علمی و پزشکی

تغییرات در ویندوز 11 جدید چیست ؟

نادلا قول داد که این بزرگترین به روزرسانی ویندوز در طی یک دهه گذشته خواهد بود و این ادعایی جسورانه است. دهه گذشته شامل ویندوز 8 و ویندوز 10 میشود. این در حالی است که ویندوز 8 بزرگترین تغییر ویندوز در تاریخ سیستم عامل بود. به دو بخش کامل تقسیم شد: صفحه نمایش محیط مترو و محیط دسکتاپ کلاسیک ، در آن زمان افراد بسیاری به دلیل تغییرات ناخوشایند از ویندوز 8 صرف نظر کردند در نتیجه بسیاری از این تغییرلت در ویندوز 10 دوباره طراحی شد

با این حال مدیر عامل شرکت مایکروسافت Satya Nadella و Panos Panay هر دو از نسخه بعدی ویندوز به عنوان “نسل بعدی” این سیستم عامل یاد کرده اند و در کارت های دعوت نامه هم اسمی از نام ویندوز به میان نیامده است.

درست است که ویندوز 8 یک شکست بود ، اما بزرگترین تغییر در ویندوز هم بود.
نادلا امیدوار است که این تغییر بزرگتر از آن باشد. ما در تاریخ 24 ام خواهیم فهمید.

تاریخ معرفی

رویداد جدید مایکروسافت در 3 تیرماه سال جاری ، ساعت 11 صبح برگزار می شود و از آنجا که مایکروسافت سال گذشته با بیان این که همه رویدادهایش حداقل تا تاریخ 2021 ژوئیه مجازی خواهد بود ، میتوان نتیجه گرفت این رویداد نیز مجازی خواهد بود

 

تغییرات در ویندوز 11

مایکروسافت در ویندوز 11 خود، منوی استارت و نوار وظیفه جدید ، انیمیشن های جدید ، شمایل نویسی ، صداها و طرح های برنامه تازه را ارائه می دهد.

Sun Valley یا همان نسل بعدی ویندوز همچنین ویژگی های جدیدی مانند ویجت ها ، اصلاح پنجره ها و بسیاری موارد دیگر را دارا است. این تغییرات آنقدر بزرگ هستند که بتوانیم این رویداد را در جهت معرفی ویندوز 11 در نظر بگیریم.

 

منبع : نیوز الکترونیک

دکمه بازگشت به بالا