جاده چالوس بازگشایی شد – خبر روزانه

وزیر راه و شهرسازی گفت: محور کرج – چالوس (حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک، مسیر رفت و برگشت) که به‌دلیل جاری شدن سیل مهیب مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش خبر روزانه، به‌دنبال وقوع سیلی که اواسط خردادماه سال در محورهای شمالی رخ داد و باعث ایجاد یک گودال در جاده چالوس شد، محور چالوس به‌مدت چند روز بسته بود و به‌دلیل مسدود شدن کامل این جاده و همچنین از شهرستانک تا چالوس که ادامه مسیر آزادراه تهران – شمال به سمت شهرهای شمالی است، این آزادراه هم برای چند روز بسته شد.

همان زمان اعلام شد که بازگشایی کامل جاده چالوس، بیش از ۱۰ روز زمان می‌برد؛ البته با اقدامات راهداری بخشی از محور چالوس، حد فاصل شهرستانک تا سیاه‌بیشه بازگشایی شده و ترافیک در این مسیر برقرار شد اما حدفاصل کرج تا شهرستانک همچنان مسدود بود تا تردد مسافران در بخش ابتدایی از مسیر، از آزادراه تهران – شمال انجام شود. 

در این راستا مهرداد بذرپاش -وزیر راه و شهرسازی- امروز در توییتر نوشت: پس از سه هفته تلاش شبانه‌روزی، محور کرج – چالوس (حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک، مسیر رفت و برگشت) که به دلیل جاری شدن سیل مهیب مسدود شده بود، بازگشایی شد؛ سیلی که در ۳۰ سال اخیر بی سابقه بود. خدا قوت به همکاران پرتلاشم در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا