علمی و پزشکی

بیمار ۱۰۵ ساله و نجات یافته از آنفلوآنزای ۱۹۱۸، مغلوب کرونا شد

این زن 105 ساله که از آنفلوآنزای 1918 و جنگ های جهانی جان سالم به در برد ، 19 نفر را در اثر کووید از دست داد.

به گزارش خبر روزانه ، این پیرزن “Primeta Giacopini” نام دارد و در 2 سالگی مادرش بر اثر آنفولانزای 1918 در ایالت کنتیکت آمریکا درگذشت.

این علامت توسط یک خانواده ایتالیایی باقی مانده است که در سال 1929 پس از مرگ مادر خود به ایتالیا نقل مکان کردند.

دورن ، دختر 61 ساله پریمتا ، از سختی هایی می گوید که مادرش در طول زندگی اش تجربه کرده است ، به ویژه در جوانی که مجبور به بازگشت به ایالات متحده شد.

پس از بازگشت به ایالات متحده ، پریمتا ازدواج کرد و در سال 1960 دورن را به دنیا آورد. دورن با اسپینا بیفیدا متولد شد ، یک نقص مادرزادی که مانع رشد کامل نخاع می شود. فال زندگی خود را وقف مراقبت از دخترش و حمایت از حقوق و مسائل مربوط به ناتوانی او کرده است.

دورن می گوید: “مادرم کاملاً علیه کرون واکسینه شده بود ، اما در اوایل سپتامبر امسال (2021) متوجه شدم که سرفه می کند.”

گزارش شده است که مراقب آنها از شوهرش ، که به عروسی رفت ، به ویروس کرونا مبتلا شد و پس از ملاقات ، آن را به Accept منتقل کرد.

دو روز بعد این زن به اورژانس اعزام شد و یک هفته بعد سطح اکسیژن کاهش یافت و در 16 سپتامبر سال جاری در اثر بیماری عروق کرونا ویروس قلب به دلیل بیماری کرونا ویروس قلب درگذشت.

آنفولانزای 1918 به یک بیماری همه گیر تبدیل شد که تقریباً 675،000 آمریکایی را کشت. با این حال ، تعداد کشته شدگان Covid-19 در ایالات متحده در ماه گذشته بیش از 700،000 از تعداد کشته شدگان است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا