راهنمای خرید ساعت برند دیزل

هر کالایی که می‌خرید، یا بی کیفیت و ارزان است، و یا با کیفیت و گران. در تمامی نقد و بررسی‌هایی که از ساعت‌های دیزل می‌خوانید، یک چیز به شدت جلب توجه می‌کند : تعادل بین کیفیت و قیمت ! دیزل این دستاورد مهم را مدیون مشارکت‌ها، نظارت‌ها و سیاست‌های خرد و کلان خود در بازار جهان است.

دیزل امریکایی است و مدت‌ها به عنوان برندی که ساختارشکنان را جذب می‌کند، مورد توجه قرار گرفته‌است. ساعت دیزل از زبان مد و طراحی خاص استفاده می‌کند. در ابتدا دیزل وارد دنیای جین شد اما طبیعت جاه‌طلب دیزل به او کمک کرد تا رشد کرده و به یک برند بین‌المللی در رابطه با عینک، کفش، لباس زیر و البته ساعت‌های فوق‌العاده تبدیل شود. با مشارکت‌های کلیدی و بینشی زیرکانه، دیزل مجموعه‌ای از ساعت‌های خاص و محبوب که روی مچ ایده‌آل به نظر می‌رسند را خلق کرد.

حالا اگر بخواهیم تمرکزمان را بر روی ساعت‌های دیزل بگذاریم باید بگوییم این برند سمبل سبکی منحصر به فرد، خیره کننده و پر انرژی است. در واقع انتخاب و خرید ساعت دیزل اورجینال برای افرادی که سبک زندگی فعال و پر جنب و جوش دارند جذاب‌تر است. به خاطر طراحی‌های مد روز که خیلی رنگ و بوی منحصر به فردی هم دارند، این برند در قیاس با دیگر برندهای ساعت‌ساز در رده ساعت‌های فشن محسوب می‌شود. به بیان ساده‌تر اگر به دنبال خرید ساعت اورجینال اما با ظاهر متفاوت و جذاب هستید، دیزل می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

حتما شنیدید که می‌گویند از روی پوشش لباس افراد تا حدودی می‌شود طرز تفکر آنها و سلیقه‌شان را شناخت. این موضوع در مورد خرید ساعت مچی و اکسسوری‌هایی که هر فرد استفاده می‌کند هم صدق می‌کند. اینبار می‌خواهیم به سراغ یکی از برندهای ساعت مچی برویم که در طراحی و تولید ساعت‌های مچی، نوآوری و سلیقه روز را دنبال می‌کند. برند ساعت مچی دیزل، برندی که بیشتر برای آقایان جذابیت دارد و ساعت‌های مردانه این برند جزو پرطرفدارترین‌ها در سراسر دنیا شناخته می‌شود.

جایگاه ساعت‌ دیزل در کجای صنعت ساعت قرار دارند؟

چند کلمه وجود دارد که می‌توانیم برای پاسخ دادن به این سؤال از آنها استفاده کنیم. با کلمه “نوآوری” شروع کنیم و در ادامه صحبت باید به خاطر بسپاریم، “تمرکز بر سبک زندگی” را دیزل به خوبی در کمپانی‌اش پیاده سازی کرده. کمپانی دیزل درست از زمانی که آغاز به کار کرد تا به حال به عنوان “نیروگاه جین” در عرصه مد و فشن شناخته می‌شود. تولید جین، همان جایی است که دیزل شروع شد و حالا با گسترش تولیدات دیگر مانند انواع پوشاک، اکسسوری و … به مشهوریت رسید.

ساعت‌های دیزل توسط چه کسانی ساخته می‌شوند؟

در واقع، ساعت‌های دیزل توسط کمپانی فسیل ساخته می‌شوند، برندی که سال‌ها به دلیل تولید ساعت‌های با کیفیت و ارزان شناخته شده.  از سال 1984، دیزل برای گسترش و پیشرفت در صنعت ساعت‌سازی با یکی از بزرگترین برندهای ساعت ساز دنیا یعنی شرکت “فسیل” شراکتش را آغاز کرد. در حال حاضر تولید ساعت‌های دیزل، توسط این کمپانی انجام می‌شود و می‌توان اینطور گفت که ساعت دیزل زیر مجموعه برند فسیل است. اصالت برند ساعت دیزل اصل، مربوط به کشور آمریکاست.

ساعت‌های دیزل در چه کشوری تولید می‌شوند؟

قطعات مهم ساعت مانند موتور، بند‌های با کیفیت، شیشه‌ها و … در کشورهای مطرحی مانند سوئیس، ایتالیا، ژاپن، آمریکا و … تولید می‌شوند. و برای سرهم کردن این قطعات از کشورهای کم هزینه‌ای مثل چین استفاده می‌شود. این سیاست ساخت و تولید ساعت، در کمپانی فسیل در خصوص تمام برندهای زیر مجموعه‌اش صدق می‌کند. در حال حاضر حدود 40 تولید کننده در کشورهای هنگ کنگ و چین تحت نظر فسیل به تولید برندهای زیر مجموعه این کمپانی مانند دیزل مشغول هستند. فسیل، دیزل، مایکل کورس، DKNY و … نمونه‌هایی از برند‌های زیر مجموعه گروه فسیل هستند.

