طرح ساماندهی صنعت خودرو مجدد به مجلس بازگشت

هیأت امنا باز هم با مصوبه مجلس برای آزادسازی واردات خودرو مخالفت کرد.

به گزارش خبر روزانه، هیات امنا با استناد به نامه رئیس شورای عالی نظارت بر سیاست های کلی نظام، طرح ساماندهی صنعت خودرو را که مغایر با سیاست های کلی نظام است، بازنگری کرد و بازگشت. آن را به مجلس

در نامه هیأت امنا خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: طرح ساماندهی صنعت خودرو مصوبه مجلس شورای اسلامی با اصلاحیه جلسه ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۳ در مهرماه ۱۳۹۳ مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 9، 2014 به شرح زیر اعلام شده است:

به موجب نامه شماره 101342/0101 مورخ 2600/8/26 رئیس شورای عالی نظارت بر اجرای سیاست های کلی نظام که مستقیماً به پیوست ارسال می گردد مبنی بر مغایرت این مصوبه با سیاست های کلی. از سیستم اصل 110 قانون اساسی به رسمیت شناخته شد.

عکاس رئیس شورای عالی نظارت بر سیاست های کلی نظام به هیئت امنا:

طرح ساماندهی صنعت خودرو به مجلس بازگشت

به گزارش خبر روزانه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صدد ساماندهی صنعت خودرو برای آزادسازی وام خودرو به منظور ایجاد رقابت در بازار داخلی هستند که مورد انتقاد هیات امنا قرار گرفته است.

باز هم نمایندگان مجلس در اصلاحاتی که به مجلس بیست و ششم آبانا در خصوص ساماندهی صنعت خودرو برای جلب رضایت هیأت امنا انجام دادند، استدلال کردند که هر فرد یا نهادی می تواند در ازای واردات خودرو، مقررات بازار خودرو را بپذیرد تا اقداماتی را انجام دهد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا