برترینهای کسب و کارعمومی

بهترین لوازم یدکی جک

لوازم یدکی جک شامل قطعات موتوری جک، قطعات بدنه جک، قطعات گیربکس جک، قطعات جلوبندی جک و لوازم تزئینی میباشد. بسیاری از قطعات یدکی جک نیازمند تعویض های دوره ای هستند و باید در کیلومتر های مشخصی عوض شوند. همچنین برخی از قطعات در حوادث رانندگی دچار آسیب هایی میشوند که نیازمند تعویض هستند. در این موارد خرید قطعات یدکی جک اصلی توصیه میشود.

هر قطعه ای در خودرو مانند اجزای بدن عمل کرده و همکاری این قطعات با یکدیگر سبب عملکرد درست خودرو میشود. به همین دلیل، استفاده از قطعات اصلی بسیار مهم میشود. اگر بخواهید برای خودروی جک خود از قطعات و لوازم یدکی تقلبی استفاده کنید، آن قطعه زود خراب شده و خودروی شما نیاز به تعمیر مجدد پیدا میکند. در این مواقع حتی جایگزینی قطعه کهنه با قطعه نو نمیتواند عملکرد خودرو را تضمین کند. به همین دلیل باید استفاده قطعات اصلی و اورجینال را مد نظر قرار دهید.

بهترین کار برای خرید قطعات اصلی و اورجینال جک، مراجعه به یک فروشگاه معتبر لوازم یدکی است. فروشگاه  از واردکنندگان با سابقه و خوشنام بازار لوازم یدکی تهران است. شما میتوانید با مراجعه حضوری یا تماس قطعات مورد نیاز خود را تهیه نماییم.

فروش قطعات یدکی جک

قطعات یدکی جک در حقیقت همان لوازم یدکی جک هستند. دلایل زیادی می‌تواند ما را مجبور به تعویض این قطعات کند. تصادف و حوادث یکی از واضح‌ترین این دلایل هستند. اما برای خرید برخی قطعات نظیر قطعات موتوری جک، لوازم یدکی گیربکس و حتی قطعات برقی آن نباید منتظر خراب شدن این قطعات بود. بعضی از قطعات خودرو باید به طور دوره ای و در کیلومتر های مشخصی تعویض شوند.

به طور مثال قطعاتی مانند تسمه تایم، لنت ترمز، تسمه دینام، فیلتر روغن، فیلتر هوا و… قطعاتی هستند که باید به طور دوره ای تعویض شوند. اگرچه تعویض به‌موقع این قطعات حائز اهمیت است اما تعویض آن‌ها با قطعات اورجینال از اهمیت بیشتری برخوردار است. چراکه قطعه تقلبی عملکرد صحیحی در اتومبیل شما ندارد و خیلی زود خراب می‌شود. خرابی زود هنگام قطعات به معنی تعمیر بیشتر است و تعمیر بیشتر سبب کاهش عمر مفید و فرسودگی زود هنگام آن خواهد شد.

پایه آفتابگیر جک جی 5

قطعات یدکی اورجینال و اصلی جک

همانطور که گفته شده قطعات اصلی و اورجینال سلامت خودرو و عملکرد صحیح آنرا تضمین میکنند. منظور از قطعات اورجینال همان قطعاتیست که توسط تولید کننده خودرو، عرضه شده و با قطعات فابریک خودرو، تفاوتی ندارد. متاسفانه بازار ایران به دلایل مختلف نظیر تورم، زیاد بودن قیمت دلار، ممنوعیت ورود کالا به داخل کشور و … پر از قطعات تقلبی است. این موضوع تشخیص قطعات اورجینال از قطعات تقلبی را دشوار کرده است. یکی از راه‌ها برای خرید قطعات و لوازم یدکی جک، دقت در خرید است.

در هنگام خرید باید تمام جزییات قطعه نظیر کیفیت آلیاژ، وزن قطعات، زائده‌ها و ظاهر کار و حتی نوع بسته بندی آن را در نظر بگیرید یا برای خرید قطعات یدکی جک به نمایندگی فروش این قطعات در تهران مراجعه کنید. در این‌صورت می‌توانید قطعه اورجینال را برای اتومبیل خود خریداری کنید. به یاد داشته باشید که اگرچه خرید قطعات و لوازم یدکی تقلبی ساده‌تر است؛ اما تأثیر منفی آن در ماشین شما به مرور بروز خواهد کرد.

خرید لوازم یدکی جک

برای تهیه و خرید قطعات یدکی جک، راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه ها مراجعه حضوری به بازار لوازم یدکی خودروست. یکی دیگر از راه ها تهیه قطعات یدکی به صورت تلفنی است. اینکار دردسر و هزینه کمتری داشته و به راحتی قطعات به دست شما یا به دست تعمیرکارتان میرسد.

باید بدانید که در بازار چراغ برق نمایندگی‌های بسیاری برای فروش لوازم یدکی خودرو های چینی همانند فروشگاه لوازم یدکی کرمان موتور یدک برای تهیه قطعات یدکی جک وجود دارد. اما به همان میزان نیز قطعات تقلبی در این بازار فراوان هستند. در این صورت، اگر مایل به خرید قطعات اورجینال جک هستید باید به سراغ فروشگاه‌های مطمئن نظیر لوازم یدکی کرمان موتور یدک بروید یا در مورد نحوه تشخیص قطعات اصل از تقلبی تحقیق کنید و اجناس تمام مغازه‌ها را تک به تک بررسی نمایید.

نمایندگی فروش لوازم یدکی جک در تهران

همانطورکه گفتیم بهترین و سریع‌ترین روش برای خرید قطعات یدکی جک خرید آن از یک نمایندگی معتبر است. اغلب افراد تمایل به خرید قطعات اورجینال از نمایندگی‌های معتبر را دارند یا حداقل دوست دارند فروشگاهی را بیابند که بتوانند با خیال راحت را از اورجینال بودن قطعات، از آن خرید کنند. اما یافتن چنین فروشگاهی اغلب دشوار است.

ما شما را برای خرید قطعات یدکی اورجینال جک به نمایندگی معتبر آن در تهران، یعنی فروشگاه لوازم یدکی کرمان موتور یدک هدایت می‌کنیم. این فروشگاه تمام قطعات یدکی جک را با کد اختصاصی به فروش می‌رساند. گاهی اوقات برخی قطعات جک به جای هم استفاده می‌شود. این موضوع برای عملکرد خودرو مناسب نیست. اما با اختصاص کد فنی اختصاصی از سوی تولیدکننده اصلی می‌توان این قطعات را از یکدیگر تفکیک کرد. تنها قطعات و لوازم یدکی اورجینال جک دارای کد اختصاصی هستند.

همچنین ارائه گارانتی اصالت برای فروش این کالا توسط این نمایندگی معتبر، تضمینی دیگر برای فروش لوازم یدکی اورجینال به مشتری است. اصالت کالا و خرید لوازم یدکی اصلی مهم است اما یکی از شروط اصلی برای خرید آن‌ها داشتن قیمت معقول است. قیمت لوازم یدکی جک در ایران به خودی خود بالا است. از همین رو اگر لوازم یدکی اورجینال جک به قیمت بالاتر فروخته شود؛ نمی‌تواند خریداران را برای خرید لوازم یدکی اصلی ترغیب کند.

قیمت قطعات یدکی جک در فروشگاه کرمان موتور یدک بسیار معقول و مقرون به‌صرف و حتی بسیار کمتر از سایر فروشگاه‌ها است. این موضوع به دلیل خرید مستقیم این لوازم از تولید کننده اصلی و عرضه مستقیم آن به مشتری است. به‌عبارتی در خرید و فروش این کالاها واسطه‌ای وجود ندارد. حذف سود واسطه‌ها به خودی خود سبب کاهش قیمت این لوازم می‌شود. باید در نظر داشته باشید که برخی قطعات یدکی جک به دلیل قیمت مناسب، برخی را به فکر تقلبی بودن آن می اندازد.

در صورتی که برخی از فروشنده ها قیمت قطعات غیر اورجینال را تا حدی بالا میبرند که بتوانند آنرا جای قطعه ی اصلی جا بزنند.

خرید آنلاین لوازم و قطعات یدکی جک

قطعاً اگر از جنس و کیفیت قطعات یدکی جک مطمئن بودید خرید آنلاین یا تلفنی را به خرید حضوری ترجیح می‌دادید. زندگی پرمشغله و پر دغدغه امروزی سبب شده است تا بسیاری از افراد فرصت کافی برای خرید حضوری نداشته باشند. فروشگاه قطعات یدکی کرمان موتور یدک امکانی را فراهم کرده است تا مشتریان این مرکز بتوانند سفارش خود را به‌صورت تلفنی و آنلاین نیز ثبت نمایند. در این صورت پس از یکبار مراجعه حضوری به این فروشگاه و خرید حضوری لوازم یدکی می‌توانید سفارش خود را به‌صورت تلفنی نیز ثبت نمایید.

فروشگاه لوازم یدکی کرمان موتور یدک با راه‌اندازی وبسایت خود در تلاش است تا امکان دسترسی راحت‌تر مشتریان به خدمات این فروشگاه را فراهم کند. همچنین با اطلاع‌رسانی درست و دقیق بتواند به مشتریان کمک کند تا اجناس اصل را از تقلبی تشخیخرید لوازم یدکی جک با ضمانت بازگشت وجه و بهترین کیفیت انواع قطعات جک در یدک مارکت و ارسال  سریع به سراسر ایران.

خودرو جک یکی از خودروهای تولیدی کمپانی چینی است که از سال 1999 تولید می شود. این خودرو مدل های متنوعی دارد که هر یک از مدل های آن دارای قطعات و ویژگی های خاصی هستند. شما باید به خوبی لوازم یدکی جک را بشناسید تا در صورت به وجود آمدن ایراد در هر یک از بخش های خودرو، اقدام به خرید آنها نمایید. برای خرید هر یک از قطعات جک می توانید به صورت اینترنتی از یدک مارکت خرید نمایید تا در کمترین بازه زمانی قطعه خریداری شده را دریافت کنید.

قطعاتی که روی خودرو جک وجود دارد شامل قطعات گیربکس جک، قطعات موتوری جک، قطعات بدنه جک، لوازم تزئینی جک، لوازم جلوبندی جک و … است. بسیاری از قطعاتی که روی خودرو جک نصب می شوند نیاز است که به صورت دوره ای تعویض گردند. در کیلومترهای مشخص شده باید برای تعویض آنها اقدام کنید. در صورتی که نمی دانید کدام یک از قطعات را باید در چه بازه زمانی تعویض کنید بهتر است که با کارشناسان یدک مارکت مشورت نمایید. آنها به خوبی لوازم یدکی جک و ویژگی های هر یک از آنها را می شناسند. طبق مدل خودرویی که دارید، تعویض برخی از قطعات را به شما پیشنهاد می دهند.

تهیه لوازم یدکی جک اورجینال و اصل

در صورتی که شما قصد خریداری قطعات اورجینال خودرو جک را دارید باید به خوبی کیفیت آنها را مورد بررسی قرار دهید. بسیاری از قطعات که مربوط به خودرو جک در مدل های متفاوت هستند به صورت دوره‌ ای تعویض می شوند و برخی دیگر از قطعات امکان دارد که در حوادث رانندگی دچار آسیب گردند و شما باید آنها را تعویض کنید. در این موارد باید بدانید که خرید قطعات خودرو جک اصلی بسیار ضروری است.

اگر نمونه های تقلبی قطعات جک را خریداری کنید از آنها کارایی و کاربرد مناسبی دریافت نخواهید کرد. هر قطعه ای که روی خودروهای متنوع نصب می‌ شود مانند اعضای بدن است. همکاری هر یک از این قطعات با یکدیگر موجب می‌ شود که خودرو به درستی عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. بر همین اساس استفاده کردن از لوازم یدکی جک اصلی اهمیت زیادی دارد. اگر می خواهید برای خودرو جک خود از لوازم یدکی و قطعات تقلبی استفاده نمایید باید بدانید که قطعه خریداری شده به زودی خراب می ‌شوند.

همچنین قطعه تقلبی به دیگر قطعات خودرو آسیب وارد می سازد. در این موارد باید بدانیدجایگزین کردن قطعه جدید که اصل باشد، عملکرد خودرو را تضمین خواهد کرد. بر همین اساس نیاز است که از قطعات اورجینال و اصلی جک استفاده کنید. برای خرید قطعات اصلی جک باید به فروشگاه معتبر لوازم یدکی مراجعه نمایید. فروش اینترنتی انواع قطعات خودرو جک توسط فروشگاه یدک مارکت انجام می شود. شما می توانید هر یک از لوازم یدکی جک را در این فروشگاه اینترنتی مشاهده کنید و سپس آنها را سفارش دهید.

فروش لوازم یدکی جک

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید لوازم یدکی جک همان قطعات یدکی است که در نمایندگی به فروش می ‌رسد. دلایل بسیار زیادی می ‌تواند شما را مجبور کند که هر یک از این قطعات را تعویض کنید. حوادث متفاوت و تصادف یکی از اصلی ترین این دلایل به شمار می ‌رود. اما برای خرید هر یک از قطعات موتوری خودرو جک، قطعات گیربکس و غیره شما نباید حتما منتظر خراب شدن این قطعات باشید.

برخی از قطعاتی که روی خودرو جک نصب می ‌شوند باید به صورت دوره‌ ای و کیلومتری تعویض شوند. شما با مراجعه کردن به نمایندگی می توانید مدت زمان تعویض این قطعات را مورد بررسی قرار دهید و در بازه زمانی مشخص آنها را تعویض کنید. به صورت مثال قطعاتی مانند فیلتر روغن، تسمه تایم، لنت ترمز، فیلتر هوا، تسمه دینام و غیره از جمله قطعاتی به شمار می ‌روند که باید به صورت دوره ای اقدام به تعویض آنها نمایید.

در صورتی که تعویض این قطعات اهمیت زیادی دارد ولی باید بدانید که تعویض کردن لوازم یدکی جک به صورت اورجینال از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. قطعات تقلبی عملکرد مناسبی روی خودرو شما از خود نشان نمی‌ دهند و بسیار سریع خراب می ‌شوند.  تعمیر هر یک از قطعات تقلبی موجب فرسودگی زود هنگام آنها می گردد.

لوازم یدکی انواع خودروهای جک

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید لیست لوازم یدکی انواع خودروهای جک که توسط فروشگاه اینترنتی یدک مارکت عرضه و ارائه می‌شوند را مشاهده و با کلیک بر روی هر کدام به بخش مربوطه ارجاع داده شوید.

قیمت خرید لوازم یدکی جک اصل

یکی از مواردی که اهمیت بسیاری دارد و باید به آن توجه داشته باشید خرید لوازم یدکی جک با قیمت مناسب و معقول است. قیمت هر یک از انواع لوازم یدکی خودرو جک در کشور ایران به طور کلی تا حدودی بالا است. به همین دلیل اگر هر یک از لوازم یدکی اصل جک با قیمت بالاتر از حد معقول به فروش می ‌رسند نمی‌ توانند نظر مشتریان را برای خریداری قطعات جلب کنند.

قیمت هر یک از قطعات یدکی جک در فروشگاه یدک مارکت به نسبت بسیاری از دیگر فروشگاه‌ های دیگر مقرون به صرفه تر و معقول تر است. در واقع شما باید بدانید که شما با خرید هر یک از لوازم یدکی خودرو جک از فروشگاه یدک مارکت می توانید هزینه به صرفه ای پرداخت کنید. این مسئله به دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه فروشگاه از تولید کننده اصلی است.

کارشناسان فروشگاه هر یک از قطعات را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می دارند. به عبارتی باید بدانید که برای خرید و فروش هر یک از قطعات خودرو جک در این فروشگاه واسطه وجود ندارد. حذف کردن سود واسطه موجب کاهش قیمت هر یک از لوازم خواهد شد. برخی از افراد باید بر این باور می باشند که به دلیل قیمت مناسب برخی از قطعات یدکی جک در این فروشگاه امکان دارد آنها تقلبی باشند. برخی از فروشندگان امکان دارد که قیمت قطعات تقلبی را بالا ببرند تا بتوانند آنها را به جای قطعه اصلی معرفی کنند. شما باید دقت زیادی داشته باشید که در این موارد به خوبی ویژگی های مربوط به اصل بودن قطعات را بشناسید و سپس آنها را خریداری کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا