ورزشی

حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود

حاج علی اکبری: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق یک پاسخ متوازن و یک واکنش حداقلی بود، گفت: این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی محسوب می‌شود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام «محمدجواد حاج علی‌اکبری» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: به سلحشوران ارتش و همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران روز ارتش را تبریک می‌گویم و تبریک مضاعف به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به جاری شدن سیل در برخی مناطق جنوبی، بیان کرد: بارش‌های اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور خسارت‌هایی را به بار آورد، از این رو لازم است از اقدام به موقع و فوری ستاد بحران و شخص وزیر تشکر کنیم. از مسئولان توقع داریم که با بررسی دقیق‌تر و آینده‌نگری از خسارت‌های بارش در این مناطق برای روز‌های آتی کاسته شود.

خطیب نماز جمعه تهران درباره عملیات «وعده صادق»، افزود: عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی بود که یک پاسخ متوازن و یک واکنش حداقلی بود. این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود و دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.

تیم خبری علوم ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا