بهترین دستگاه اینورتر جوش خانگی

بهترین دستگاه اینورتر جوش خانگی

دستگاه جوش آروا (بهترین دستگاه جوش ایران)

شرکت آروا به عنوان یک فروشگاه ابزار کوچک شروع به کار کرد. محصولات این شرکت در ابتدا در چین و تایوان تولید و با نام تجاری آروا در بازار ایران به فروش می رسید.

اما هم اکنون آروا با نزدیک به 3 سال فعالیت، محصولات اصلی خود را در ایران با کارخانه خود تولید می کند. آروا پیشروترین تولید کننده دستگاه جوش در ایران است. از بهترین نمونه های ماشین لباسشویی آروا می توان به 250 آمپر مدل 2115 اشاره کرد. برای خرید هر یک از آنها میتوانید به ثامن مراجعه کنید.

رونیکس

رونیکس یکی از برندهای باکیفیت ایرانی است که در زمینه تولید انواع ابزار آلات برقی صنعتی (دریل، سنگ آسیاب، دریل باتری دار…) فعال است. رونیکس فعال ترین و بهترین تولید کننده تجهیزات برق صنعتی سبک در ایران به شمار می رود.

محصولات این شرکت بسیار متنوع است و در 70 کشور دنیا به فروش می رسد. برند رونیکس یکی از 3 انتخاب برتر صنعتگران هنگام خرید بهترین دستگاه جوش خانگی است. بهترین دستگاه لحیم کاری خانگی رونیکس مدل 200 آمپر RH4602 می باشد.

دستگاه جوش صبا (معروف ترین سازنده دستگاه جوش)

نظرات در مورد دستگاه جوش شاخه صبا بسیار مثبت است. این نکته نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت دارد. این شرکت متخصص در ساخت بهترین دستگاه های جوشکاری و اینورتر برای منازل می باشد.

بهترین مدل اینورتر صبا 250 آمپر صبا مدل R-VNV-250V (IGBT) می باشد.

بهترین دستگاه اینورتر جوش خانگی
بهترین دستگاه اینورتر جوش خانگی

ماکیتا (بهترین دستگاه جوش اینورتر)

برند ژاپنی ماکیتا بیش از 100 سال قدمت دارد و تا چند سال پیش شناخته شده ترین تولید کننده ابزارآلات برقی صنعتی در بازار ایران به شمار می رفت.

اما با افزایش محبوبیت برندهای ایرانی مانند رونیکس، توسانت و آروا و حضور برندهای مطرحی مانند بوش و دیوالت، بازار رقابتی ماکیتا تنگ شده است. محصولات این برند به دلیل دوام و سهولت استفاده معروف هستند.

البته ماکیتا طرفداران سنتی خود را دارد و همچنان جزو 3 برند پرفروش دستگاه جوش اینورتر در بازار ایران است.

ایران ترانس

ایران ترانس 50 سال پیش فعالیت خود را در زمینه تولید انواع ترانسفورماتور با همکاری شرکت معروف آلمانی زیمنس و شرکت تهران الکتریک آغاز کرد. در حال حاضر ایران ترانس در زمینه تولید انواع ترانسفورماتور، پست پیش ساخته، تابلو برق فعالیت می کند.

این برند ایرانی یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه های جوش داخلی ایرانی می باشد.

جوشا (برترین برند دستگاه جوش تخصصی ایران)

جوشا یکی دیگر از برندهای ایرانی در لیست ما است که در دستگاه های جوش خانگی و اینورتر تخصص دارد. شرکت هایی که در تولید یک محصول خاص تخصص دارند، نسبت به کیفیت محصولات خود حساس هستند.

بنابراین از دستگاه های جوش داخلی برند نه چندان معروف جوشا می توان کیفیت بالایی داشت.

اکتیو تولز

اکتیو تولز برخلاف نامش یک برند کاملا ایرانی است. این شرکت 15 ساله در زمینه سنگ زنی و پولیش صفحات، دریل، اره برقی… نمی توان گفت محصولات اپراتورها کیفیت محصولاتی مانند آروا، رونیکس یا ماکیتا را دارد. اما کیفیت محصولات Active Tools قابل قبول بوده و قیمت مناسبی نیز دارند.

توسان

توسون یک شرکت کامل ایرانی است که نزدیک به دو دهه از فعالیت خود می گذرد. برند تاوزن در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی برقی و شارژی (انواع دریل، قیچی، دریل، سنگ آسیاب و …) فعالیت می کند. راستی که توسون یک شرکت ایرانی است.

اما محصولات این شرکت در چین و تایوان تولید می شود. نکته بسیار مهم در مورد برند Toussaint محبوبیت بالای آن در بین تولیدکنندگان و کارفرمایان است. اکثر مغازه ها از محصولات تاوسون استفاده می کنند. شاید دلیل این امر قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول محصولات توسون باشد.

پایونیر (بهترین دستگاه جوش ساخت چین)

این برند را نباید با برند اصلی پایونیر که تولید کننده کاست ها و صفحه های باکیفیت است اشتباه گرفت. این دو شرکت تنها از نظر نام مشابه هستند و در دو زمینه متفاوت فعالیت می کنند.

به نظر می رسد که خاستگاه این برند چین باشد. احتمالاً محصولات چینی وارد بازار ایران شده و با نام پایونیر به فروش می رسد. اما این نکته بر کیفیت قابل قبول دستگاه جوش این برند تاثیری ندارد.

دستگاه های جوش پایونیر سبک خانگی و مقرون به صرفه هستند. اما برای شرکت های صنعتی مناسب نیستند.

دکمه بازگشت به بالا