علمی و پزشکی

شرایط بسیار خطرناک است/با این شیوه نمی‌توان کرونا را جمع کرد

رئیس بخش بیماریهای عفونی بیمارستان لاگمن با اشاره به حمله جدی ویروس کرونا در کشور گفت: “ماه آینده آینده روشنی برای این ویروس نداریم. درمان در کشور شرایط بسیار سختی دارد.

دکتر شروین شکوهی در گفت وگو با خبر روزانه وی گفت: “متأسفانه به نظر می رسد مردم فراموش کرده اند که تاج وجود دارد.”

استراحت 6 روزه چه مزایایی دارد؟

وی افزود: از سوی دیگر دولت اقدامات مورد نظر را انجام نمی دهد ، مزایای این تعطیلی 6 روزه در تهران چیست؟ چنین بسته شدن ها کمکی نمی کند ، آمار بسیار وحشتناک است و وضعیت بسیار خطرناک است به دلیل خستگی زیاد کادر پزشکی ، جمع آوری تاج به این روش غیرممکن است.

مردم اطاعت نمی کنند و هیچ کس جلوی آنها نیست

وی افزود: “چند روز پیش من حتی در چنین شرایطی به عروسی دعوت شدم ؛ مردم اطاعت نمی کنند و به نظر می رسد کسی در مقابل آنها نیست. ما بیش از یک سال است که به مردم اطلاع می دهیم ؛ اگرچه برخی افراد هیچ توجهی به این عدم رعایت نکنید ، بیشتر بگویید که تقصیر فقط دولت است.

تخت خالی نداریم

شکوهی با بیان اینکه میانگین سنی بیماران تفاوت چندانی با پیک های قبلی ندارد ، افزود: بیمارستان ما اصلاً تخت خالی ندارد. برای انتقال بیمار از اورژانس به بخش ، یا یک نفر باید مرخص شود ، یا خدای نکرده یک نفر جان خود را از دست می دهد تا تخت خالی شود.

مشکلات اکسیژن در اکثر بیمارستانها

وی افزود: وسایل و تجهیزات بیمارستانی دائماً کار می کند و فرسوده است و اکثر بیمارستان ها مشکل اکسیژن دارند. آیا ماه آینده آینده درخشانی برای ویروس داریم؟ اصلا. تمام امید ما ، مانند قله های قبلی ، این است که خود ویروس فروکش کند. تاکنون سیستم مراقبت های بهداشتی کشور در شرایط سختی قرار دارد و در حال فروپاشی است.

شکوهی در مورد بازدید روزانه بیماران از بیمارستان تزریق RemedSivir گفت: “من برای این متاسفم.” ما باید هر روز شخصی را از خانه خارج کنیم تا او را با اتوبوس ، تاکسی ، مترو و … به بیمارستان برساند و چند نفر را در جاده یا بیمارستان برای دریافت دارو آلوده کنیم ؛ در حالی که تاجگذاری باید قرنطینه شود. یا آیا همه این افراد با یک ماشین شخصی به بیمارستان می آیند تا RamedSavier را دریافت کنند تا احتمال انتقال بیماری کاهش یابد؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا