ترافیک سنگین در جاده‌ها و یکطرفه شدن چالوس و هراز

بزرگراه تهران – شمال، محورهای خالس و خاراز (شمال به جنوب) در اکثر محورهای ترافیکی (در مسیر برگشت) یکطرفه شدند.

به گزارش خبر روزانه، بر اساس آخرین گزارش مرکز ملی مدیریت راهداری، تردد از محور کرج – چالوس (از جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی ممنوع و تردد در مسیر (از شمال به جنوب) در محورهای سنگین ممنوع است. ترافیک انارک، پل زنگوله، نساء و گرماب. همچنین تردد از محور تهران – شمال (جنوب به شمال) و تردد از محور خراز (از جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی ممنوع و تردد سنگین در محور خراز (از شمال به جنوب) و در محدوده لاریجان، بایجان، وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک.

وضعیت ترافیکی سایر محورهای شمالی به گونه ای است که ترافیک در محور فیروزکا (از شمال به جنوب) از روستاهای پل سفید، دوموند و گلخک، بزرگراه رشت – قزوین، جنگل های سراوان، رودبار و شیرینس سنگین است. و همچنین محور و آزادراه پردیس. – در مورد منطقه تهران جاجرود گزارش شده است.

بر اساس گزارش اخیر مرکز مدیریت راه های کشور، وضعیت در سایر محورهای مواصلاتی نیز به همین منوال است. چشمه شور و حدفاصل بهشت ​​زهرا تا بزرگراه آزادگان، در محور تهران – فشی و بالعکس حدفاصل حاجی‌آباد – حاجی‌آباد، رودک، محور اردبیل – آستارا و بالعکس در محدوده گردنه حیران و محور گالیسیا – جنگل گلستان مشاهده می‌شود.

البته محورهای مواصلاتی شرایط جوی متفاوتی دارند به طوری که محورهای شمالی تداخل جوی ندارند و در برخی از محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کهگیلویه و بایر احمد، چهارمحال و بختیاری بارندگی مشاهده شد. ، استان خوزستان و گیلان.

از سوی دیگر بر اساس تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته، سامانه های تردد شمار و شعب گشت زنی در سراسر کشور به استثنای محورهای مسدود و ممنوع، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی انجام می شود. طی روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده از 2 رکورد فعال تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته یک دهم درصد افزایش نشان می دهد. همچنین سهم خودروهای سنگین 10.5 درصد است.

بر اساس این گزارش، اوج تردد ساعت 18 الی 19 و حداقل ساعت 4 الی 5 بوده و افراد می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا