تویوتا یاریس کراس با توان هیبریدی و حالت رانندگی چهارچرخ معرفی شد

Toyota Yaris 2021 حالت متقاطع را در پیش گرفته و فضای بیشتری را به سرنشینان می دهد.

تویوتا در ابتدا قصد داشت از کراس اوور جدید خود در ماه مارس در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی کند. اما لغو این رویداد خودروساز را مجبور به تغییر زمان پرده برداری خود به دلیل شیوع ویروس Corona کرد. این شرکت اعلام کرد که این ماشین برای چند هفته و ماه به تعویق می افتد. اما انتظار پایان یافته و تویوتا آماده معرفی کراس اوور جدید خود یعنی یاریس است.

تویوتا یاریس کراس

کراس اوور جدید Yaris دارای یک چرخ محرک فوق العاده شارژ 2560 میلی متر بین چرخ های جلو و عقب است که طول کلی خودرو را 240 میلی متر افزایش می دهد و به 4180 میلی متر می رسد. همچنین 20 میلی متر پهن تر و 90 میلی متر بلندتر از مدل قبلی خود است. با این حال ، این خودرو از Toyota C-HR کوچکتر است. این ویژگی و طراحی Mercometer یک حرکت عاقلانه توسط تویوتا برای جذب خریداران بیشتر به نمایشگاه های خود است زیرا همه مردم عاشق ظاهر عجیب و غریب C-HR نیستند. همچنین در مقایسه با یاریس اصلی ، کراس اوور آن بزرگتر است و فضای بیشتری برای سرنشینان وجود دارد.

تویوتا یاریس کراس

خریداران می توانند سفارش یاریس کراس را با چرخ های 18 اینچی و رنگ جدیدی به نام برنج طلایی با یک صندوق عقب برقی سفارش دهند که بارگیری و تخلیه آن بسیار آسان است. پس از باز کردن صندوق عقب ، می توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید و با توجه به تجهیزات خود ، می توانید آن را به دو قسمت تقسیم کنید. همچنین دارای کمربند ایمنی است که می تواند از حرکت وسایل نقلیه هنگام رانندگی جلوگیری کند. کراس Yaris همچنین از حالت رانندگی AWD (درایو تمام چرخ) پشتیبانی می کند که با موتور بنزینی 1.5 لیتری سه سیلندر جفت شده و در شرایط بارانی یا برفی قدرت قابل توجهی را به راننده منتقل می کند.

تویوتا یاریس کراس

قدرت کل این خودرو 116 اسب بخار است که زیاد نیست ، اما نمی توانید انتظار بیشتری از یک خودروی متقاطع بین شهری داشته باشید. تویوتا همچنین ادعا می کند که چرخ های جلو فقط 120 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر ساطع می کنند.

motor1.com

2121

دکمه بازگشت به بالا