اقتصادی

جابجایی بیش از ۹۳ هزار مسافر طی نوزده روز در لرستان

خبر روزانه/لرستان مدیرکل راه‌آهن لرستان گفت: بیش از ۹۳ هزار مسافر طی نوزده روز در استان جابجا شدند.

رحمت رحمت‌نژاد در گفت‌وگو با خبر روزانه اظهار کرد: از ابتدای شهریورتاکنون روزانه ۱۴ رام قطار مسافربری از مسیر لرستان به سمت جنوب در حرکت هستند که به ازای هر قطار ۳۵۰ مسافر از این مسیر جابجا شدند.

مدیرکل راه‌آهن لرستان گفت: از ابتدای شهریور تا نوزدهم ( ۱۹ روز گذشته) ۹۳ هزار و ۱۰۰ مسافر از طریق راه‌آهن لرستان جابجا شدند.

رحمت‌نژاد در خصوص جابجایی مسافر از ابتدای امسال تا پایان ماه بیان کرد: در این مدت در مجموع ۱۱۲ هزار و ۶۶۸ مسافر از طریق راه‌آهن لرستان جابجا شدند.

وی افزود: بیشترین مسافر جابجا شده از طریق راه‌آهن لرستان مربوط به فروردین ماه که ۲۴ هزار و ۱۰۰ نفر بودند و کمترین مربوط به تیرماه که ۲۱هزار و ۷۷۴ نفر بودند.

مدیرکل راه‌آهن لرستان گفت: راه‌آهن لرستان هم‌اکنون دارای ۱۵۵ کیلومتر خط اصلی و بیش از ۲۸ کیلومتر خط صنعتی-تجاری و فرعی مانوری با ۱۱ ایستگاه که از مومن‌آباد شروع می‌شود و تا ایستگاه تنگ هفت ادامه می‌یابد.

رحمت‌نژاد اظهار کرد: در آینده نیز راه‌آهن در دست ساخت دورود – خرم‌آباد – پلدختر و ازنا- خمین – اصفهان به آن افزوده خواهد شد.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا