استان ها

شعب و کارگزاری‌های تامین‌اجتماعی امروز در هرمزگان دائر است

خبر روزانه/هرمزگان مدیرکل تأمین‌ اجتماعی استان هرمزگان از دایر بودن شعب و کارگزاری‌های این سازمان در امروز ۳۰ فروردین برای دریافت لیست حق بیمه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبر روزانه در هرمزگان، عباس اکبری امروز ۳۰ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به قرارگیری روزهای پایانی فروردین ماه در روزهای تعطیلی هفته، روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه شعب و کارگزاری‌های این سازمان در سراسر استان به کارفرمایان ارائه خدمت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی تلاش زیادی دارد که بتواند خدمات را در دسترس جامعه هدف این سازمان قرار دهد و ارسال لیست و پرداخت حق بیمه به صورت غیرحضوری نیز در همین راستا صورت پذیرفته است.

مدیرکل تأمین‌ اجتماعی استان هرمزگان عنوان کرد: سامانه‌های غیرحضوری در تمامی ساعات شبانه روز و ایام هفته خدمات را بدون محدودیت به کارفرمایان، بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران این سازمان ارائه می‌کنند.

اکبری در پایان اذعان کرد: به جهت رسیدگی به مشکلات احتمالی و تسریع در امور دریافت لیست و حق بیمه از سوی کارفرمایان پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه شعب و کارگزاری‌های این سازمان به متقاضیان ارائه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا