در نرم افزار CRM به دنبال چه چیزی باشیم؟

CRM یکی از ابزارهایی است که می تواند به رشد تجارت کمک کند. ما بهترین امکانات CRM را برای شما فراهم کرده ایم تا بهترین نتیجه را از کسب و کار خود را بگیرید. یکی از ابزارهایی که به رشد سریع مشاغل شما کمک می کند، صنعت CRM است. هر ساله آمار جدیدی تهیه می شود تا مشاغل بتوانند خود را با روندها سازگار کنند تا بهترین نتیجه را از آنها بگیرند.

امسال برخی از آمار مهم وجود دارد که می تواند با کمک CRM به رشد مشاغل کمک کند. تا سال ۲۰۲۰، استفاده از نرم افزار CRM افزایش یافته است. این امر دسترسی و اشتراک اطلاعات بین کارمندان و اعضای تیم را آسانتر می کند. اگر هنوز از نرم افزار CRM استفاده نمی کنید، پیشنهاد می کنم همین حالا با کلیک روی دانلود CRM آن را دانلود و نصب کنید.

آمار مهم CRM که باید در نظر گرفته شود، چه مواردی هستند؟

هر چه شرکتهای بیشتری با برنامه CRM سازگاری پیدا کردند، نتایج بهتری به دست آوردند و سازگاری بیشتری با کارمندان فعلی داشتند. آخرین

گزارش از Business.com، ۹۱٪ از شرکتها با بیش از ۱۱ کارمند اکنون با CRM سازگار شده اند. با چنین توسعه سریعی، طبیعی است که به بهترین آمار CRM برای یک کسب و کار و روندهایی علاقه مند باشید که می تواند برای مشاغل موثر باشد. با این حساب، ما این مقاله را با بهترین آمار CRM آماده کرده ایم که به شما کمک می کند تا تجارت خود را توسعه دهید. پس با ما همراه باشید.

مهمترین مزایای نرم افزار CRM

بازاریابی شخصی سازی شده:

شرکت ها در بیش از یک بخش سرمایه گذاری می کنند. بازاریابی از طریق ایمیل یکی از بزرگترین زمینه هایی است که بازاریابان دیجیتال در آن سرمایه گذاری می کنند. تجربه مشتری مهمترین اولویت امروزه هر شرکت است. بنابراین، افزایش درآمد تنها هدف نیست. بهترین راه برای دستیابی و فراتر رفتن از نتایج مورد انتظار، شخصی سازی ایمیل ها و پیام های خود برای جلب توجه مشتریان و افزایش اعتماد آنها به شرکت است.

افزایش مداوم راه حل های CRM:

نرم افزار CRM روشی جدید و بهتر برای مدیریت داده های مشتری است. به همین دلیل، جای تعجب نیست که بگوییم CRM جایگزینی بهبود یافته در سیستم های مدیریت پایگاه داده است. در واقع، این نرم افزار، بخش بزرگی از بازار را تحت عنوان یکی از بزرگترین نرم افزارهای مدیریت داده اشغال کرده است. برای بیش از ۶۰ درصد شرکت ها، هزینه های فناوری اطلاعات در سال قبل افزایش یافته و در سال جدید بدون تغییر باقی مانده است. برای مدرن سازی صنایع با فناوری ها و روندهای جدید هزینه هایی لازم است. همانطور که بسیاری پیش بینی کرده اند، نرم افزار CRM در اولویت این سرمایه گذاری ها در سال های آینده پیش رو خواهد بود.

۴۴٪ سازمانها، در حال آماده سازی برای افزایش بودجه IT در سال جاری هستند. با این حال، جدول اول، سرمایه گذاری در یک برنامه خدمات مشتری است که ۴۷٪ از مشاغل انتظار دارند در آن سرمایه گذاری کنند.

این نشان می دهد که شرکت ها می خواهند با حفظ مشتری و معرفی ویژگی های جدید مانند سلف سرویس، خدمات را بهبود ببخشند. با همه این داده ها و آمارها، تردیدی نداریم که درآمد تا سال ۲۰۲۵ به ۸۰ میلیارد دلار می رسد و بنابراین بازار CRM واقعاً یکی از بازارهای نرم افزار با رشد سریع است.

افزایش بهره وری فروش

داده ها و اطلاعات، شاهدی جدی برای چگونگی کمک نرم افزار CRM به افزایش بهره وری فروش بوده است.

به هر حال، هرچه بیشتر در روابط مشتری سرمایه گذاری کنید، گردش فروش شما بهتر خواهد بود. برای هر دلار سرمایه گذاری شده در این بخش، احتمال بازدهی بیش از ۷۰۰٪ وجود دارد. با CRM، ۴۲٪ افزایش در دقت پیش بینی وجود دارد. این بدان معنی است که برنامه CRM به افزایش فروش و بهره وری کمک می کند و این کار را با پیش بینی های دقیق و قابل اعتماد انجام می دهد. همه ما از اهمیت پیش بینی دقیق در تجارت می دانیم. با یک نرم  افزار CRM، پیش بینی تجارت و درآمد قابل اعتماد و دقیق است.

مدیریت با هوش مصنوعی(AI)

تأثیر هوش مصنوعی غیرقابل انکار است و در مورد CRM هم به همین صورت است.

در حقیقت، از آنجا که CRM دارای هوش مصنوعی است، ممکن است بیش از ۸۰۰۰۰۰ فرصت شغلی جدید وجود داشته باشد. ممکن در ابتدا کار با آن سخت باشد، زیرا ایده کلی این است که استفاده از ماشین آلات و هوش مصنوعی کار کمتری برای افراد پیدا می کند. دلیل هوش مصنوعی این است که درصد خطاهای کمتری دارد و از اقتصادی تر از نیروی انسانی است. اما در اینجا اینگونه نیست.

بیایید توضیح دهیم که چگونه اتحادیه اروپا هنگام استفاده از CRM می تواند به یک برنامه CRM بهتر و هوشمندتر کمک کند. در عوض، پیش بینی های دقیق تری در آینده انجام می شود، فرصت های بیشتری ایجاد می شود و نیروی انسانی بیشتری مورد نیاز است. همانطور که شرکتهای بیشتری AI را در نرم افزار CRM خود پیاده سازی می کنند (حدود ۲۸٪)، انتظار می رود شرکتها بین سالهای ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ ۱.۲ تریلیون دلار درآمد کسب کنند.

ارزیابی نکردن تأثیر CRM

ما بر اهمیت CRM و سرعت پذیرش شرکتها از آن تأکید کردیم. با این حال، بسیاری از شرکت ها هستند که هنوز تأثیر نرم افزار CRM را ارزیابی نمی کنند یا از پس آن راحت نیستند.

کمی بیشتر از ۱۳٪ سازمان ها معتقدند که آنها برای دستیابی به اهداف فروش در CRM سرمایه گذاری می کنند.

با این حال، شرکت ها متوجه نیستند که نرم افزار CRM به افزایش بهره وری، بستن سریع معاملات و افزایش ارزش ابزارهای تجاری کمک می کند.

CRM چیز جدیدی نیست. یک ایده مشترک تجاری تا زمانی که وجود داشته باشد وجود دارد. با این حال، با وجود فناوری ها و پیشرفت های موجود، سرانجام می توانیم از آن بهترین استفاده را ببریم. از این پس به لطف این تحولات می توانیم به ارتفاعات جدیدی برسیم.

اگرچه هنوز ایده جدیدی در نظر گرفته می شود، اما توسعه شرکت ها با کمک آن کند اما سریع است. وقتی این را فهمیدید، انجام اقدامات لازم در مورد نرم افزار CRM برای شما راحت تر خواهد بود و بهترین تصمیم را برای تجارت خود می گیرید.

اکنون می توانید از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارس ویتایگر دیدن کرده و ابزارهای مختلف کسب و کار را در یک محل منسجم کشف کنید.

دکمه بازگشت به بالا