دستور روحانی برای ساماندهی و کنترل قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی

رئیس جمهور به دستور رئیس وزارت سکوت ، بر لزوم کنترل بهتر و اقدام فوری برای ساماندهی و کنترل قیمت ها در بازار لوازم خانگی تأکید کرد.

به گزارش خبر روزانه ، خوجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مصاحبه با مهندس مدرس سلامانی رئیس وزارت صنعت ، معدن و تجارت با گوش دادن به گزارش خود از توسعه لوازم خانگی و وضعیت بازار این محصولات در ماههای اخیر با استناد به برخی گزارش ها . افزایش قیمت برخی کالاها و لوازم خانگی ، لزوم کنترل شدیدتر و کنترل فوری قیمت در این بخش را برجسته کرده است.

رئیس جمهور با اشاره به افزایش تقاضا برای لوازم خانگی پس از از سرگیری نسبی فعالیت ها و مشاغل و رفع برخی محدودیت ها در این زمینه ، گفت: ما باید از فرصت ها و ظرفیت های ایجاد شده برای تولید لوازم خانگی در کشور استفاده کنیم و از پرهیز از آن جلوگیری کنیم. بگذارید از ایجاد برخی از کارگزاران و تولید کنندگان تنگناها و مشکلات برای مردم جلوگیری کنیم.

روحانی از زحمات و خدمات فعالان ، ذینفعان و زحمتکشان در تولید لوازم خانگی در کشور قدردانی کرد و از رئیس وزارت سکوت خواست تا با اصناف هماهنگ شود و کنترل دقیق خود را بر کنترل و ساماندهی بازار لوازم خانگی انجام دهد. موضوعات مربوطه را در جلسه روز یکشنبه ستاد اقتصادی دولت ارائه کنید.

رئیس جمهور تأکید کرد: با وجود تلاش تولیدکنندگان کشور به ویژه در ماههای اخیر برای افزایش تولید لوازم خانگی با کیفیت ، مردم برای خرید این محصولات باید تحت فشار قرار بگیرند و کلیه دستگاههای دولتی مربوطه باید با سایر صنایع همکاری کنند. این مشکلات را حل کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا