صبحانه چربی سوز و عضله ساز

ویژگی های گن مناسب برای بعد از عمل ابدومینوپلاستی چیست؟ در این بخش از محتوای پوشیدن گن بعد از عمل به بررسی ویژگی های گن مناسب می پردازیم. گن لاغری اصل طراحی شده برای بعد از عمل ، به گونه ای هستند که فشار مناسب و متعادلی را به نواحی مورد نظر از شکم وارد می کنند. در برخی موارد ممکن است بیماران حس خوبی را در زمان پوشیدن گن نداشته باشند،

این مسئله در دوره ی اولیه بعد از جراحی ، رخ می دهد. چون بیمار در دوران اولیه به خاطر تورم زیادی که دارد، نمی تواند به فشاری که هنگام پوشیدن گن ایجاد می شود، عادت کند. فشرده سازی بیش از حد و عدم استفاده از گن سایز مناسب با بیمار می تواند موجب درد شده و خطر نکروز را در بیمار بیشتر کند. گنی که طرح نامناسب داشته باشد و یا بیش از اندازه سفت باشد، ممکن است برخلاف انتظار موجب تجمع مایع در میان بافت های پوستی به نام سروما شود. نحوه ی انتخاب سایز گن بعد از عمل جراحی سوالی که در ذهن برخی از بیماران بعد از انجام عمل پیش می آید، این است که گن بعد از جراحی چقدر باید تنگ باشد؟

از آن جایی که پوشیدن گن خیلی تنگ و گشاد بعد از عمل روند بهبودی را می تواند مختل کند باید سایز و اندازه ی آن متناسب با سایز بیمار انتخاب شود. گن باید در  حالت ایده آل بتواند از نواحی جراحی بدون ایجاد ناراحتی، پشتیبانی کند. به این صورت که، گنی که بیمار برای بعد از جراحی خود تهیه می کند، باید متناسب با فرم بدنی بعد از عملش باشد. فروش گن لاغری زنانه با انواع اندازه‌ها و رنگ‌ها، گزینه‌های متنوعی را برای خریداران فراهم می‌کند . گن متناسب با بدن بیمار نباید هیچ ناحیه ای از عمل جراحی را در معرض دید قرار دهد. در این صورت گن می تواند مطابقت لازم را با فرم جدید بیمار ایجاد کند. در صورتی که ناحیه ای باز وجود داشته باشد، ممکن است زخم اسکار به وجود بیاید.

روش دیگری هم  برای تشخیص اندازه ی مناسب گن بعد از عمل جراحی ابدومینوپلاستی وجود دارد. این روش به این صورت است که، در زمان پوشیدن گن بیمار دست خود را داخل آن بکشد، اگر  بتواند این کار را بدون فشار و خیلی راحت انجام دهد، گن تهیه شده مناسب سایز او است. ضرورت انتخاب سایز مناسب گن در این است که، پوشیدن گن خیلی تنگ باعث آسیب به رگ های خونی شده و منجر به خونریزی می شود. به همین خاطر انتخاب سایز و اندازه ی مناسب گن از اهمیت بسیار بالایی در روند بهبودی بیمار برخوردار است.

مرحله اول: پوشیدن گن بعد از عمل، بلافاصله بعد از اتمام جراحی برای از بین بردن تورم شروع می شود. پوشیدن گن بلافاصله بعد از عمل به تخلیه ی آسان مایعات بعد از عمل کمک می کند. با توجه به ماهی جراحی، بیمار باید در این مرحله گن را ۲۴ ساعته برای مدت یک تا دو هفته بپوشد. گنی که در مرحله ی اول بعد از عمل پوشیده می شود دارای دو زیپ، دهانه و فاق باز می باشد. مرحله دوم: پوشیدن گن در این مرحله برای بهبود زخم و ناحیه ی جراحی شده می باشد. این مرحله از هفته ی دوم به بعد به مدت ۸ هفته شروع می شود.

بعد از این که تورم اضافی ناشی از تجمع مایعات از بین رفت، مرحله ی دوم پوشیدن گن بعد از جراحی شروع می شود. این گن برخلاف مدل گن مرحله ی اول دارای زیپ و دهانه نمی باشد. با سفارش گن لاغری مردانه از فروشگاه ما، از طراحی‌های جدید و پیشرفته بهره‌مند شده و با اعتماد به نفس بیشتری به زندگی خود خواهید گشت . این گن تنها موجب فشرده سازی ناحیه ی جراحی شده ودر کل به مدت ۴ هفته بعد از جراحی، استفاده از گن به غیر از مواقع استحمام ضروری است. بعد از این مدت، بنا به نظر پزشک،ممکن است لازم باشد تا حدودا ۲ ماه بعد، به طور روزانه ۱۲ ساعت نیاز به پوشیدن گن داشته باشید. به همین دلیل می‌توان بعد از یک ماه استفاده مداوم، هنگام خواب و استراحت گن را از بدن خارج کرد.

پیشنهاد میکنم بنا به دلایل گفته شده از ضرورت پوشیدن گن، حتما طبق توصیه پزشک جراح تان، از گن مناسب و به مدت تعیین شده استفاده کنید. به راحتی می توان آن را به صورت روزمره زیر لباس استفاده کرد. گن مناسب بعد از عمل ابدومینوپلاستی ( یا مینی ابدومینوپلاستی) و مناسب برای شما، به طور قطع با نظر دکتر جراحتان تعیین می شود. در کل می توان گفت، جنس این شکم بند ها یا از پارچه کشی یا الاستیک است. نوع دوخت گن ها به گونه‌ایست که معمولا بدون درز هستند و به بدن فیت می‌شوند تا موجب ایجاد سختی در بدن نشوند.

بسیاری از گن‌ها، با ولکرو بسته شده‌اند تا قابل تنظیم باشند. برخی دیگر هم به صورت جوراب مانند طراحی شده‌اند تا بتوان از آن‌ها به راحتی در ناحیه جراحی شده استفاده کرد. آنچه گفته شد، برای آشنایی بیشتر شما با جنس و کارکرد گن ها است. چنانچه شما عمل پیکر تراشی ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک را انجام داده باشید، پزشک شما بعد از عمل، نوع و مدل گن مناسب شما را نسخه می‌کند. برخی پزشکان هم خودشان گن را تهیه و پس از جراحی در اختیار شما قرار می دهند. قیمت گن مخصوص شما، بسته به اینکه برای کدام ناحیه است و چه میزان کیفیت و مرغوبیت دارد متفاوت است.

ولی در مورد هزینه خرید گن ابدومینوپلاستی بهتر است، دست و دلباز عمل کنید. یادتان باشد استفاده از شکم بند باکیفیت و خوب نتیجه عمل شما را بهتر، درمان را سریعتر و عوارض را کاهش می‌دهد. از طرفی به علت اینکه گن را باید به مدت ۴ تا ۸ هفته بعد از عمل ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک استفاده کنید؛ باید کیفیت و راحتی مناسبی داشته باشد. ابدومینوپلاستی فرآیند تخلیه چربی و شکل دادن به پوست در ناحیه بسته شکم شما است. استفاده از گن ابدومینوپلاستی تورم ناحیه را محدود می‌کند و به بیمار آرامش و آزادی عمل می‌دهد. امروزه گن‌ها از موادی تولید می‌شوند که بسیار نازک هستند و بدون نیاز به سفت شدن قابل استفاده هستند. استفاده از گن به منظور بهبودی در زمان کوتاه‌تر و پیشگیری از تورم ضروری است.

گن در طول روز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیمار می‌تواند در صورت تمایل با مشورت پزشک شب‌ها گن خود را خارگن طبی چیست؟  گن‌های پزشکی از پارچه‌های محکم و مصنوعی (مانند نایلون و لیکرا) ساخته می‌شوند که پس از پوشیدن به بدن فشار وارد می‌کنند. گن‌ها در سبک‌ها و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند تا بسته به روش جراحی و حجم چربی خارج شده مورد استفاده قرار گیرد. گن‌های طبی متناسب با ساختار بدن تولید می‌شوند وفشار اضافه بر ناحیه‌ای از بدن وارد نمی‌کنند.ج کند. اگرچه توصیه می‌شود در طول شب نیز از گن استفاده کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا