شکست بزرگ گوشی رده‌بالای شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی / عکس

موسسه DXOMark که به مطالعه دوربین گوشی های هوشمند می پردازد، معتقد است که شیائومی 12 تی پرو با وجود سنسور تصویر 200 مگاپیکسلی، از نظر تصویربرداری با عملکرد ایده آل فاصله زیادی دارد. DXOMark به شیائومی 12T پرو امتیاز 129 داد و نشان داد که واضح‌ترین دوربین لزوما بالاترین کیفیت را ندارد.

کارشناسان DXOMark معتقدند که گوشی جدید شیائومی به طور کلی دستگاه مناسبی برای عکاسی و فیلمبرداری است، زیرا در اکثر سناریوها جزئیات سوژه بالایی را ثبت می کند و نوردهی خوبی را ارائه می دهد. به گفته این کارشناسان، شیائومی 12 تی پرو به لطف صفحه نمایش باکیفیت خود دستگاهی مناسب برای مشاهده تصاویر است.

شکست بزرگ یک گوشی رده بالای شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی / عکس

در همین حال، DXOMark می گوید که دوربین Xiaomi 12T Pro گاهی اوقات ثبات ندارد و ویدیو با کیفیت بالایی ارائه نمی دهد. گوشی رده بالای شیائومی در عکاسی امتیاز 130 را کسب کرد، در حالی که بهترین گوشی DXOMark یعنی Honor Magic 4 Ultimate امتیاز 150 را کسب کرد. در بخش بوکه، شیائومی 12 تی پرو 10 امتیاز کمتر از آیفون 14 پرو مکس دارد. گوشی رده بالای شیائومی در هیچ زمینه ای بالاترین امتیاز را کسب نکرده است.

بیشتر بخوانید:

DXOMark Xiaomi 12T Pro را در رتبه هجدهم در رتبه بندی کلی خود قرار می دهد، اما معتقد است که در دسته گوشی های پریمیوم (دستگاه هایی با قیمت بین 600 تا 800 دلار)، هیچ دستگاهی به اندازه Xiaomi 12T Pro تجربه تصویربرداری خوبی ارائه نمی دهد.

در رتبه بندی کلی، شیائومی 12 تی پرو نسبت به آیفون 12 پرو مکس و هواوی پی 40 پرو رتبه پایین تری دارد، اما در رده گوشی های پریمیوم از آیفون 13 و ویوو X70 پرو بالاتر است.

5858

دکمه بازگشت به بالا