راهکار غیر فعال کردن اینترنت همراه با نرخ آزاد

یکی از مشکلات کاربران تلفن همراه که بار مالی سنگینی را به دوش آنها تحمیل می کند این است که اینترنت موبایل پس از اتمام بسته های اینترنت و مصرف رایگان اینترنت خاموش نمی شود و کاربران می توانند با استفاده از دستورات رایگان اینترنت رایگان را خاموش کنند .

به گزارش خبر روزانه ، طبق تعرفه کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی ، حداکثر تعرفه خدمات دیتای موبایل برای سیم کارت های دائمی 0.4 ریال و برای سیم کارت های اعتباری 0.6 ریال است. این بدان معناست که در سیم کارت دائمی هزینه هر گیگابایت اینترنت رایگان حدود 42 هزار تن و در سیم کارت اعتباری هر گیگابایت اینترنت رایگان حدود 63 هزار تن است.

مشترکین اپراتورهای مختلفی که از اینترنت رایگان برای انتقال داده استفاده کرده اند متوجه می شوند که چنین استفاده ای مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل ، علاوه بر تعرفه های معمول اینترنت ، اپراتورها همچنین مجاز به ارائه طرح های تشویقی هستند که هزینه آنها زیر نرخ تعرفه معمول اپراتور تعیین می شود.

با وجود تعرفه بالا برای اینترنت رایگان ، در بسته های اینترنتی هزینه هر گیگابایت حدود 3000 تن است ، در این حالت ، اگر مشترک بسته اینترنت را خریداری نکند و آزادانه از اینترنت تلفن همراه خود استفاده کند ، هزینه سیم کارت وی است. به همین دلیل ، بیشترین استفاده از داده های تلفن همراه اکنون معطوف به بسته های تشویقی و تخفیف برای اپراتورها است.

در حال حاضر ، بیشتر مردم از داده های تلفن همراه ، به ویژه بسته های ارائه شده توسط اپراتورها استفاده می کنند. با این وجود ، با انقضا بسته های اینترنت ، تعرفه رایگان اپراتورها فعال می شود که در مقایسه با بسته های تعریف شده توسط اپراتورها ، برای کاربران مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل ، مهم است که بسته آنلاین به پایان برسد.

به دلیل شکایت مکرر کاربران از اپراتورهای تلفن همراه ، این مقررات به مشترکین اپراتورها اجازه می دهد تا استفاده از اینترنت را با تعرفه های رایگان غیرفعال کنند. چگونه می توان دسترسی رایگان به اینترنت را پس از تکمیل بسته اینترنت غیرفعال کرد ، این اولین مشترکان تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری # 113 * 100 * و مشترکان ایرانسل با شماره گیری کد دستوری # 3 * 2 * 3 * 555 * هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا