برترینهای کسب و کارعلمی و پزشکی

بهترین ژل برای بوتاکس صورت

امروزه افراد زیادی و به خصوص خانم‌ها بیش از پیش به زیبایی ظاهری خود اهمیت می‌دهند و از تمام روش‌هایی که به جوان‌سازی پوست آنها کمک کند استقبال خوبی می‌کنند. نیز یکی از همین روش‌های جوان‌سازی پوست است که البته باید از بهترین مارک بوتاکس استفاده کنید تا از کرده خود پشیمان نشوید. زیرا تزریق برند نامعتبر نه تنها به زیبایی شما کمک نمی‌کند بلکه باعث دردسر شما خواهد بود.

بهترین مارک بوتاکس صورت

همان‌طور که می‌دانید بوتاکس برای رفع چین و چروک روی پیشانی یا اطراف چشم افراد تزریق می‌شود و تاثیر آن تا چند ماه ادامه دارد. علاوه بر تزریق بوتاکس به پیشانی، شما می‌توانید از ژل نیز برای جوان‌سازی پوست خود و برای رفع خط خنده دور دهانتان نیز استفاده کنید.

کافی است بهترین مارک بوتاکس صورت را شناسایی کنید و از پزشک حاضر در کلینیک منتخب خود بخواهید همان مارک برای شما تزریق کند و یا اینکه خودتان بوتاکس را تهیه کنید و از پزشک برای تزریق آن کمک بگیرید. با تزریق مستقیم بوتاکس یا سم بوتولینوم به عضلات صورت شما برخی از سیگنال‌های عصبی و حرکتی ماهیچه‌های صورت شما از بین می‌رود.

مارک‌های زیادی برای تزریق وجود دارند که تا حدودی شبیه به یکدیگر هستند ولی خصوصیاتی نزدیک به هم دارند. برای درک بهتر شما و رفع گنگی به هنگام تزریق یا خرید بوتاکس از بین مارک‌های زیر یکی را انتخاب کنید. همچنین می توانید از طریق فیلم بوتاکس صورت اطلاعات لازم را کسب کنید.

دیسپورت (Dysport) بهترین برند بوتاکس

افرادی که از ظاهر صورت خود ناراضی هستند می‌توانند این مارک را برای رفع چین و چروک‌های پیشانیشان انتخاب کنند. طبق تحقیقات به عمل آمده اثر بخشی این برند بوتاکس بسیار بالا است و خیلی سریع شاهد تاثیر آن خواهید بود. اگر خطوط اخم شما سطحی یا حتی شدید است، می‌توانید از همین برند استفاده کنید.

در ضمن این برند به بهترین شکل ممکن و تاثیرگذارترین حالت، چین و چروک صورت شما را از بین می‌برد. تنها کافی است چند دقیقه از وقت خود را برای تزریق این بوتاکس صرف کنید. به خاطر داشته باشید قبل از انجام تزریق باید از بی‌حسی موضعی استفاده کنید یا کمپرس سردی از یخ را بر روی محل مورد نظر قرار دهید.

  • تولید کشور انگلستان
  • اثربخشی بعد از ۱ الی ۲ روز
  • ماندگاری ۳ الی ۶ ماه
  • مقرون‌به‌صرفه

از آنجایی که شرکت‌ها و کارخانه‌های زیادی در حوزه فعالیت‌های تولیدی با یکدیگر رقابت می‌کنند و سعی دارند بهترین مارک ژل و بوتاکس را خودشان تولید کنند، انتخاب و خرید یکی از این برندهای ایرانی کار سختی است. زیرا تشخیص بهترین مارک با دشواری‌های زیادی روبه‌رو خواهد بود.

با گزارشات به دست آمده مشخص شد برند مصپورت بهترین برند و مارک برای تزریق ژل و بوتاکس است که شرکتی دانش بنیان آن را تولید و در بازار عرضه کرده است. با تزریق این برند بوتاکس می‌توانید از شر چین و چروک‌های صورت خود راحت شوید. نگران نباشید این برند از سازمان غذا و دارو نیز مجوز گرفته است.

  • تولید کشور ایران
  • اثربخشی ۳ الی ۱۰ روز
  • ماندگاری ۳ الی ۶ ماه
  • دمای لازم برای نگه‌داری ۲ الی ۸ سانتی‌گراد

نورونوکس (Neuronox) یک برند خارجی معتبر

این برند خارجی نیز همانند سایر برندها برای توسعه صنعت زیبایی روی کار آمد و به تایید سازمان غذا و دارو جهانی رسید. به طور کلی از نورونوکس برای رفع تمام چین و چروک‌های صورت و پیشانی استفاده می‌شود.

اگر بعد از تزریق این نوع برند و پس از اتمام زمان ماندگاری، دوباره چین و چروک شما برگشت، باید تزریق بوتاکس خود را تمدید کنید.

فراموش نکنید برای انتخاب بهترین مارک بوتاکس باید از اطلاعات سایر افراد استفاده کنید و هرگز بدون توجه به برند و مارک بوتاکس یا ژل برای تزریق آن دست به کار نشوید زیرا عوارض و عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

  • تولید کشور کره
  • اثر بخشی ۱ الی ۳ روز
  • ماندگاری ۳ الی ۶ ماه
  • اثرات بعد از تزریق کبودی، ضعف عضلانی، سردرد، افتادگی پلک و حالت تهوع

علاوه بر برندهای خوب ذکر شده در بالا شما می‌توانید از سایر مارک‌های خوب بوتاکس و ژل استفاده کنید که شامل موارد زیر خواهند بود:

  • زئومین (Xeomin)
  • آزالوار (Azzalure)
  • بوتاکس (Botox)
  • کنیتوکس (Canitox)

ناگفته نماند ترکیب تمام این برند و مارک‌های ژل و بوتاکس یکسان است، از این‌رو تشخیص این بوتاکس‌ها از یکدیگر با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهد بود. ولی میزان اثر بخشی و ماندگاری هر یک از آنها با دیگری فرق دارد که تنها بعد از اتمام تزریق می‌توان به این تفاوت‌ها پی برد.

.

بهترین برند بوتاکس | بهترین مارک بوتاکس برای میگرن | بهترین مارک بوتاکس پیشانی

تزریق ژل و بوتاکس برای آقایان

در این سال‌ها آقایان هم متقاضیان تزریق ژل و بوتاکس شده‌اند.

برای تزریق ژل و بوتاکس، تنها با یک بار مراجعه، کارتان راه نمی‌افتد. باید چند نوبت دیگر هم به کلینیکی که فیلر را تزریق کرده‌اید؛ بروید تا بتوانید تزریقی قرینه داشته باشید.

زمانی تزریق فیلر تنها میان خانم‌ها، رواج داشت. با این وجود روش‌های جوانسازی صورت، آن‌قدر پیشرفت کرده‌اند که دیگر برای تزریق ژل، بوتاکس و به طور کلی فیلرها، نیازی نیست به جنسیت خود توجه کنید.

بهترین مارک ژل و بوتاکس برای آقایان

برای تزریق ژل و بوتاکس، تنها با یک بار مراجعه، کارتان راه نمی‌افتد. باید چند نوبت دیگر هم به کلینیکی که فیلر را تزریق کرده‌اید؛ بروید تا بتوانید تزریقی قرینه داشته باشید. این رفت و آمدها برای آقایان، چندان خوشایند نیست. حوصله‌شان نمی‌کنند کارشان را کنار بگذارند و در این ترافیک، چندبار دیگر هم به مطب دکتر ساعدی متخصص پوست و مو بروند. بنابراین بهتر است آقایان از مارک‌هایی استفاده کنند که ماندگاری بالاتری دارد؛ مثلا برندهای کره‌ای.

مشهورترین مارک‌های فیلر در دنیا

فیلر نام کلی موادی است که از طریق تزریق به بافت‌های زیر پوست، وارد می‌شود. این مواد شامل بوتاکس، ژل و چربی می‌شود.

1- بوتاکس Botox

بوتاکس نام برندی است که اولین بار محصولات فلج کننده عضلات صورت را وارد بازار کرد. از آنجا که ماده موثر بوتاکس و سایر برندها، سم باکتری بوتولینوم است؛ اولین بار تلفیقی از این عبارت روی محصول گذاشته شذ. بو + تاکس ( به معنی سم).

فواید و مضرات بوتاکس

  • بوتاکس ماده‌ای بسیار باکیفیت است.

فیلر نام کلی موادی است که از طریق تزریق به بافت‌های زیر پوست، وارد می‌شود. این مواد شامل بوتاکس، ژل و چربی می‌شود.

  • اثر 6 ماهه دارد.
  • قیمت آن گران است.
  • در تمام کلینیک‌های زیبایی پیدا نمی‌شود.

ماده اصلی این برند میکروسفرهای ساخته شده از هیدروکسی لاپاتیت کلسیم است – جزء مشابه استخوان ها و دندان ها. از آنجایی که این فیلر صورت تولید کلاژن طبیعی بدن شما را تحریک می کند، اثرات طولانی تری باقی می ماند. انتظار مشاهده تفاوت در حجم صورت را داشته باشید.

ماده اصلی موجود در ژوودرم ژل هیالورونیک اسید است که به پوست حجم و آبرسانی بیشتری می‌بخشد. اثرات اسید هیالورونیک، که ماده‌ای است که در بدن یافت می‌شود، بیشتر از برخی پرکننده ها باقی می‌ماند.

3- جوویدرم Juvederm

Restylane که در سوئد اختراع شد، یک پرکننده صورت پیشرو در سراسر جهان است. این فیلر صورت یک ژل اسید هیالورونیک است.

5- پرلین

6- اوولنس Evolence

از کلاژن خوک ساخته شده است، در سال 2008 وارد بازار ایالات متحده شد. سازندگان از کلاژن خوک استفاده می کنند زیرا شبیه به اجزای کلاژن انسانی است که تولید آن را متوقف می کنیم و با افزایش سن از دست می دهیم. از آنجایی که این ماده بسیار نزدیک به جزء کلاژن ما است، بیماران تورم کمتری را تجربه می کنند. این محصول زمانی بهترین اثر را دارد که در چین و چروک های متوسط ​​تا عمیق تزریق شود. به لایه‌های داخلی صورت و چین‌های نازولبیال تزریق می‌شود.

برای تزریق ژل و بوتاکس نزد چه کسیامروزه یکی از متداول ترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست در دنیا، است. معمولا اکثر افراد به جای روش های جراحی پلاستیک خطرناک و پرهزینه روش های ایمن تر و البته کم هزینه تر مثل تزریق بوتاکس را انتخاب می کنند. شایان ذکر است که در صورتی این روش یک روش ایمن است که اولا پزشک شما تبحر کافی در این زمینه داشته باشد، دوما پزشک از بهترین مارک بوتاکس در ایران استفاده کند.

خوشبختانه امروزه اکثر کلینیک های زیبایی معتبر سراسر کشور از بهترین برندهای بوتاکس استفاده می کنند. اما شناخت برندهای معتبر بوتاکس خالی از لطف نیست و باعث می شود که شما گرفتار تبلیغات مراکز غیر معتبر نشوید.

🎯 پکیج تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص و برندهای معتبر با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

بوتاکس چیست؟

بوتاکس نام تجاری نوعی سم تولید شده توسط باکتری بوتولینوم است. یکی از عوارض این سم فلج کردن بدن است که دانشمندان از این ویژگی منفی به نفع بشر استفاده کردند. در صورتی که مقادیر کمی از این سم به عضلات تزریق شود باعث ایجاد ضعف در ناحیه و برطرف شدن چین و چروک های ناحیه، درمان تعریق و … می شود.

4 نمونه از بهترین مارک بوتاکس در ایران

همان طور که گفتیم بوتاکس از نوعی سم به اسم بوتولینوم تهیه می شود و پزشکان در سراسر جهان از آن برای مصارف زیبایی و درمانی استفاده می کنند که یکی از کاربردهای رایج این سم، به منظور برطرف کردن چین و چروک های این ناحیه است.

از جمله بهترین برند بوتاکس صورت در ایران می توان به بوتاکس دیسپورت، بوتاکس مصپورت، بوتاکس زئومین و نورونوکس اشاره کرد که در بهترین کلینیک های زیبایی از این برندها استفاده می شود. در ادامه بیشتر درباره این برندهای بوتاکس صحبت خواهیم کرد.

بوتاکس دیسپورت (Dysport)

قطعا یک مثال از بهترین مارک بوتاکس در ایران و جهان است که ساخت کشور انگلستان می باشد. از این برند بوتاکس انگلیسی به منظور برطرف کردن خطوط اخم شدید و متوسط استفاده می شود. سرعت اثر بخشی Dysport بسیار سریع است و شما می توانید حداکثر تا 2 روز نتیجه تزریق خود را مشاهد کنید. میزان ماندگاری آن نیز حدود 3 الی 6 ماه است.

بدون شک ، بهترین برند بوتاکس ایرانی است که با محصولات مشابه خارجی رقابت می کند و جالب است که بدانید که این برند بوتاکس به کشورهای همسایه و آسیایی نیز صادر می شود. نتیجه تزریق بوتاکس مصپورت معمولا بین 1 الی 3 روز نمایان می شود و میزان ماندگاری آن بین 3 الی 6 ماه است.

بوتاکس نورونوکس (Neuronox)

یکی از انواع بوتاکس کره ای که به عنوان بهترین برند بوتاکس در ایران شناخته می شود برند نورونوکس است. نتیجه تزریق این بوتاکس کره ای، معمولا بین 1 الی 3 روز نمایان می شود و میزان ماندگاری آن بین 3 الی 6 ماه است.

بوتاکس زئومین (Xeomin)

بوتاکس زئومین ساخت کشور آلمان است و به عنوان بهترین مارک بوتاکس خارجی شناخته می شود. این نوع بوتاکس آلمانی عاری از هر گونه پروتئین و مواد افزودنی است که همین امر باعث می شود که بدن آنتی بادی کمتری علیه آن بسازد و میزان بروز به حداقل برسد. همچنین به دلیل عدم استفاده از پروتئین در ساخت این بوتاکس، نیاز به شرایط نگهداری خاصی ندارد و همین موضوع باعث شده که یک گزینه ایده آل برای اکثر کلینیک های زیبایی و پزشکان باشد.

🎯 پکیج تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص و برندهای معتبر با تخفیف و شرایط ویژه! (فرصت محدود)

قیمت بهترین مارک بوتاکس چقدر است؟

قیمت بهترین مارک بوتاکس با توجه به برند بوتاکس، دز تزریقی و تجربه و مهارت پزشک می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی به دلیل کیفیت بالای برند دیسپورت یکی از گران ترین برندهای بوتاکس است.

سوالات متداول

ماندگاری کدام برند بوتاکس بیشتر است؟

ماندگاری اکثر برندهای بوتاکس یکسان است؛ چرا که عامل فعال در تمامی آنها مشابه است. اما ماندگاری بوتاکس مصپورت و دیسپورت کمی بیشتر از سایر برندهاست.

ایمن ترین برند بوتاکس کدام است؟

تمامی برندهایی که در اینجا به عنوان بهترین مارک بوتاکس در ایران معرفی کردیم از ایمنی بالایی برخوردار هستند که ایمنی برند دیسپورت از سایر برندها بیشتر است.

تاثیرگذاری کدام برند سریع تر است؟

برند دیسپورت تاثیرگذاری سریع تری دارد و شما می توانید طی حداکثر دو روز نتیجه تزریق را ببینید.

دکمه بازگشت به بالا