بهترین سرم های ضد جوش

جوش یک بیماری پوستی است که می­تواند در هر قسمت از بدن ایجاد شود؛ اما معمولا در صورت، گردن، پشت، شانه یا سینه ظاهر می­شود. این جوش­ها می توانند سرسفید، سرسیاه یا ملتهب و پر از چرک باشند. جوش­ها بیشتر در نوجوانان دیده می­شود؛ اما ممکن است افراد در هر سنی دچار آن شوند. امروزه روش­های زیادی برای درمان جوش­ها به وجود آمده است.

جوش در بزرگ­سالان جوش هورمونی نامیده می­شود که بعد از 18 یا 20 سالگی فرد دچار آن می­شود. نوع دیگری از جوش وجود دارد که نوجوانان را درگیر می­کند و حدودا 3 تا 5 سال طول می­کشد تا کامل از بین برود. در بعضی موارد ممکن است این جوش­ها مدت طولانی­تری باقی بمانند. ماندگاری جوش باعث می­شود که اعتماد به­نفس کم­تری داشته باشیم و زندگی روزمره ما مختل شود. با استفاده از سرم ضد جوش دیگر نگران ماندگاری طولانی جوش­ها نباشید.

جوش­ها باکتری­هایی هستند که در منافذ بسته صورت رشد می­کنند. آن­ها در انواع مختلفی ظاهر می­شوند. بعضی از این جوش­ها به شکل لکه های سفید زیر سطح پوست در می­آیند. بعضی از آن­ها منافذ کوچک و مسدودی هستند که رنگ سیاهی دارند. نوعی دیگر از جوش­ها وجود دارند که ملتهب بوده و داخل آن چرک زرد رنگ وجود دارد. یک مدل دیگر از جوش­ها رنگ قرمزی دارند و دردناک هستند.

دلیل ایجاد جوش، آکنه و لک در صورت و بدن

معمولا جوش و آکنه‌ها در پوست به‌دلیل تجمع چربی زیر پوست ایجاد شده و هنگامی که منافذ پوست از آلودگی، بقایای مواد آرایشی، چربی و… پر و بسته شده و این مواد راهی برای خروج نداشته باشند، این عوارض رخ خواهند داد. البته دلایلی دیگری چون اختلالات هورمونی (خصوصا در دوره‌ی بلوغ یا پریود)، استرس، کمبود خواب، تغذیه نامناسب و برخی بیماری‌ها نیز در بروز جوش و آکنه موثر هستند. چنانچه آکنه و جوش به درستی درمان نشده و یا دستکاری گردند، پس از بهبودی از خود لک و اسکار به جا خواهند گذاشت. در اینصورت شما می‌توانید با بهره گیری از  خواص سرم ویتامین a لاکچری کوین آن را از بین ببرید.

روش‌های جلوگیری از بروز جوش و لک

برای داشتن پوستی زیبا که خواسته‌ی تمامی افراد است و تاثیر شگرفی نیز بر جذابیت چهره و پوست می‌گذارد همواره باید از این عضو مهم و حساس مراقبت به عمل آید. برای جلوگیری از بروز جوش و آکنه نیز می‌بایست چندین نکته‌ی مهم را در نظر گرفت:

  • پس از مشاهده‌ی جوش‌های غیرمعمولی و طولانی مدت به پزشک مراجعه و هورمون‌های خود را بررسی نمایید.
  • همواره پوست خود را بشویید و با استفاده از تمیز نمایید.
  • هرگز با آرایش نخوابید و مواد آرایشی را از صورت پاک کنید.
  • استرس و اضطراب را حتی‌الامکان از خود دور کنید.
  • خواب کافی و تغذیه‌ی صحیح با توجه به سبک زندگی و بدنی خود را در اولویت قرار دهید.

روش‌های درمانی و دارویی رفع جوش و آکنه پوست استفاده از بهترین کرم ضد جوش

بهترین کرم ضد جوش با ترکیباتی چون لایه‌بردار، کنترل کننده میزان ترشح چربی و خشک نمودن جوش‌ها و… می‌تواند به خوبی انواع جوش را به سرعت برطرف نماید.

استفاده از بهترین محلول ضد جوش

بهترین محلول ضد جوش می‌تواند با ترکیبات رقیق و جذب سریع و قوی به لایه‌های پوست، بدون ایجاد چربی اضافه جو و آکنه‌ها را رفع و لک و اسکار آن را نیز برطرف سازد. پس از استفاده از این محلول ها برای جلوگیری از خشکی پوست استفاده از سرم هیالورونیک اسید لاکچری کوین  به شما توصیه می گردد.

استفاده از بهترین سرم ضد جوش

وقتی اقدام به خرید سرم ضد جوش کنید، قطعا در تنوع این محصول سردرگم خواهد شد. بهتر است بدانید که مهمترین تفاوت سرم های ضد جوش به ترکیبات و برند سازنده آن‌ها برمی‌گردد، اما تا این لحظه، سرم ضد جوش خارجی ثابت کرده‌اند که دارای بالاترین تاثیر در درمان جوش و آکنه هستند. مکانیزم عمل بهترین سرم‌های ضد جوش نیز تقریبا با محلول‌ها یکی بوده و می‌توان از آن بصورت نقطه‌ای نیز استفاده گردد. قیمت سرم ضد جوش لاکچری کوین را از سایت های معتبر جویا شوید. اگر می‌خواهید یک سرم ضد جوش قوی از برند معتبر بخرید، به سرم‌های ضد جوش برند بایودرما، سیمپل، فارماسی و نوتروژینا نگاهی بیندازید. در نهایت، با توجه به تیپ پوستی و دلیل ایجاد جوش صورت، سرم ضد جوش خود را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از سرم ضد جوش قوی

اگر مدت­ها است که از جوش­های روی صورت­تان رنج می­برید و از محصولات بهداشتی و درمانی مختلف نتیجه نگرفته­اید، وقت آن است که از سرم ضد جوش قوی استفاده کنید و از خواص شگفت­انگیز آن بهرمند شوید. از آنجایی که این سرم­ها از مواد طبیعی مانند عصار­ه­های گیاهی، روغن­های گیاهی، ویتامین­ها، آنتی اکسیدان­ها  و سایر مواد طبیعی تشکیل شده­اند، عملکرد بسیار قدرتمندی دارند. غلظت بالای این سرم­ها باعث می­شود که جوش­ها را به­صورت ریشه­­ای درمان ­کند.

مزایای سرم ضد جوش:

  • این سرم­ها پتانسیل قوی­ای برای جذب دارند. در بین محصولات مراقبت از پوست، سرم­ها وزن سبک­تری دارند و تقریبا آبکی هستند، به­همین خاطر به­راحتی جذب لایه­های عمیق پوست می­شوند. سرم ضد جوش بلافاصله روی پوست پخش شده و جوش­ها را به­صورت سریع درمان می­کنند.
  • به گفته متخصصان پوست، سرم­ها به­دلیل فرمولاسیون فوق­العاده­ای که دارند برای پوست­های حساس، مستعد آکنه و چرب بسیار مناسب هستند.
  • این سرم­ها همچنین می­توانند، خطوط و چین و چروک­های کوچک روی صورت را از بین ببرند.
  • می­توانند به روند نوسازی پوست کمک کنند؛ چراکه باعث بهبود کلاژن پوست می­شوند و می­تواند منجر به شادابی، زیبایی و جوان­سازی بافت صورت شود.
  • یکی از علل ایجاد جوش، خشک بودن پوست است. سرم ضد جوش با مرطوب نگه داشتن صورت از ایجاد جوش جلوگیری می­کنند.
  • حاوی اسید ­سالیسیلیک هستند و مانع رشد باکتری در سطح پوست می­شوند.
  • به بهبود جای زخم کمک زیادی می­کند.
  • فاقد مواد شیمیایی، مانند عطرها و نگهدارنده­های مصنوعی، پارابن، الکل و گلوتن هستند.
  • مواد موجود در آن باعث روشن­کنندگی و شفافیت پوست می­شود.
  • همچنین این سرم­ها تیرگی و پف دور چشم را از بین می­برند.
  • سرم ضد جوش دارای ویتامین C، ویتامین E و فرولیک اسید است.
  • منافذ پوست را باز می­کنند و مانع به­­وجود آمدن جوش می­شوند.

بهترین روش استفاده از کرم ضد جوش

توصیه می‌شود که حتما پیش از استفاده از هرگونه محصول مراقبت از پوست، صورت و یا نقطه‌مدنظر را به خوبی شستشو داده و پاک نمایید. می‌توانید این عمل را با استفاده از بهترین شوینده پوست انجام داده، سپس خشک نموده و میزان کمی از کرم، محلول و یا سرم ضد جوش را روی نواحی مبتلا قرار دهید.

در بسیاری از موارد بدون مراجعه به پزشک و با استفاده از محصولات بهداشتی و درمانی می­توانید جوش­ها را درمان کنید. اگر یک سرم ضد جوش قوی انتخاب کنید می­تواند به­راحتی جوش­ و لکه­ی ناشی از آن را از بین ببرد.

طبق تحقیقات زنان بیشتر از مردان دچار جوش می­شوند، به­همین خاطر استفاده از سرم ضد جوش به زنان بیشتر توصیه می­شود. از آنجایی که این سرم­ها بدون نسخه پزشک تجویز می­شوند، بهتر است با انواع آن آشنایی داشته باشید تا سرمی متناسب با پوست­تان انتخاب کنید. علاوه­بر استفاده از سرم ضد جوش بهتر است روتین پوستی نیز داشته باشید. برای مثال قبل از رفتن به رخت­خواب آرایش­تان را پاک کنید، صورت خود را دوبار در روز با آب گرم و یک پارچه نرم بشویید. رژیم غذایی داشته باشید و ورزش کنید.

روش‌های خانگی درمان جوش و لک پوست صورت و بدن

  • ماسک آلوئه‌ورا + روغن چای سبز: برگ گیاه آلوئه‌ورا برش دهید و ژل داخل آن را جدا نمود و با چند قطره روغن درخت چای مخلوط نمایید. ترکیب را به صورت مستقیم روز پوست قرار داده و پس از یک ساعت بشویید.
  • انجام بخور: بخور خصوصا از نوع سرد سبب خارج شدن آلودگی و مواد سمی از منافذ پوست شده و انجام 15 دقیقه‌ای آن در روز از بروز جوش پیشگیری می‌نماید. با می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

ساختار و اثرگذاری کرم ضد جوش و آکنه

بهترین کرم‌های ضد جوش و آکنه موجود در بازار دارای مکانیزم عمل‌ و ترکیبات گوناگونی هستند، اما در مجموع همگی با دارا بودن ترکیبات کنترل کننده چربی و تعدیل تولید سموم در پوست و همچنین موادی که آلودگی، قارچ و عفونت‌ها را از بین می‌برند به رفع جوش‌ها کمک می‌نماید. این محصولات با نفوذ به پوست و خشک نمودن جوش‌ها از عمق سبب دستیابی به پوستی زیبا و عاری از آکنه می‌گردند و همچنین به روشن‌تر شدن و رفع لک‌ها نیز کمک خواهند کرد.

خاصیت سفید کنندگی کرم‌های ضد جوش

هنگامیکه دچار جوش و آکنه‌ی صورت می‌شویم به ناچار ممکن است با دستکاری کردن آن و یا به دلیل عدم استفاده از محصولات مناسب ضدجوش جهت رفع آن، حتی پس از بهبودی شاهد اسکار، لک و جای به جا مانده از آنه و جوش باشیم. به این دلیل در بهترین کرم، سرم و محلول های ضد جوش و آکنه از ترکیبات لایه‌بردار مانند آلفاهیدروکسی اسید و یا سالیسیلیک اسید استفاده می‌گردد تا با اثر لایه‌برداری خود علاوه بر رفع لک‌ها به روشن‌تر و شفاف‌تر شدن پوست کمک نمایند.

نکات مهم در انتخاب بهترین کرم ضد جوش

جهت انتخاب بهترین محصول ضد جوش می‌بایست به نکات ذیل توجه نمایید:

  • ترکیبات (عدم حساسیت به هر یک از مواد اولیه بکار برده شده)
  • مدت زمان اثرگذاری
  • دارا بودن خاصیت تعدیل تولید چربی برای افراد دارای پوست چرب
  • غیر کورتونی بودن ترکیبات
  • دارا بودن مواد نرم و مرطوب کننده خصوصا برای افراد دارای پوست معمولی و خشک
  • حجم و قیمت محصول
  • سرعت جذب

مدت زمان اثرگذاری و رفع جوش و لک با استفاده از کرم ضد جوش

برای همه‌ی ما پیش آمده که ناگهان از خواب بیدار شده و با جوشی تازه بر روی صورت مواجه شویم! این موضوع قطعا ناخوشایند است و اگر همان روز قرار یا مهمانی مهمی نیز در پیش باشد، اوضاع بدتر خواهد بود. اما درست همین موقع است که محصولات ضد جوش فوری و قوی به یاری ما آمده تا به رفع سریع جوش بپردازند. این محصولات که به ضد جوش اورژانسی معروف هستند، می‌توانند در کمتر از 2 الی 3 ساعت جوش را خشک نموده و پوست شفاف شما را نمایان سازند.

تفاوت اسکراب و کرم ضد جوش و آکنه

اسکراب ها دارای ترکیبات لایه بردار پوست بوده و بصورت ویژه جهت پاکسازی پوست از انواع آلودگی، بقایای مواد بهداشتی، باکتری‌ها، سلول‌های مرده و… تولید می‌شوند. اما محصولات ضد جوش و آکنه تخصصا جهت خشک نمودن انواع جوش و پیشگیری از بروز مجدد آن طراحی می‌شوند. در برخی از اسکراب‌های مخصوص پوست چرب از مواد ضدجوش بهره‌گیری شده و در کرم‌های ضدجوش نیز از لایه‌بردارها استفاده می‌گردد. اما هدف هر یک جداست.

دکمه بازگشت به بالا