزه استفاده از سیستم های توزین در بسیاری از صنایع رواج یافته و دقت توزین اهمیت زیادی یافته است. بنابراین لودسل های تولید شده برای رسیدن به استانداردهای لازم تست های لازم را می گذرانند و سازنده موظف است میزان خطا را در مدارک تولید شده مشخص کند. ترازوها و ترازوها نمونه قابل مشاهده ای از سیستم توزین بر اساس سنسور وزن هستند. البته لودسل ها در سیستم های تست مخزن و تجهیزات تست فشار و فشار نیز کاربرد فراوانی دارند.

معرفی برند BONGSHIN

بوگشان به عنوان یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان تجهیزات توزین، تولید و توزیع محصولات خود را از سال 1985 آغاز کرد. این شرکت قادر است محصولات خود را به اکثر کشورهای صنعتی صادر کند. سلول‌های توده‌ای Bongshin دقت بسیار بالایی دارند و همچنین Bongshin می‌تواند سلول‌های توده‌ای با قدرت بدنی بالا تولید کند. عرضه محدود در ایران و قیمت بسیار بالای آن را می توان یکی از معایب این برند در ایران دانست.

معرفی برند SEWHA

SEWHA CNM یکی دیگر از تولیدکنندگان مهم تجهیزات اندازه گیری کره جنوبی است که از سال 2000 در بازار فعالیت می کند. مهم ترین ویژگی لودسل Sewha کیفیت ساخت بسیار بالا، استفاده از آلیاژهای مرغوب و ساخت بسیار تمیز سلول است که از نظر ظاهر لودسل Sewha اعتماد کاربران را به خود جلب کرده است. . اکثر مدل های SEWHA با دو ماده مختلف بدنه تولید می شوند: یکی بدنه معمولی و دیگری بدنه فولادی ضد زنگ.

مهمترین مزیت برند سوها نمایندگی انحصاری در ایران است که انواع سلول های توزین و نشانگر وزن این شرکت را در دسترس و آماده عرضه قرار داده است. از جمله مزایای سوها می توان به دقت بالا، قیمت مناسب نسبت به برندهای مشابه کره ای و بسته بندی خوب اشاره کرد. یکی از معایب سوها نبود کیت های نصب و پایه های پیش ساخته است.

معرفی برند ZEMIC

ZEMIC که در سال 1965 در چین تأسیس شد، به عنوان یکی از تامین کنندگان پیشرو در آسیای لودسل ها و فشار سنج ها شهرت یافته است. لودسل زمیک پرکاربردترین برند در ایران است. تنوع محصولات و کیفیت قابل قبول در مقایسه با سایر تولیدکنندگان چینی باعث محبوبیت لودسل برند زامیک در کشورمان شده است. لادسل زمیک از نظر قیمت متوسط ​​است اما محصولات خاص و پرتقاضا قیمت های نسبتا بالایی دارند. یکی از رایج ترین معایب محصولات چینی وجود محصولات تقلبی بی کیفیت است.

ما برند KELI را ارائه می دهیم

KELI فعالیت خود را به عنوان یکی دیگر از تولیدکنندگان دستگاه توزین در چین در سال 1995 آغاز کرد. این شرکت همچنین محصولات زیادی در زمینه سنسور وزن و نمایشگر وزن دارد. کیفیت محصولاتشان متوسط ​​و قابل قبول است. یکی از مزایای طبقه بندی کلی، تهیه لوازم جانبی با لودسل است.

عوامل زیادی بر انتخاب برند لودسل تأثیر می گذارد. از جمله مهمترین آنها می توان به کیفیت ساخت از جمله مصالح به کار رفته در سلول و کیفیت کرنش سنج های به کار رفته در آن اشاره کرد. به همین دلیل قدرت خوبی داشت و همچنین دقت قابل قبولی داشت. عامل دیگری که می تواند در آینده برای مشتری مشکل ساز باشد دسترسی به موجودی کالا است. بنابراین شرکت هایی که در ایران نمایندگی دارند. آنها به شما این اطمینان را می دهند که در صورت نیاز مجدد بدون معطلی و عجله سنسور را در اختیار شما قرار می دهند و می توانند بهترین پشتیبانی و خدمات پس از فروش را ارائه دهند. همچنین قیمت یکی از پارامترهای اصلی است و باید در نظر داشته باشید که کیفیت مهمتر از قیمت است.

در حال حاضر دسترسی به تولیدکنندگان آسیایی در کشور بسیار آسان است. در این میان لودسل های کره ای نسبت به برندهای مشابه چینی دقت و حساسیت بیشتری دارند اما از نظر قیمتی این برندهای چینی مقرون به صرفه تر هستند. برای واردات قطعات صنعتی با ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا