طغیان کرونا در بوشهر و سیستان و بلوچستان

آفتاب نیوز:

معاون صدراعظم سلامت در دانشگاه زاهدان گفت: شیوع این بیماری در جنوب و شمال استان نگران کننده است و علی رغم انتظارات ، گرم شدن هیچ تاثیری در کاهش بروز این بیماری در استان نداشته است.

طباطبایی افزود: در ماه مه 50 درصد از قلب و عروق بیماری کرونا در سه شهر شیبا و سوران ، سراوان و هاشا که بخشی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هستند آلوده شده اند.

قیام تاج در بوشهر ، سیستان و بلوچستان

وی تعداد بیماران کرونری در سیستان و بلوچستان را هنوز 1764 اعلام کرد و گفت: 91 نفر از آنها درگذشت. قابل توجه است که طی 10 روز گذشته تعداد بیماران نیازمند بستری شدن در حال افزایش است.

سیل تاج در استان بوشهر با تأیید 105 نفر از افراد مبتلا به این ویروس تأیید شد

دبیر ستاد تاج گذاری بوشهر گفت: با تصویب آزمایشگاه تشخیص تاج ، 105 مورد جدید به تعداد مبتلایان به ویروس در بوشهر اضافه شده است.

سعید کشمیر گفت: با کشف 105 مورد جدید ، تعداد عفونت های کورو ویروس در استان بوشهر به 900 نفر افزایش یافته است. از بین بیماران جدید 62 نفر به ترتیب در بوشهر ، 16 مورد در دشتستان ، 11 نفر در جنوا ، 6 مورد در تنگستان ، دشتا ، 4 مورد در دشتا ، 2 مورد در عسلویه و دیر و 1 مورد در جواهر و دالام مشاهده شده است. از این تعداد 61 نفر مرد و 44 نفر زن هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: “تاکنون 377 نفر نهایتا از جراحی ویروس جنین بهبود یافته و 491 نفر نیز در خانه هستند.

وی گفت: دلیل افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان تاج در بوشهر عدم رعایت قوانین بهداشتی و فاصله اجتماعی توسط برخی افراد است. حفظ فاصله اجتماعی و جلوگیری از مشارکت در راهپیمایی ها تا زمان مهار تاج ادامه خواهد یافت.

دکمه بازگشت به بالا