خرید مکمل چربی سوز بدنسازی از بهترین سایت و فروشگاه آنلاین ایران

به خاطر داشته باشید که این ورزشکاران یک بدن با چربی پایین داشتهاند بنابراین ۲.۲ کاهش چربی بدنی مقدار قابل ملاحظه خواهد بود. یک مطالعه انجام شده بر روی ۲۰ بازیکن فوتبال حرفهای نشان داد که مصرف ۱۰ میلی گرم از یوهیم بین برای ۲ بار در روز به آنها کمک میکند تا به طور میانگین در تنها سه هفته ۲.۲ درصد از چربی های بدن خود را آب کنند. علاوه بر این و به این خاطر که یوهیم بین سطح آدرنالین شما را بالا نگه میدارد باعث ایجاد عوارض جانبی از جمله سرگیجه، اضطراب، حملات ناگهانی و فشار خون بالا می شود. همچنین ممکن است که این ماده با داروهای پزشکی رایج برای فشار خون و افسردگی تداخل داشته باشد. علاوه بر این در بسیاری از موارد این مکمل های چربی سوز باعث ایجاد عوارض جانبی خطرناکی مانند فشار خون بالا، سکته مغزی، صرع و حتی مرگ میشوند. علاوه بر این فیبر محلول به آهسته شدن رسیدن مواد مغذی به روده کمک میکند. همچنین فیبر محلول کاهش مقدار کالری جذب شده از مواد غذایی کمک میکند تا چربی بسوزانید. اگر این مورد برای شما هم مسئله ساز خواهد بود از مکمل فیبر محلول مانند گلوکومانان استفاده کنید.

به این خاطر که فیبر محلول به افزایش سطح هورمون های سیری مانند PYY و GLP-1 کمک میکند. البته این موضوع بیشتر در مورد مردانی صدق میکند که مستعد ریزش موی ژنتیکی هستند. مکمل و پودرهای پروتئین دار و گینرها مانند پروتئین وی، کازئین و البته کراتین گزینههای مناسبی برای شروع کار هستند. اگر ورزشکاران تمایلی به مصرف دوز بالای کازئین ندارند، می توانند یک فنجان لبنیات یونانی یا پنیر دلمه شده مصرف کنند. خلاصه: یوهیم بین به وسیله حفظ سطح بالای آدرنالین و مسدود کردن گیرندههایی که چربی سوزی را سرکوب میکنند باعث کاهش چربی میشوند. سی ال ای باعث افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن و کاهش مقدار دریافت غذا (احساس سیری)، افزایش اکسیداسیون اسید چرب در بافت چربی زیرپوستی، تحریک شکستن و مهار تولید چربی، افزایش مصرف انرژی می شود. می توانید با خرید مکمل های اصل پروتئین وی و آمینو اسید و… به همین خاطر، اکثرا آقایان اقدام به خرید مکمل پروتئین می کنند. همچنین قبل خرید می توانیم قبل از یک متخصص مشاوره بگیرید. الان که به خوبی با مدل های مختلف پودر های بدن سازی آشنا شدید، و قصد این رو دارید که برای افزاش عظلات و توانایی خودتون در ورزش هایی مثل فوتبال ، بدن سازی ، دوچرخه سواری و رشته های رزمی به مصرف این محصولات کمک غذایی بپردازید باید بگیم که فروشگاه های اینترنتی خرید مکمل چربی سوز بدنسازی زیادی در ایران وجود داره از جمله بانی دارو که قیمت های خوبی برای محصولاتشون در نظر گرفتن و شما میتونید کالای که نیاز دارید رو با تخفیف خریداری کنید.

قرص مولتی ویتامین اسپرت ژن استار محصول شرکت سایتک نوتریشن کشور مجارستان، قابل مصرف برای بانوان و آقایان که یکی دیگر از محصولات ویتامین بدنسازی در داروخانه آنلاین می­باشد که موجب کاهش خستگی، تقویت سیستم ایمنی، پیشگیری از کم­خونی، افزایش اشتها، تأمین انرژی برای انجام فعالیت­های ورزشی، سلامت پوست و مو، تنظیم متابولیسم بدن و… در صورتی که در کشمکش برای دریافت مقدار کافی از پروتئین هستید ۱ تا ۲ اسکوپ از پودر پروتئین در طول روز دریافت کنید. حتی یک تا دو فنجان قهوه در روز می تواند عملکرد بدنی ، تمرکز یا انگیزه را بهبود بخشد و متابولیسم بدن را بعد از تمرین افزایش دهد. همچنین می توانید در مواقع دیگر روز هم 100 تا 200 میلی گرم بیشتر مصرف کنید تا انرژی بیشتر، تمرکز بیشتر و همچنین چربی سوزی بیشتری داشته باشید. بیشتر این مکملها برای بدنسازان و افراد حرفهای تهیه شدهاند اما برخی از آنها برای افراد عادی که میخواهند فعالیت بدنی را شروع کنند نیز بسیار مفید هستند. از آنجایی که یوهیم بین این گیرندهها را مسدود میکند باعث میشود که اثرات آدرنالین برای مدت طولانی تری پابرجا باشد و شکسته شدن چربی و استفاده از آن به عنوان منبع سوخت افزایش پیدا کند.

با این وجود این مکمل ها تنها ادعایی بوده و باعث آسیب دیدن سلامتی شما خواهند شد. برخی شواهد نشان میدهند که این ماده به چربی سوزی کمک کرده اما تنها چندین مطالعه کوچک این مورد را تایید میکنند. با این حال اطلاعات بیشتری در مورد یوهیم بین قبل اینکه از آن به عنوان یک مکمل چربی سوز نام ببرید مورد نیاز است. در بدنسازی طبیعی عضلات ورزشکار به اندازه کسانی که از داروهای هورمونی و مواد غیر مجاز استفاده میکنند، رشد نمیکند. در بالا لیستی از مکمل های طبیعی را آوردیم که میتوانید با استفاده از آنها چربی سوزی را تجربه کنید. از چیزیهایی که شما را آرام میکند، مانند نوشیدن یک فنجان چای، خواندن کتاب، عبادت یا مدیتیشن استفاده کنید و این کار را هر شب قبل از خواب انجام دهید. از این ماده به عنوان یک ماده تقویتی استفاده میشود اما فوایدی برای چربی سوزی نیز به همراه دارد.

دکمه بازگشت به بالا