اقتصادی

تسویه مطالبات محصول کاملینای کشاورزان لرستانی تا پایان مهرماه

خبر روزانه/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از پرداخت و تسویه مطالبات محصول کاملینای کشاورزان لرستانی تا پایان مهرماه توسط شرکت بیستون خبر داد.

سیروس ابراهیمی بیست و هفتم شهریورماه در دیدار با مسئولان شرکت بیستون اظهار کرد: پرداخت مطالبات کشت کاملینا لرستان به صورت هفته‌ای توسط شرکت مربوطه انجام خواهد شد.

وی با اشاره به این که کل مطالبه کشت کاملینای کشاورزان ۳۰۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: ظرف مهرماه پیش رو با پرداخت ۷۵ میلیارد ریال براساس اولویت تمامی مطالبات کشاورزان لرستانی پرداخت خواهد شد.

ابراهیمی به نارضایتی کشاورزان از پرداخت مطالبات کشت دانه روغنی کاملینا از زمان تحویل محصول به شرکت بیستون کرمانشاه اشاره کرد و گفت: به دنبال این نارضایتی امروز جلسه‌ای را با مدیرعامل این شرکت و مدیران دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار کردیم که به پرداخت مطالبات به صورت هفته‌ای تا پایان مهرماه منتج شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اظهار کرد: با توجه به نوپا بودن کشت دانه روغنی کاملینا در استان هنوز مشکلاتی در مسیر فن‌آوری و عرضه آن وجود دارد که ماحصل آن تاخیری است که در پرداخت مطالبات کشاورزان به وجود آورده است.

انتهای پیام 

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا