بهترین ماساژور دور چشم

بهترین ماساژورهای چشم به چشمان شما احساس طراوت می بخشند و این حس را ایجاد می کنند که آماده بازگشت به کار هستید. به عنوان کسی که تمام روز را جلوی صفحه کامپیوتر کار می‌کند، به خوبی از خشکی، خستگی و فشار چشم‌ ها آگاه هستیم. اگر ساعت ها در روز به صفحه کامپیوتر خیره شوید، ماهیچه های چشمی شما به دلیل محکم نگه داشتن در همان وضعیت آموزش داده می شوند.

سفتی و عدم آرامش می تواند جریان خون را در ناحیه محدود کند و منجر به سیاهی دور چشم، خستگی چشم، تاری دید و سردرد شود. اگر چشم‌ های شما می ‌توانند از مراقبت ‌های محبت‌آمیز استفاده کنند، توجه کنید زیرا بهترین ماساژورهای چشم می‌توانند بسیار بیشتر از آنچه که می‌توانید با ماساژ خودتان به دست آورید، برای سلامت چشم‌تان انجام دهند.

خرید انواع ماساژورهای چشم

با این اوصاف، تهیه یک ماساژور چشم که برای نیازهای شما کار می کند، به زمان و تحقیق نیاز دارد. خوشبختانه، گزینه‌های کاربردی را فهرست کرده‌ایم که می‌ توانند به همه این علائم و موارد دیگر کمک کنند.

ماساژور چشم RENPHO

ماساژور RENPHO یک ماساژور چشم همه جانبه عالی است و به سرعت تبدیل به محبوب ترین ماساژور چشم در آمازون می شود. قابل شارژ کامل از طریق USB با عمر باتری طولانی است. ماساژور چشم RENPHO با یک بار شارژ تا ۲ تا ۳ ساعت دوام دارد و دارای ۵ حالت ماساژ با ترکیبی از فشار هوا، گرما و لرزش است.هنگامی که در حال استراحت با این بهترین ماساژورهای چشم هستید، می توانید آن را از طریق بلوتوث به تلفن همراه خود وصل کنید تا به موسیقی خود گوش دهید. ماساژور چشم RENPHO بسیار موثر است و تنظیمات کافی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید تجربه خود را برای یافتن موردی که برای شما مناسب است سفارشی کنید.

این ماساژور، دارای طراحی تاشو، خاموش شدن خودکار، کاربری آسان، کنترل از راه دور و ۵ حالت ماساژ می باشد. اما باید در نظر داشت هنگامی که ماسک روی صورت شما قرار دارد، دکمه ها بسیار حساس هستند و کنترل آنها سخت خواهد بود. همچنین، ماسک ممکن است از روی صورت شما لیز بخورد.

The best eye massager

ماساژور چشم COMFIER

ماساژور چشم Comfier نه تنها برای کمک به رفع خستگی چشم بلکه برای کمک به کاهش حلقه های چشم طراحی شده است. این بهترین ماساژورهای چشم دارای پنج حالت ماساژ است که در شدت فشرده سازی، لرزش و گرما متفاوت است.

حالت Sleep فقط از فشار هوا استفاده می کند در حالی که حالت Clear دارای فشار هوا، گرما و موسیقی است. حالت راحت تمام ویژگی های آن شامل فشار هوا، گرما، موسیقی و لرزش را در خود جای داده است. به نظر می رسد که فاقد برخی از ویژگی های دیگر بهترین ماساژورهای چشم در این لیست است، از جمله طراحی تاشو و قابلیت های بلوتوث که قابل تامل است. با این حال، بسیار ارزان تر از سایر ماساژورهای چشم است. همانطور که گفته شد، اگر به دنبال ماساژوری هستید که کم هزینه و در عین حال بسیار موثر باشد، ماساژور چشم Comfier یک انتخاب عالی خواهد بود.

بافت سبک و فرمول موثر و منحصر به فرد سرم کافئین لاکچری کوین با ترکیبات مغذی کافئین و هیالورونیک اسید، در اثر افزایش گردش خون و رطوبت رسانی پوست ناحیه اطراف چشم، تاثیر بسزایی در کاهش تیرگی، خستگی و پف دور چشم دارد که با استفاده مداوم و منظم این سرم، رطوبت و شفافیت دور چشم ماندگار می شود.

خواص سرم دور چشم حاوی کافئین لاکچری کوین :

سرم دور چشم حاوی کافئین لاکچری کوین باعث از بین رفتن رنگدانه ها و پف پوست در اطراف چشم می شود.هیالورونیک اسید موجود در این سرم نیز رطوبت مورد نیاز پوست دور چشم را تامین می کند.ماده ای به نام کافئین که در نوشیدنی هایی همچون قهوه وجود دارد سبب افزایش انرژی و سطح هوشیاری در بدن می شود که اکثر ما با این موضوع آشنایی داریم اما کافئین می تواند خواص فوق العاده مفیدی برای سلامت و زیبایی پوست نیز داشته باشد.برای مثال کافئین می تواند یک مانع و سد بسیار عالی برای محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد به شمار آید و همچنین کاهش دهنده قدرتمند التهابات پوستی است.

همچنین کافئین باعث می شود تا پوست سفت شده و چین و چروک های روی پوست و پف های پوستی تا حدود بسیاری کاهش پیدا کند.از مهمترین خواص کافئین کمک به کاهش تیرگی ها و پف زیر چشم است که موضوعی آزار دهنده برای افراد می باشد. این ماده با افزایش گردش خون در زیر چشم باعث کاهش سیاهی دور چشم و تیرگی های این ناحیه از پوست می شود.

ماساژور چشم ریتم  RENPHO

این ماساژور چشم از این نظر منحصر به فرد است که می تواند چشمان شما را با ریتم موسیقی ماساژ دهد. ویژگی لرزش ریتمیک آن می تواند با ریتم موسیقی بهترین ماساژورهای چشم یا موسیقی خودتان که می توانید از طریق بلوتوث از تلفن هوشمند خود پخش کنید، ماساژ دهد.یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ماساژور چشم ریتمیک RENPHO این است که دارای ۱۶ گره سیلیکونی است که به وضوح از پوشش داخلی ماساژور بیرون زده است. این گره ها می توانند ۳۶۰ درجه بچرخند و بچرخند و تجربه ای را برای تقلید ماساژ نوک انگشت در اطراف چشم شما فراهم می کنند. ماساژور چشم با یک بار شارژ قادر به ارائه ۴.۵ ساعت ماساژ است و فوق العاده سبک و قابل حمل است.

این بهترین ماساژورهای چشم ، فقط می تواند یک ماساژ ارتعاشی ارائه دهد. این بدان معناست که عملکرد گرما یا ویژگی ماساژ فشرده سازی هوا مانند اکثر ماساژورهای دیگر وجود ندارد. ثانیاً، این یک اندازه مناسب برای همه نیست. در واقع، اگر اندازه صورت شما برای این ماساژور مناسب نیست، این ماساژور برای شما کاربرد چندانی ندارد زیرا گره های بیرون زده در موقعیت های اشتباه روی صورت شما قرار می گیرند.

به عبارت ساده، این دستگاه هنوز به اندازه کافی قابل تنظیم نیست که برای همه مناسب باشد، بنابراین اگر صورت کوچکتری دارید، ممکن است احساس ناراحتی کنید. به طور کلی، این بهترین ماساژورهای چشم به احتمال زیاد می تواند نیازهای شما برای تسکین چشم و آرامش را برآورده کند، البته اگر مناسب شما باشد.اگر در نهایت آن را دوست دارید، به راحتی می توانید آن را هر کجا که می روید با خود ببرید، زیرا سبک ترین ماساژور چشم در این لیست است. ضمن آنکه ۱۶ گره ماساژ سیلیکونی دارد.

سرم لایه بردار لاکچری کوین(سرم لایه بردار Luxury Coin) یک سرم لایه بردار بسیار قوی مناسب انواع پوست که در ذیل اطلاعات بیشتری از این محصول جدید در اختیار شما قرار گرفته است.

این سرم حاوی دو ماده AHA و BHA بوده و همچنین حاوی سالیسیلیک اسید می باشد.

ویژگی کرم لایه بردار لاکچری کوین(سرم لایه بردار Luxury Coin)

  • پاکسازی عمیق پوست
  • رفع جوش
  • از بین بردن جای جوش
  • نرم کننده جوش های سرسیاه
  • از بین بردن لک و کک و مک
  • پاک سازی منافذ پوست
  • کنترل چربی پوست
  • لایه برداری از لایه های داخلی و خارجی پوست
  • کاهش ناهمواری های پوست
  • درمان آکنه
  • بهبود ظاهر پوست
  • ضد چروک
  • شفافیت پوست

ماسک دور چشم OPTASE Moist Heat

ماسک دور چشم Optase Moist Heat پر از دانه‌های آبی است که روی چشم‌هایتان قرار می‌دهید تا گرم شوند و اگر به دنبال تسکین خشکی چشم هستید، آن را به گزینه‌ای بهینه تبدیل می‌کند. گرمای تولید شده توسط این ماسک چشم همچنین می تواند به مقابله با میگرن و آلرژی و همچنین انواع دیگر سوزش چشم مانند پف چشم و چشم های تسکین دهنده برای کسانی که از لنز استفاده می کنند کمک کند.

در حالی که اغلب در بهترین ماساژورهای چشم این لیست به باتری یا وصل شدن نیاز دارند، این ماسک حرارتی به هیچ کدام نیاز ندارد. به سادگی آن را برای حدود ۲۵ ثانیه در مایکروویو خود بیندازید و شما آماده هستید. دانه های مخصوص داخل ماسک به مدت ۱۰ دقیقه گرما را حفظ کرده و گرما و رطوبت را به چشمان شما پخش می کند.

نکته:اگر شما هم دوست دارید پوست شفافی داشته باشید میتوانید با سرم های کلاژن به پوست دلخواه خودتان برسید جهت اگاهی از قیمت سرم کلاژن لاکچری کوین میتوانید به سایت ما مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا