موج جدید کرونا در آمریکا و بستریِ بیماران در پارکینگ بیمارستانهای برخی ایالات

به گفته شاف ، کادر پزشکی مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی (UMMC) در نظر دارند هفته آینده یک بیمارستان موقت 20 تختخوابی متشکل از کادر پزشکی وزارت بهداشت و خدمات مرتبط را در پارکینگ این مرکز افتتاح کنند. دارو ایجاد کنید.

فرماندار می سی سی پی همچنین گفت که دولت فدرال از مقامات ایالتی خواسته است که “بیمارستان کشتی” را به نیروی دریایی ایالات متحده که در مارس 2020 در منهتن لنگر انداخته بود ، بفرستند تا فشار بر بیمارستان به عنوان یک مرکز درمانی موقت اعمال شود. به دلیل تعداد زیاد بیماران کرونری ، وی امتناع کرد.

وی همچنین از همکاری همه کارکنان پزشکی فدرال در می سی سی پی استقبال کرد و در عین حال ، مانند بسیاری دیگر از مقامات دولتی ، قول داد از ماسک به عنوان ابزاری م toثر برای مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده کند.

فلوریدا ، می سی سی پی و اورگان در دو هفته گذشته شاهد افزایش بی سابقه تعداد موارد Quido بوده اند و روز جمعه می سی سی پی به رکورد روزانه بالایی رسید.

براساس CDC ، 1871 کودک در جمعه گذشته در سراسر ایالات متحده بستری شده اند که بیشترین تعداد از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا است.

از روز پنجشنبه ، بیمارستان می سی سی پی 1578 بیمار مبتلا به COVID-19 را پذیرفته بود ، که بالاترین رقم از زمان شروع همه گیری در سال گذشته است.

طبق آمار رسمی ، بیش از 90 درصد تخت های مراقبت های ویژه در بیمارستان های می سی سی پی اشغال شده است.

سطح پایین واکسیناسیون و شیوع ویروس دلتا باعث افزایش موارد ، بستری شدن و مرگ ناشی از بیماری عروق بیماری کرونا قلب در ایالات متحده شده و برخی سیستم های بهداشت عمومی را تحت فشار قرار داده است.

به گزارش رویترز ، تعداد بستری شدن ها در این ایالت در دو هفته گذشته 142 درصد افزایش یافته است.

دکمه بازگشت به بالا