عمر باتری ساعت دیزل چقدر است؟

اگر با این برند آشنایی داشته باشید قطعا میدانید محبوب‌ترین مدل‌های دیزل، ساعت مردانه شیک با ویژگی چند زمانه و عرض قاب‌ بالای 44 میلیمتر هستند. همیشه این طرز فکر در مورد ساعت‌های دیزل که دارای ویژگی چند زمانه هستند وجود دارد که باتری آنها زودتر به اتمام میرسد. باید بگوییم که اینطور نیست! در واقع ساعت‌های چند زمانه دیزل دارای موتورهای مجزا برای نمایش مان هستند و هر موتور دارای باتری مجزای خودش است. عمر باتری‌های اورجینال ساعت هم حدود 6 تا 8 سال می‌باشد. برند دیزل مدت هاست که به عنوان نامی آشنا در صنعت مد و فشن شناخته می شود.

در سال 1978 و توسط Renzo Rosso بنیانگذاری شد.ریشه های برند دیزل به ایتالیا برمی گردد و به دلیل سبک خود در مورد کفش و لوازم جانبی و لباس به شهرت بین المللی رسیده است. تحت نظر شرکت Fossil Group Inc.، دیزل در زمینه ساعت های مچی نیز نیز به برندی معتبر بدل شده است. ساعت‌های دیزل به طور کلی برای جوانان طراحی و ساخته می‌شوند و خلاقیت در سبک طراحی ساعت های دیزل از ویژگی های بارز آن است. به عنوان یک برند ساعت مچی فشن، ویژگی اصلی ساعت های دیزل ادغام زیبایی شناسی و مد روز در طرح های ساعت خود است.

این برند به دلیل گنجاندن فرهنگ شهری در سبک های خود شناخته شده است و این عاملی است که باعث جذب خریدارانی از از نسل هزاره شده است. به غیر از نکته بیان شده، دیزل تمایل دارد به جای پیروی از ترند و گرایش های جاری مد، خود ترند های های مخصوص به خود را ایجاد کند، برای بسیاری از خریدارانی که به دنبال طراحی های منحصر به فرد هستند، جذاب است. همراه با تجهیز ساعت ها با آخرین فناوری و نوآوری ها، دیزل با سبک های کلاسیک و منحصر به فرد خود برای محصولاتی برای طبف گسترده ای از سلیقه و سبک ها ارایه می دهد.

مارک دیزل یکی از بهترین های صنعت ساعت می باشد که سال هاست با عرضه بهترین محصولات خود، طرفداران زیادی به خصوص در کشور ایران پیدا کرده است. ساعت دیزل شاخدار  از تولیدات جدید این برند محبوب است که بر اساس، فناوری های روز دنیا ساخته شده است. برند معروف دیزل در چندین صنعت دیگر نیز از جمله کیف و کفش و همچنین پوشاک در عرصه مد و فشن، حرفی برای گفتن دارد و از محبوبیت جهانی برخوردار است. از این رو به این ساعت ها، ساعت های دیزل شاخدار می گویند.

معرفی ساعت دیزل شاخدار و دلیل نامگذاری آن

ساعت های برند دیزل توسط رنزو روسو تاسیس شده است و از شهرتی بین المللی در بازار ساعت، و دیگر صنایع مهم مد و فشن برخودار هستند. می توان گفت امروزه شرکت دیزل به برندی معتبر در میان برند های جهانی تبدیل شده است. ساعت های شاخدار دیزل اغلب برای جوانان، آقایان و خانم های با سلیقه ساخته شده است، چرا که در طراحی و ساخت آنها از روش هایی خلاقانه و دلربا استفاده می شود. اگر به شکل ظاهری این ساعت ها توجه کرده باشید، می بینید که از دو قطعه استیل به صورت شاخک روی صفحه نمایش آنها استفاده شده است؛

برند دیزل از آنجایی که دوست دارد علاوه بر رفع نیاز بازار صاحب سبک نیز باشد، بنابراین در کنار پیروی از ترند های مرسوم؛ خود نیز در ایجاد ترند هایی خاص فعال می باشد. به همین دلیل سری جدید ساعت های دیزل که همان نمونه شاخداراست و اغلب در میان خانم ها و آقایان جوان از جذابیتی خاص برخوردار است را روانه بازار نموده است. همانطور که از ظاهر این ساعت پیداست، می توان گفت ساعت دیزل شاخدار ، از طراحی منحصر به فردی برخوردار است که نظر هر فردی که به دنبال اکسسوری های خاص هستند را به خود جلب می کند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا