رئیس سازمان زندان ها : کاهش هزینه های زندانبانی با توسعه مددکاری اجتماعی ضروری است

رئیس سازمان زندان در پیام خود به جامعه مددکاران اجتماعی به ویژه افرادی که در زندان ها کار می کنند تبریک گفت.

به گزارش خبر روزانه ، محمدمهدی حاج محمد با اشاره به پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات امنیتی و آموزشی کشور ، این روز را به مددکار اجتماعی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

“به نام خدا

همکاران سخت کوش ، دستیاران خوب سازمان زندان ها و همچنین اقدامات امنیتی و آموزشی کشور. سلام و درود بر شما که به کاهش درد و رنج کمک کردید و امیرالمومنین امام علی (ع) را آفریدید. شما بدون فکر کردن در مورد درد زندانیان و خانواده های آنها ، اولین یاور هستید. راحتی را روی تخت نگذارید.

امروز ، مددکاران اجتماعی سازمان با تمرکز بر نقش های پشتیبانی ، توانمندسازی ، میانجیگری ، آموزش ، رهبری و مشاوره در حرفه مددکاری اجتماعی ، هدف توانمند سازی زندانیان و خانواده های آنها را برای رسیدگی به مسائل و بررسی جامع دنبال می کنند. مشکلات اجتماعی. اتخاذ و اتخاذ رویکردهای جدید در زمینه مددکاری اجتماعی به توسعه سبک زندگی سالم و افزایش رضایت آنها در مراحل پس از آزادی کمک می کند.

در همین راستا ، تبریک سالروز متبرک ولادت با تقوی حضرت علی (ع) که در کشور ما روز “مددکاری اجتماعی” نامیده می شود ؛ من معتقدم با توجه به توسعه کارهای اجتماعی حرفه ای و بهبود شاخص های آن ، می توان از تأثیر بار مادی و معنوی بر سیستم زندان های کشور به میزان قابل توجهی کاسته شد. بنابراین ، به بهانه کمک به روز ، ضمن تقدیر و تشکر از صمیم قلب از زحمات بی وقفه و خستگی ناپذیر شما عزیزان! همچنین هدیه ای باورنکردنی دریافت خواهید کرد.

محمدمهدی حاج محمد

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات امنیتی و آموزشی کشور »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا