علمی و پزشکی

زمان رونمایی از گوشی تاشو شیائومی اعلام شد

پس از ماه‌ها شایعه و انتشار چندین تیزر، حالا شیائومی به‌طور رسمی تاریخ رونمایی از نسل بعدی گوشی تاشوی خود را اعلام کرده است. گوشی شیائومی میکس فولد ۳ در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۳ مردادماه) به‌طور رسمی معرفی می‌شود.

زمانی که از گوشی‌های تاشو صحبت می‌کنیم، اولین برندی که به ذهنمان می‌رسد، سامسونگ است؛ شرکتی که اخیراً از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ هم رونمایی کرده و در بازار جهانی حضور گسترده‌ای دارد. در این میان شرکت‌های چینی هم مدتی است که وارد بازار گوشی‌های تاشو شده‌اند و حالا شیائومی می‌خواهد از جدیدترین محصول خود رونمایی کند.

شیائومی میکس فولد ۳ در تاریخ ۲۳ مردادماه معرفی می‌شود

زمان رونمایی از گوشی تاشو شیائومی اعلام شد

«لی جون»، مدیرعامل و مؤسس شیائومی، با انتشار یک پوستر در توییتر، از معرفی گوشی تاشوی بعدی این شرکت در هفته آینده در تاریخ ۲۳ مردادماه خبر داده است. معرفی این گوشی هوشمند بخشی از صحبت سالانه لی جون محسوب می‌شود و البته احتمالاً باید منتظر رونمایی از محصولات دیگری هم باشیم.

شیائومی در کنار انتشار یک تیزر کوتاه، چندین پوستر رسمی هم از این گوشی هوشمند منتشر کرده است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این دستگاه به پورت USB-C و دوربین اصلی چهارگانه شامل دوربین پریسکوپی مجهز است. روی ماژول دوربین لوگوی لایکا به‌چشم می‌خورد و همچنین با ضخامت کمی روبه‌رو هستیم.

زمان رونمایی از گوشی تاشو شیائومی اعلام شد

زمان رونمایی از گوشی تاشو شیائومی اعلام شد

به‌نظر می‌رسد این دستگاه در نسخه‌ای با پنل پشتی از جنس چرم مصنوعی هم روانه بازار می‌شود؛ البته در گذشته شاهد چنین موضوعی در شیائومی ۱۳ اولترا هم بوده‌ایم.

طبق شایعات، شیائومی در این گوشی هوشمند روی عملکرد، شارژدهی باتری، کیفیت نمایشگر و دوربین تمرکز می‌کند. بنابراین ظاهراً باید منتظر رقابت جذابی میان شیائومی میکس فولد ۳ و گلکسی زد فولد ۵ باشیم؛ البته اگر گوشی شیائومی به‌طور گسترده وارد بازار جهانی شود.

۲۲۷۲۲۷

تیم تحریریه علمی پزشکی

من به عنوان یک نویسنده علمی و پزشکی، تمام تلاشم را می‌کنم تا با ارائه مطالبی قابل فهم و مفید، به شما در درک بهتر مسائل سلامتی کمک کنم و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهم تا بهترین اقدامات را در این زمینه انجام دهید.
دکمه بازگشت به بالا