دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای ساخت دستگاه‌های اکسیژن‌ساز

با اعلام آدرس معاون رئیس جمهور در زمینه علوم و فناوری ، از شرکتهای دانش بنیان خواسته شد تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و مخازن اکسیژن بسازند.

به گزارش خبر روزانه ، اکسیژن یک وسیله پزشکی است که اکسیژن را در هوای محیط متمرکز می کند تا گاز غنی شده با اکسیژن را به بیماران ارائه دهد.

با توجه به شرایط فعلی بیماری ویروس کرونا قلب و افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان و نیاز به بستری ، دعوت نامه توسعه زیرساخت تولید اکسیژن و افزایش ظرفیت ظرفیت اکسیژن بیمارستان و اکسیژن صادر شد.

در این فراخوان برای تأمین نیازهای فنی این منطقه ، کلیه شرکتهای دانش بنیان ، فناوریها و سایر تولیدکنندگانی که توانایی تولید و تأمین اکسیژن مورد نیاز مرکز پزشکی را دارند از جمله کپسول اکسیژن ، اکسیژن سازهای بیمارستان و مخازن برودتی دعوت می شوند.

به گفته مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ، در واقع شرکت ها ، فناوری و سایر تیم های تولیدی توانمند که توانایی تولید و تهیه چنین کالاهای دانش بنیان را دارند می توانند با ارائه و ارائه توانایی های خود در پروژه های پیشرو شرکت کنند. این شرکت ها در صورت داشتن شرایط و مشخصات لازم و انتخاب در این زمینه همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا